Güncellemeler
+1 yıl
Bir ilişki nasıl başlıyorsa aynen bitebilir ya adam ayrılalım diyor tamam ayrılalım her şey için teşekkürler de yoluna bak yok senle düşüncesiz adamsın yok boşanma kolay mı ağlamaları zırlamalar çirkef çirkef hareketler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
boşanmanın nedenine bakmak gerek aldatma, şiddet vs varsa az bile kalır
Boşanmıyor lar ki işte aldatılırsa lar bile
onlar başlı başına ëzik zaten
Aynen sorularda gülüyorum ölüyorum geb eriyorum çok mutsuzum bilmem ne
Ayrılı diyorum boşanmak kolay mı diyor
onlara acıyamıyorum bile
Korkaklar işte
Halkın algısı bozuk ondan. Evlenince bir şey becermiş gibi davranıyorlar shshs
Aynen katılıyorum şimdi böyle yapmıyoruz diye isyana kalkın kızlar da olacaktır 😀
Sanki bizimkisi et parçası da onlarınki altın kaplamaymış gibi kendilerini pahalıdan satıyorlar
Çünkü boşanma hala kötü gözle bakılıyor
Yyyaaa
Sen nerede yaşıyorsun
İstanbul
Başka gezegen sandım
Ben işe gitmeyi çok istiyorum da malum hayat şartları çok pahalı bize göre değil 😀
Yardımcı olam
Nasıl
Sana iki tek rakı veriyim Apollo 13 gibi gidersin 🤣🤣
Ben yatacam astral seyahat yapacam bir Andromeda ya gidip geliyim 🤣🤣
Ahdhs 😀 ohhoo gide gide bize en yakın Galaxy y mi gidiyorsun Ben bize en yakın Kara deliği incelemek istiyorum
Ona gittim orası karışık. Çok farklı deneyim Andromeda iyi orada kafa çocuklar var onlar yol gösteriyor
Hepsi cansu kılıklı işte naparsın
Aa hiç de bile adam gelip boşanalım neyse tamam boşanalım derim vallahi
Ya bırak şimdi. Önce seninle evlenecek birini bul sonra boşanmaya kalktımı dersin bunu 👍🏼😌
Sen kaşınıyorsun gene 😀
Pis pis cansu koktu buralar 😂 Turşu kavanozu buldun mu kendine göre 😏
Onu bulmadım çünkü onu aramak için zamanımı sana ayrıdım ve tam sana göre harika bir lağım çukuru buldum kıymetini bil 😀
Ya bende diyorum nerden geliyor bu lahım çukuru kokusu 🤔 meğer yine açmışın ağzını 😏
Sen zaten oranın daha iyi mi bir üyesi olduğun için dağın kokusuna doğuştan alışkınsın burnun onun kokusunu alman mümkün değil ki 😀
Ben dağın kokusuna alışığım tabi mis gibi doğa sen gibi değilim 😂
Ahdhd aç tavuk kendini darı ambarında sanırmış 😀 hadi gel şu lağım çukuruna da rahat et Biz de rahat ederim
Hadi gel diye çağrıyorsun gelirsem rahat edeceksin demek sen orada yaşıyorsun he 😂
Bensiz de yapamıyon demek ille yanında olacam peki 😂
Gel dedin mi ben sana git dedim farkındaysan 😀 Ben senin gibi orada doğup büyümedim mümkün değil
Cezanı vermesin senin bi dön git yazdığını oku gel dedim mi ben sana diyor ya 😂 kör misin yukarda gel yazıyor 😂
Hani nerede yazıyormuş yalancı 😀
Yanımda olsaydın o ağzına bitane yapıştırıdım şimdi üç kardeşi 😂
İşine gelmedi tabii ben direkt ağzına tekmeyi indirdim görürdün 😀
Zalımın kızı biz kıyamıyoruz o tekme atıyor be 😒
Ahshs bu kıyamamış halin ve zalimin oğlu 😀 şiddete karşı öpücük mü göstereyim yani
Tekme ayma bari at mısın sen 😂
Ayma değil atma denir bir kere Ne yapayım peki
Uyuzluk yapma mesela 😂
Ahshs 😀 senden öğrendim uyuzluk mu oluyor
Ah cansuuu bendem öğrenecek çok şeyin var daha çok şey öğretecem 😌
Öğrettiklerin e bakılırsa öğretecek lerin belli uyuzluk öğretiyorsun senin toplumun yararına tedavülden kaldırılan lazım bak lağım çukuru teklifimi yeniliyorum 😀
