Sevgilim küfredip telefonu kapattı sizce onun yazmasını mı beklemeliyim?

Sevgilimle ufak tefek sorunlar dışında bi şeyimiz yoktu sadece 3 gündür falan konu bulma sıkıntısı çekiyorduk normalde ben daha çok açardım ama 3 gündür falan ben de bi şey bulamadım sonra söylenmeye başladım sen hiç konu açmıyorsun falan diye. Tabi hiç demek hata o da açıyordu ama sıkıldığım için bi an patladım ve bu ilişkiyi bi gözden geçirelim dedim. Bu cümleleri kurmamam gerekiyordu farkındayım ama sevgilim de aşırı sinirlenip “ S… git “ dedi ve telefonu yüzüme kapattı. Sonrasında mesaj atmış gözden geçirip bi sonuca vardığında yazarsın diye. Bu küfür çok zoruma gitti normalde bana küfür eden biri değildi. Ben mesaj atmak istemiyorum sizce onu mu beklemeliyim?
Sevgilim küfredip telefonu kapattı sizce onun yazmasını mı beklemeliyim?
Cevapla