Sırf öpüşüyoruz diye karşı tarafın '' İLİŞKİ, SEVGİLİLİK'' moduna girmesi saçma değil mi?

sırf öpüşüyoruz diye karşı tarafın '' İLİŞKİ, SEVGİLİLİK'' moduna girmesi saçma değil mi?
Sırf öpüşüyoruz diye karşı tarafın '' İLİŞKİ, SEVGİLİLİK'' moduna girmesi saçma değil mi?
Cevapla