Yıkılmadım ayaktayım, yoksa çoktan yıkıldım mı?

Merhaba arkadaşlar. Desteğinize ihtiyacım var. Motivasyon yerle bir olmuş durumda. Tıp okudum, ama uzmanlık sınavını kazanamadım. TUS sınavına hazırlanmayı bırakıp almanca öğreniyorum. Ama kursa param yetmediği için kendim hazırlanıyorum. Sevgilim askere gideli 1 ay oldu, ama beni arayıp sormuyor son zamanlar, Almanya için çalışıp para biriktirmem gerek, ama zamanım yok çalışmaya, tüm bunlar yetmiyormuş gibi kilolarım çok üzüyor beni, spor yapıp fit olmak istiyorum. Sizce herşeyin altından kalkabilir miyim? Zorlanıyorum artık ((( Ne yapmam gerek?
Yıkılmadım ayaktayım, yoksa çoktan yıkıldım mı?
Cevapla