Erkekler sizin için karşınızda ağlayan kadın hakkında ne düşünürsünüz ( özellikle İkizler erkeği) ?

Erkek arkadaşım bana hiç bişey demeden ayrıldı tek bir cümle bile kurmadan benimle konuşmuyor 1 hafta oldu dün yazdım (?) bunu yazdı sadece cevap vermedi sonra. Yanına gitmek istiyorum konuşmak istiyorum büyük ihtimalle ağlarım biliyorum benden daha çok soğusun istemem zaten yeterince soğuk. Bir İKİZLER BURCU bi erkek. Özellikle böyle olan erkeklerin yorumlarını bekliyorum lütfen...
Erkekler sizin için karşınızda ağlayan kadın hakkında ne düşünürsünüz ( özellikle İkizler erkeği) ?
Cevapla