Türk kızları evlenirken sanki uzaya çıkıyormuş gibi havaya uçarken niye boşanırken ibikli ye Sel aldırıyor?

Evlenirken sanki kendileri kral kızları sanki komşu kral'ın oğlu ile evlenip bir ülkeyi kurtaracak larmış gibi bir havalara girme ler falan filan boşanırken ise ooooo aman tanrım sanki dünyanın sonu savaş çıkacak iki ülke arasında yok boşanmak kolay mı bir yuva kolay mı kuruluyor da hem falan filan hem diyor eşimden soğudum sevmiyorum aramız kötü mutsuzluktan ölüyorum geb eriyorum ama boşanma konusunda niye bu kadar korkaklar evlenmekte boşanmakta hayatın içinde yaşanan olaylar ikisi de normal karşılanmalı yurtdışında yaşamadım ama fazlaca tanıdığımız ve eşimiz dostumuz yurt dışında oradan Türkiye'ye dönmüş bir sürü tanıdığımız var bu kanıya öylece vardım diğer Avrupa kızları bunları normal karşılarken Türk kızları neden her konuda ibikli ye Sel aldırıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bir ilişki nasıl başlıyorsa aynen bitebilir ya adam ayrılalım diyor tamam ayrılalım her şey için teşekkürler de yoluna bak yok senle düşüncesiz adamsın yok boşanma kolay mı ağlamaları zırlamalar çirkef çirkef hareketler
Türk kızları evlenirken sanki uzaya çıkıyormuş gibi havaya uçarken niye boşanırken ibikli ye Sel aldırıyor?
Cevapla