Arkadaşlar iki ay oldu ayrılalı ama aklımdan bir saniye çıkmıyo? Fakat bazı zaman birden ferahlık bazı zaman birden özlem?

Ve bazı zaman da aşırı üzüntü oluyor. Birden oluyor hiç ummadığım anda. Sanki o his bana ait değilmiş gibi.. mutlu mutlu ailemle konuşuyorum mesela o an aklımda değil diyelim birden bi özlemle düşüyo aklıma ve engel olamıyorum kovamıyorum bu düşünceyi. Halbuki haklı sebeple ayrıldım.. bazen öyle hâl oluyor ki bu ben değilim diyorum. Yoğun bi enerji alıyorum nedir bu enerji bana ait değil sanki. Biri bana hükmetmeye çalışıyo gibi karmaşık bi bağ bişe var anlamıyorum
?
Arkadaşlar iki ay oldu ayrılalı ama aklımdan bir saniye çıkmıyo? Fakat bazı zaman birden ferahlık bazı zaman birden özlem?
Cevapla