Bir erkeğin konuşmayı azaltması ne anlama gelir altında kötü bir şeyler mi aramak lazım?

1.5 yıldır tanışıyoruz 1 yıldır da sevgiliyiz ilk günden beri beni arar sürekli mesaj atar konuşurduk sevgili oldu bu yine değişmedi ama son 1 aydır mesajları aramaları azalttı işinde vs değişen bir şey yok önceden nasılsa şimdiki düzeni de aynı ama konuşmaları azalttı sorunca da sürekli aynı şeyleri söylüyor bunun sebebi ne olabilir
Bir erkeğin konuşmayı azaltması ne anlama gelir altında kötü bir şeyler mi aramak lazım?
Cevapla