Ya sen ne pis birşeysin be bozuk papağan gibi takılıp kaldın lağım çukuruna 😂 sana öğreteceğim güzel şeylerde vardır tabi sen yeterki öğrenmek iste 😏
Çünkü seni ait olduğun yere bir an önce göndermek istiyorum 😀 perşembenin gelişi çarşambadan belli olur Aman sen bir şey öğretme
Herkesi kendin gibi bilmen büyük hata be 😂
Benden duyduğunu bana satıyorsun vah kıyamam bu kadar mı aciz durumdasın 💋
Ahshs 😀( Sen şimdi onun acıma öpücüğü olduğunu anlayamazsın diye parantez içinde haber vereyim dedim)
Aynacıııı 😂 acıma öpücüğüymüş onunda altında başka düşünceler vardır 😂
O aynacı ismini dün itibariyle sana iade ettim 😀 ne yapayım böyle ağır laflar üzerine acıma öpücüğü gönderir artık biz gençler aslında çok moda hayır dedim anlayamazsın şimdi başka yanlış arar gereksiz umutlanma falan yaşarsın diye haber vereyim dedim 😀
Biz umut kullanmıyoruz cansucuk 😂 seni pis döverim bak 😂
Nedenmiş o söylediklerim zoruna mı kaçtı ,,😀 pis döver miş miş Sen bana serçe parmağınla bile dokunamazsın kırarım O parmağını 😀 içindeki şiddet yine kendini gösteriyor zalimin oğlu
Zoruma kaçmadı nanköre garezim var 😏 ok atmayı öğrettiğim okunun yönünü bana çevirmiş uyuz oluyorum ondandır 😂 seni bağlayıp denize atar güneşin altında sıcak kuma yatırırım tuzlu tuzlu turşu olursun 😌
Eee sen bana ok atmayı öğrettin ve ben herkese ok atıyorum sen de buna dahilsin eğer bana çiçek vermeye öğretseydin sana da çiçek veriyor olurdum yani öğrettiğin konuya bağlı anlıyor musun 😀 beni denize ya da herhangi bir yere atmak için beni tutman gerekir önce Peki ben sana kendimi tutturur muyum her tarafını ısırmaz mıyım kollarını ısırıp parçalamaz mıyım neyle tutacaksın 😀
Ben ok atmayı öğretmişim sana ok atmamışım nanköööör 😒 e madem mesele çiçekti onu da yaparız çiçeği eline mi almak istersin yoksa toprağına mı atayım 🤔 tutmam şart mı gıdıklayarak yakalarım ya da ağ atarım üstüne sudan çıkmış balık gibi kıvranırsın 😂
Ne demek ok atmadım zaten ok atmayı öğretirken otomatikman atmış olmuyor musun ok atmadan ok atmayı nasıl öğreteceksin ahdgs 😀😀😀 bunu bile düşünemiyor öleceğim gülmekten 😀 Sen bu zeka ile çiçeği ottan ayırt edebilir Sen çiçek olayını her türlü hallederiz zaten merak etme 😀 ahshs gıdıkla yacakmış gıdıklamak için de dokunmak gerekmiyor mu onun içinde ellerini kullanmayacak mısın Allah'ım adam konuştukça batıyor ahdhdhd 😀 ağ olayına gelince Ben onu her türlü parçalarım dişlerimle malum ben ısırma konusunda tescilli uzmanım
Zıpkınla vururum lan seni 😂
Sonra gıdıklarım 😂
Ahdhs 😀😀 diğer yazdıklarımın cevabı gelmedi seni yine şah mat yaptım işte 😀
Kalın kafan söylediklerimi algılamıyor bi delik açmam lazım önce 😂
Yav he he yazdıklarımın hiç birinin cevabı gelmedi benim kafam kalın bile olsa ki hiç öyle değildir içinde bir beyin var sende beyin olmadığı için kafanın ince olması ya da kalın olması önemli değil malum korunması gereken bir şey yok kafanın içinde 😀
Bak şimdi sana hak veriyorum işte 😕
Beyinsiz olman konusunda mi ,😀
Seninle uğraşmak için beyin kullanmaya gerek olmadığından karşındakini beyinsiz olduğunu düşünmekte haklısın 😕
Yav he he ondan mı az önce söylediklerimin cevabı gelmedi Ben hepsini yazdım 3-4 tane iki satır yazdım cevap veremedin işte bal gibi beynin bana yetmiyor işte 😀 Seni de anlıyorum benimle başa çıkmak kimleri kimleri nasip olmadı sencik ne yapabilirsin ki 😀
