eveeet bize kış geldi, Allah sizlere de bu dereceleri görmeyi nasip etsin


Artık yaz aylarının gelmesini beklemeyeceğim. Kışın tadını çıkaracağım. Bu yaz resmen yazdan tiksindim. 😄
Diilmi yaa off bu neydi
Cevap
3Cevap
Bunlara inanmayın ya Perşembe günü de dolu yağcak falan dediler yağmadı haberlere artık inanamıyorum hepsi Allah'ın işi bunlar bile bısi bilmiyo
Avrupa kavruluyor yine bizin burası iyiymiş😅
*bizim
Ahaha Fransadayım şu an evet çokk sıcak ama yarın değil 🤭
Serinlemeyi hakkettiniz😀
Ahahah aynen yaa
Nere bura
Fransa 🥶
Ora nire
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?