Belli başlı karakteristik özellikler var insanlarda ilgimi çeken.. Fizikselden ziyade mental ve duygusal anlamda beklentilerim değişmiyor sanırım.. Keyifli geceler..
Hayır hepsi farklıydı. Birbirlerinden fazlasıyla uzak insanlar çekici geldi. Bir sınıfımdaki en çalışkan öğrenciyi severken daha sonra liseye geçince okulun en bela tipini sevmiştim. Birbirlerinden çok uzak insanlardı. Aradaki uçurumu hiç kapatamadım.
Hayir, mesela ortaokulda gözlüklü, şişko birisinden hoşlanmıştım ajjaja Sonra lise de sarışın hatta baya sarı olan adı 'Abdurrahman' dı onu sevmiştim. Çok alakasız hiç sarışınlardan hoşlanmam oysa ki demek ki değişiklik gösterebiliyor. Hatta benim açımdan çok değişiklik göstermiş, sevince ya da hoşlaninca benim profilim kafamda değişiyor.
birbirine benzeyen hiçbir özellikleri yoktu ya hep farklı insanlardı şimdi düşününce
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ortaokuldayken benden epey kısa boylu ve esprili, hareketli bir çocuktan hoşlanmıştım. Sonra lisede çalışkan, yine kendimden kısa ve enerjik bir çocuktan hoşlanmıştım. Üniversitede esmer sakallı zeki birinden hoşlandım. Üni bittikten sonra tam tersi mavi gözlü kumral birinden hoşlandım. Daha sonra buğday tenli birini sevdim vs vs hiç birinin birbiriyle alakası yok 😅 tek ortak yönleri zeki olmaları ve özgüvenli olmaları. Harika bir soru bence
Normalde sarışın, eglencelı, zeki ve agzı iyi laf yapan erkekleri begeniyorum ama şu an hoşlandıgım kişi esmer, efendi, namaz kılan ve cok konuşmayan bir tip 🥺 Nasil yaklasacagimi bile bilmiyorum
Uc asagi bes yukari ayniydi diyebilirim. Ama eskiden uzun sacli ve kupeli iken favori tipim, yillar icerisinde bu zenciye dogru kaydi, kupeli olmasi tercihim ama yine 🤣🤣
Karakter, hal tavır olarak hep belli başlı insanlar ilgimi çeker. Her tür iletişimde… Hayranlık duyduğum, beni çeken tek tür var… Sağlığa zararlı bir tür sanırım…
Aslında bu konuda belli bir kriterim olmadı hiç, ama etkilendiğim kişiler çoğunlukla birbirine benzer özellikleri olan kişilerdi. Artık bunu aştım sanırım.
Evet sanırım.. Zeki oluşu. Ve kendinden emin olusu. Birde konuşması sarmalı ya. Tek düzey konuşanlar. Sarmıyor..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Karmaşık bı durum ama genelde ağzı iyi laf yapan ve bı ortamda ilk etapta göze batan kişiler genelde sevgilim olmuştur sarışınlar çok hoşuma gitsede sevgililerim hep beyaz tenli siyah saçlı bu da bir ironi gbi
Tip derken dış görünüş anlamındaysa hep aynı tipte değildi benim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben arnavut erkeklerinden çok hoşlanıyorum. Benim tipim hep onlar. Ama bi keresinde araya esmer tek kaş bir yozgatlı karışmıştı Allah bir daha şaşırtmasın :D Arnavut erkeği iyidir. Ben ordan devam
Aşık olduğum erkeklerden biri hariç hepsinin göz rengi maviydi. Sosyaldi. Zekiydi. Kahverengi gözlü olanda ben zekiydim çocuğun dişleri vampir dişlerine çok benzediği için ondan hoşlanıyordum. O sırada Alacakaranlık serisi modaydı.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
15 te neyi beğeniyorsam 25 e geldim aynı ve evet hep ortak noktaları ağırlıkta olan tiplerdi.
şu ana kadar 5 kıza aşık oldum hepsi zayıftı fizikleri iyi değildi ve kısalardı ama yüz fenotipleri serenay sarıkayaya benziyor hepsi o yüzden hiçbiri bakmadı yüzüme
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Genelde her yaşımda farklı tiplerden hoşlanıyorum değişiyor yani
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Farklı farklı uzunu kısası komiği sitreslisi rahatı planlısı 😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Görünüş olarak hayır ama genelde hep daha çok sert erkekle beraber oldum.