Kocam bana genç bi kızla uzun zamandır ihanet ediyormuş. Şimdi ayrılmışlar. Adam ayaklarıma kapanacağına beni suçluyor. Neden ama?

Ben onu itmişim, ben şöyleymişim böyleymişim. Bi kızla çok uzun zamandır sevgililermiş. Kız artık ciddi bir şey isteyince bu onu bırakmış. Kadın beni buldu anlattı herşeyi, boşandığını söylemiş. Mesajlarını gösterdi, dünyam başıma yıkıldı. Restoranlarda takılmalar, güllerle çikolatalarla karşılamalar,… Boşanmak istiyorum, adam olan bitende de kendini değil beni suçluyor ama boşanası yok :). Özür dahi yok, senin de payın var olanlarda der :). Bu normal mı arkadaşlar?
Kocam bana genç bi kızla uzun zamandır ihanet ediyormuş. Şimdi ayrılmışlar. Adam ayaklarıma kapanacağına beni suçluyor. Neden ama?
Cevapla