Sevgilim borçları yüzünden depresyonda, acısını benden mi çıkarıyor?

Sevgilim 21 yaşında 1 senedir yüklü miktarda kendi borcu var. Üstüne bir de ailesinin borcu var. Bu senenin sonuna kadar hepsini kapatmayı hedefliyordu kripto işleriyle uğraşıyor aynı zamanda da çalışıyor. 15 gündür karantinadaydı bir de corona oldu. 4 gün önce bana beni 2 ay unut kötüyüm kötü olucam dedi borçlar yüzünden. Daha önce de biz seninle bir gelecek düşünüyoruz bunları bil o yüzden modum düşükken üstüme gelme demişti. 4 gündür zaten doğru düzgün konuşamıyorduk neşelendirmek için elimden geleni deniyordum ama o da bir yere kadar. Dün eve geçince yazayim dedim tamam dedi yazdim 5 saat telefon başında bekledim cevap vermedi. Bi şey mi oldu diye mesaj attım tekrardan ne gibi dedi. Ne ne gibi neden yazmadın dedim yazasım gelmedi dedi. Benimle alakali mi dedim hayır dedi ben de tamam o zaman iyi geceler dedim ve dünden beri konuşmuyoruz. Sizce ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Konuşmak için ısrar ettim yanında olmak istediğimi söyledim ama o istemedi. 2 saat bu şekilde tartıştıktan sonra ben ilişki istemiyorum dedi. Ben yine zorladım üstüne gittim soğudum senden sevmiyorum aşık değilim dedi. Bitirdi.
Sevgilim borçları yüzünden depresyonda, acısını benden mi çıkarıyor?
Cevapla