Nişanlım "neler yaptın bugün" diyince evdeyim demeye utanıyorum, bu beni küçük düşürür mü?

Köyde yaşıyorum maddi durumun şükürler olsun çok iyi ama babamlar sürekli çalıştığı için bir yerlere gidip birşeyler yapamıyorum. Nisanlım neler yaptın diye sorunca sürekli namaz kıldım yemek temizlik yaptım demeye utanıyorum sizce bunlar onun gözünde beni küçük düşürür mü çünkü nisanlım sürekli gezen tozan sosyal biri?
Nişanlım "neler yaptın bugün" diyince evdeyim demeye utanıyorum, bu beni küçük düşürür mü?
Cevapla