Her zaman tartışıyoruz, birbirimizi yıpratıyoruz ve sıkıldım bu durumdan. Acaba bu fikir ise yarar mı ?

belki dalga geçiçeksiniz ama fikirlerinize ihtiyacım var 1 yıldır bi sevgilim vardı hala konuşuyoruz sevgili gibiyiz sadece işte çıkmıyoruz ama şöyle bi sorun var artık her dakika birbirimizi yiyoruz her zaman tartsıyoruz birbirimizi yıpratıyoruz ve sıkıldım bu durumdan onu bırakamam ara verelim desem hemen bırakır zaten beni biliyorum biraz birbirimizi özlemeye ihtiyacımız var bence şöyle bi şey düşündüm 2 -3 gün uyumuş numarası yapıcam kardeşim ağır derece uyku hapı kullanıyo ve 12 tane vitamin kullanıyorum bunların hepsini içtiğimi ve hiç uyanmadan uyucağım yalanını söyliycem tabi bunu ben anlatmıycam ona kardeşim söyliycek işte 2-3 gün rahattin uyuycak haplar vücuduna ağır geldi falan diycek şuanda bi kız daha konusuyo böyle yaparsam ona daha mı çok bağlanır yoksa arada olsa bile beni özler mi ? mantıklı cevaplar vercekseniz verin dalga geçip saçma sapan şeyler yazmayın lütfen!
Her zaman tartışıyoruz, birbirimizi yıpratıyoruz ve sıkıldım bu durumdan. Acaba bu fikir ise yarar mı ?
Cevapla