Ben cok utangacim 22 yasindayim ve hic sevgilim olmadi kizlarla konusmaya cekiniyorum okulumdaki kizlarla ve erkekler gercekten yakisiklisin cok garip hic sevgilinin olmamasi diyor ama konusma sorunumu cözemiyorum ve sizce disari cikip bir parka gitsem orada kizlarla konuṣsam nasil olur ve nasil muhabet baslatacagimi bilmiyorum
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Insan ilişkilerini güçlendirerek işe koyulabilirsin. Bı çevre edin ilgini çeken sosyal ortamlarda bulun zaten zamanla yeni insanlar ile tanışacaksındir
Ama ne yapacagimi bilmiyorum mesela ben futbola hayvanlari cok seviyorum ama onlarla sosyal aktivite ne yapabilirim ki sadece futbol oynayabilirim ondada erkeklerle oynuyorum kizlar yok yani
Belki de senin daha keşfetmedigin başka yeteneklerin de vardır olamaz mı?
Bilmiyorum ki oyle bir sey fark etmedim hala
Peki okuyor musun
Evet ama okuldada baṣarisizim herseydeki gibi
Ben sorunun kaynağını buldum gibi. Senin kendine özgüvenin yok böyle olduğu için kendinde olan olumlu özellikleri göremiyorsun insanlar da bu yüzden seni kesfedemiyor. Her şeyde başarısız değilsindir sadece sen basarisizliklarina daha çok odaklaniyorsundur bı bunu düşün bakalım
Mumkundur vallaha mesela bir kiz bana bakinca hemen telefonumu aliyorum heycanlaniyorum kalabalik ortamlara girerkende ayni o an sanki herekes bana bakiyor gibi hisediyorum
Işte bunu yenmeye çalış. Kendinde olumlu ve olusmuz özelliklerine bı bak. Kendine haksızlık ediyor olabilir misin? Tabi utangaçlik zamanla yenilir ancak küçük küçük adımlar ile de bunu normal seviyeye indirebilirsin
Mesela dun bir erkek arkadaṣimla parka geziyordum ve bir kiz gordum tek baṣina yanina gitim merhaba demeye bile zorlandim sadece merhaba biraz utangacim ve kizlara merhaba diyorum dedim resmen rezil oldum o an
Bir şey diyeyim mi aksine rezil olmadın sen bı adım atmış oldun. Bunu yapamayan kişiler var ama sen cesaret edebildin bunu rezil olmak olarak görmemelisin
Mesela simdik tek basima parka gidip kizlarla sohbet etmek istiyorum ama cok korkuyorum kendimi resmen odama kapatim
Ya diyelim ki biri senin rezil olduğunu düşündü ne olacak ki? Dünyanın sonu mu her kız seni öyle mi görecek? Kimi kız da cesaretli olduğunu düşünebilir. Her insan birileri hakkında eleştiri yapar senin buna aldanmaman gerekiyor onların düşünceleri genelin düşüncesi olmuyor sen kendine güven yeter
Dogru haklisin
Önce sosyal ilişkilerini geliştir
Ama nasil yapacagimi bilmiyorum
Neden bilmiyorsun? Seni engelleyen ne?
Yani kizlarla sosyal ortamimi nasil geliṣtirebilirim ki internete mi disarida mi ne soylemem gerekiyor ne yapmam gerekiyor nasil yapmam gerekiyor nasil yaklasmam gerekiyor hic bir fikrim yok
En buyuk engel vereceyi tepkiyi bilmemek
Tepki almaktan korkuyorsun demek. Alacağın tepki senin vereceğin etkiye göre değişir. Senin kötü bir auran varsa eğer sana karşı bakışları da öyle olur. Kızlarla ilişki kurman için tecrübe lazım. Dikkat edersen kızlarla iyi ilişki kuran erkeklerin çoğu geziyor, tozuyor erkekler arasında saygın kimisinin ilgi alanları falan var. Oradan aldıkları güçle özgüvenle konuşuyorlar zaten. Senin erkek çevren yoksa kızlarla konuşmanda zor. Çünkü bu bir çıkmaza girmiş bataklığa saplanmışsın. Kızlarla ne konuşacağını düşünüyorsan işte sorun bu. Nasıl yaklaşacağını düşünüyorsan sorun bu. Demek ki eleştiriyi, ilgiyi kaldıracak seviyede değilsin daha Liseye mi gidiyorsun? Lisede durumun nasıldı sen ve çevrenin?
Evet simdik liseye gidiyorum ve ordaki kizlarin benim hakimda dusundukleri seyler cok iyi kalpli olmam hep gulumsuyorum komiksin diyorlar yakisiklin diyende var ve en cokta soyledikleri sey cok sevimliymişsim
İlgiyi çekiyorsun işte senin durumun bence aldığın bu ilgiyle nabacağını bilememek tepki verememek. Eyleme geçemiyorsun. Niye eyleme geçemiyorsun? Lise kaça gidiyorsun?
Vallaha bende bilmiyorum neden eyleme gecemedigimi belkide nasil gececegimi bilmiyorumdur lise son
Yanına gideceksin sadece onların konuşmalarına karşılık vereceksin bu kadar. Nasıl yapacağını değil ne tepki alacağından korkuyorsun.
Dogru vallaha en zoru zaten tepkilerini bilememek
Mesela simdik tek basima parka gidip kizlarla sohbet etmek istiyorum ama cok korkuyorum kendimi resmen odama kapatim
Korkmakta haklısın çünkü sıradan bir erkeğe karşı tepkileri ağır olabiliyor. Ama mesela ilgi alanların olsa hedeflerin olsa ne yaptığını bilen bir erkek olacağın için sana çekilebilirler. Sosyal yetenekler geliştirdikçe açılır. Gidip burada mı oturuyorsun kaç yaşındasın hangi liseye gidiyorsun falan diye başlatabilirsin. En zoru başlatmak ama başlatınca her türlü geliyor.
Aynn oyle o baṣlama kismi cok zor
Mesela ben yurt disinda yasiyorum ve benim bir arkadas tanimadigi sokaktan gecen bir kizdan rahatca snapchatini aldi ben daha merhaba diyemiyorum
Arkadaş ortamın yok mu
Var ama hepsi erkek ve sadece okulda goruyorum kizlari ara sira
Anladım. Sınıftaki kızlarla falan oturun. O şekilde konuşmaya başlarsın
Onlarla rahat rahat konuṣabiliyorum 2 yildir o okuldayim ve daha yeni yeni aciliyorum
Bence sadece kendine güven. Sen de insansın karşındaki de insan
Dogru haklisin
Sosyal medyada dene bncd
Sosyal medyada rahatim ama yuz yuze olunca yapamiyorum
git ve meme istiyorum de