Tanimadigim kizlarla nasil sohbet balata bilirim?

Ben cok utangacim 22 yasindayim ve hic sevgilim olmadi kizlarla konusmaya cekiniyorum okulumdaki kizlarla ve erkekler gercekten yakisiklisin cok garip hic sevgilinin olmamasi diyor ama konusma sorunumu cözemiyorum ve sizce disari cikip bir parka gitsem orada kizlarla konuṣsam nasil olur ve nasil muhabet baslatacagimi bilmiyorum
Tanimadigim kizlarla nasil sohbet balata bilirim?
Cevapla