Kizlarla tanişmak sohbet etmek neden bu kadar zor?

28 yaşindayim uzun zamandir bir kiz arkadasim yok kadinlara karsi bir hatam hicbir zaman olmadi olmazda. Kadinlarmi cok zor yoksa sorun bendemi cozemiyorum.
Kizlarla tanişmak sohbet etmek neden bu kadar zor?
Cevapla