20 yaşında yetişkin sayılabilecek bir öğrencimle birlikteyim bu kötü karşılanır mi sizce?

Ben 24 yaşımdayım ve bir dershanede öğretmenim. Bir öğrencim bana birlikte yemeğe çıkmayı teklif etti ben de kabul ettim ki zaten bir süredir birbirimizden hoşlanıyorduk. Yemekten sonra da beni dudagimdan öptü. Ve galiba şimdi sevgili gibi bir şeyiz. Ama ben netlesmesinden korkuyorum yani hem etik değil hem de işimden olurum korkusu var? Sizce vazgeçmem mi gerekiyor?
20 yaşında yetişkin sayılabilecek bir öğrencimle birlikteyim bu kötü karşılanır mi sizce?
Cevapla