ben tipsiz olmadığım halde bana bakmaz o kız derim. ama böyle acayip şeyler görünce de moralim aşırı bozulur.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
güzel bir kızı çirkin erkekle görürsün ama tersi çok nadirdir zaten
evet öyle tipim iyi yani güzel kızı hakediyorum
güzel kızı yakışıklı erkek hakeder
Bende keko sevmistim ne tipi, ne parası pulu yoktu. Sadece bir çenesi vardı, komik biri olduğu için ilgimi çekmişti 😂 Suanki aklımla daha az konuşan ciddi birine bakarım
keko sevmeyen kız yok zaten
Bu arada yakışıklı diye egolu p, c genellemesi yapmak yanlış. Benimkinde ne tip, ne boy, ne karakter vardı sıfıra sıfır yani 😂 Kişilik meselesi dış görünüşe hiçbir zaman aldanmamak lazım
ya tamam işte keko diye sevmişsin. yazık yani ne diyim.
Maleseff 10 tane talibim vardı hepsini elimin tersiyle itip, herkesin nefret edip adam yerine koymadığı kişiyi ben koydum. İnsan bazen canım olabiliyor işte. İnsan bir düşünür bunu kimse sevmiyorsa bi b, kluk var diye ah ah 🤷🏻♀️
vay be baya teklif aldığına göre güzel kızsın
işte keko seviyorsunuz o yüzden ve çoğunuz da pişman oluyor ben buna nasıl bakmışım diyonuz
Bilemiyorum artık güzellikten değil, yokluktandır bence. Bu erkeklere güzellik lazım değil sonuçta 🤢
doğru bazılarına kız olsun yeter.
Erkekler kadınlar kadar estetik varlıklar değildir evladım. O yüzden güzel kızın yanındaki erkek onunla aynı ayarda olsa bile çirkin görünür
Aynı ayarda değiller gorduklerim teyze
Ama şu da var ki kadınlar dış görünüşü sadece tek kriter yapan varlıklar değillerdir. Bazen konuşmasına sohbetine bazen komikligine bazen statüsüne ya da parasına bakabilir erkeğin. Birçok erkek bunu eleştirse de kadınların bu şekilde seçim yapması en azından yakışıklı değil diye bir erkeğin şanssız olmasını engellemiş oluyor. Dış görünüşünü sen seçemezsin ama diğerleri biraz senin elinde olan şeyler. O yüzden erkekler kadınlardan daha şanslıdır evladım.
Teyze tamam ben güzel olmasını istiyorum ama normal olsun. Öyle taş gibi manken gibi hatun olsun demiyorum. Evet o konuya katılıyorum erkekler kızlara göre daha fazla diş görünüşe önem verir
Dis görünüşe daha fazla önem vermek ile seçici olmak kolay beğenmemek aynı şey değildir zaten. Evet erkekler dış görünüşe çok önem verirler ama kadınlara göre daha kolay begenirler. Kadınlar ise her erkeği yakışıklı bulmaz biraz zor begenirler ama dış görünüş dediğim gibi tek kriter olmaz. Tipini beğenmez ama başka bir niteliği vardır onun için sever ilişki yasar.
Olabilir neyse bu aralar aşırı kafaya takıyorum sevgilim olmadığı için. Halbu ki tipim iyi o kızlardan biri benim olsaydı keşke...
Beğenen biri çıkar illaki merak etme çocuğum
Umarım teyze
Kadınlar cidden tipe bu kadar bakmıyor.
Ya paraya bakarlar ya da sevgisine, ilgisine..
Çünkü güzelliğinin farkında olan kızlar yakışıklılığa bakmıyor. Paraya üne kariyere bakıyor, sonra da mutsuz bir şekilde ayrılıyorlar. Eee adam napsın istediğini aldı bir süre sonra sıkıldı başka kıza geçti. Güzelliğine güvenen bizim kızda ortada kaldı. The End
Bu soruyu ben de sormuştum. dediğin gibi benim de gördüğüm erkeklerin sevgilileri çirkin oluyor demek ki seviyorlar işte Aşkın gözü kördür😃
Güzelliğinin kıymetini bilmeyenlerdir. Her güzel kızın çirkin sevgilisi olur kaidesi değildir.
Yakışıklı erkekler çok egolu ve p*ç oluyor çünkü biz güzel kızlara da öylesi. düşüyor napacaksın hayat
ilginç gerçekten. benim tipim kötü olsa güzel olmayan kıza bakardım
Aşk kardeş öyle güzel çirkin dinlemiyor. Taş gibi fiziğimle 120 kilo bi adamla nişanlıyım
iyi hayırlı olsun
Para para para
hayır ya keko serseri çoğu. onlarda para pul yok
Vardır ya
çoğunda yok emin ol
Ya kızlar psikopat seviyor ondandır
evet zaten erkek serseriyse tipi önemsemezler. efendi iyi çocuk sadece yakışıklıysa bakarlar. yani tipsiz bir erkek ya zengin ya da serseri psikopat olmak zorunda kızların bakması için. yakışıklının zaten zengin veya serseri olmasına gerek yok
Ben zengin yakışıklı efendi arıyorum ya diğer kızlar gibi değilim ve bulamdım
ama hepsi birarada olanı zor bulursun. birinden vazgeç bence
Hepsi bir arada olan bulsam nolacak bana bakar mı nskdkdk
ben bakarım jwekfgefgee
ama zengin değilim jghbrujfe
Ekkekr zengin olsaydın olurdu bak dkkdkd
çok mu önemli gerçekten?
Yani iyi bir gelevek için önemli ama aşırı zengin olmasına da gerek yok
peki
Sen bir istek atsana bana
Takıp ediyorum zaten
O zaman mesaj atsana bi
Sen at 1 xperim
Ah... o kullanıcı benim
İsmin ne
Engelleyip şikayet edicem haberin olsun
Insan gibi cvp yazıcaktin tamam. mi
Tipsizse tipsiz sana ne milletin tipinden
Kızların tercihine şaşırıyorum sadece
seni seçmek zorundalar mı tipin iyi diye
Yoo
e sana ne abi milletin tipini sen mi yarattın da laf söylüyorsun
Neyse
İki durumu iyi olan yan yana olmuyor
Olan da var ama bana çoğunlukla zıtlar denk geliyor
Çünkü sevince o güzelleşiyor
Olabilir
Sana göre tipsiz demekki o seviyo
bana göre değil bariz belli yani adamda gram tip yok.
Dünyanın kanunu böyle. Her güzele bir çirkin..:
Denk geliyordur
O sorun herkezde aynı kardeşim
erkeklerde fazla yok bence. biz estetiğe görünüşe çok önem veriyoz. o yüzden yakışıklı erkek illa güzel kız ister
Orası öyle ozaman ne diyoruz herkes işine geleni alsın beğendiğiyle birlikte anlaştığı kişiyle evlensin 😎
Çünkü para tipsiz erkeklerde
Bana denk gelmiyor ki işte pü böyle işin
Güzel bulduğun kızlara yuru kanka.
Her yürüdüğün güzel olsun biri kabul eder mutlaka
Cüzdan doludur
Boş olanı da var
O kırk çiftten birinde olur ya
gönül meselesi
tipsiz dediğin kişi de belki sana tipsiz diyodur
Ben iyiyim