Belki de söylediklerin kaale alınmayacak kadar papağan lakırdısıdır böyle de bi düşün bakalım 😏
Kıyamam tesellisini sevsinler 😀
Gagasını sevdiğim 😂
Yat zıbar 😀
Hahah 😂 gel biraz gaganı kaşıyım da öyle zıbarim 😂
Sen dön de müsait bir yerini kası 😀
Terbiyesiiiiz sen kaşı orayı 😂 gagana acı biber sürerim bak 😂
Ahshs 😀 lafı istiyorsun ondan sonra ben terbiyesiz oluyorum öyle mi
Lafı mı istiyorum ne dedim ben be derbiyesiiiiz 😂
Evet kaşınmaktan bahsetmiyor musun siz mustafalar hep böyle arsasını zaten şehzade Mustafa da arsızlığın cezasını çekti oh olsun ne güzel boğuldu böyle mustafaların gırtlağını sıkmak lazım işte hep 😀
Yuh be nerden konu buldu getirdi uyuza bak 😂
Kurban ol sen Mustafaya 😏
Kanuni defterini ne güzel dürüverdi Ama darısı başına 😀
Dür bakam dürebiliyon mu papağan turşusu yaparım seni 😂
Tavuk dürüm gibi dönerim hem de ♥️
Bunun anlamını kendin çıkarabilir misin açıklamama gerek var mı 😀
Döner mi 😂
Lavaş olup saracan bağrına basacan beni yani 😂
Senin beynin yanında gözlerde bozuk galiba döner demedim dürüm dedim dürüm'ün içinde sadece döner olmuyor başka şeyler de olabiliyor biliyorsun 😀 ayrıca şu şehzade Mustafa olayını pek bir içlendin gibi geldi bana bir Mustafa tedavülden kalkmış iyi değil mi sence mutlu olman gerekmiyor mu 😀
Şu bana bıraktığın kırmızı kalbin hemen iki hece öncesini bi okuyuver bakim dönerim demiş misin dememiş misin 😂 tek Mustafa ben kalayım benimle uğraşacak papağanda sen olacaksın yani bunun için mi sevinecem 😂
Ajsjs Ben seni her şekilde dürerim Sen hiç kafana takma 😀 tek Mustafa sen alacakmışsın maalesef ki etraf Mustafa dolu Bu mustafa'larda pek arsız oluyorlar malûm O yüzden şehzade Mustafa'nın yani bir Mustafa'nın ortadan kalkması insanlık namına mutlu olunması gereken bir haber değil mi 😀
Hep lafta zaten öyle dürerim böyle dürerim evire çevire dürerim 😂 ben kendime rakip bir Mustafa göremediğimden sevinecek bir şey göremedim 😏 şarjım bitti senin lakırdın bitmedi uyuz papağan uyu 😂
Telefonun mu şarjı bitti senin mi şarjın bitti artık orası muamma 😀
Telefonun şarjı bitti be 🤦🏻♂️ benimkini sen dolduruyorsun zaten şaklabanlıklarınla 😂
Sizin evinizde priz yok mu hani oraya telefon şarj kablosunu sokarsın onda da telefona takarsın böylelikle telefonun şarj olmuş olur 😀
😂 prize telefonun şarj kablosunu tak bakim noluyor 😂 şaklabanlıklarınla dolan telefonun değil benim şarjım 😂
Oooo birileri gelmiş 😀
Ben zaten burdayım ceku 😂
Kayıplara karış emi 😀
Uyuttun beni şarjım bitti dedik 3 saatte bi yazarsan 😂
Doğru ya kış geldi Sen artık yatarsın bir 6 aylık uykuya 😀
Allahın cezası papağan 😂
Ahshs kurban ol bana. 😀
Gaganı kırarım senin 😂
Hadi bak senin kış uyku zamanın gelmiş bak huysuzlanıyor sun 😀
Sende kaşınmaya başladın yine git sırtını ağaca sürt 😂
Ben sana sürtünmem mikrop kaparım 😀
Ben sana sürtünürüm 😂
Pis sa pik 😀
Yürü beh İçin fesat 😂
Manyaklığı vücut bulmuş halisin 😀
Sen sanki çok farklısın ya 😂
Benim Ne manyaklığı mı gördün 😀
Ne akıllılığını gördük ki 😂
Şu teknoloji bir an önce gelişse de telefonun içinden de bir güzel terlik fırlatsam 😀
He ya bende sürtünsem sana şu kaşıntın bi geçse 😂😂😂
Sinirlenmiyorum var ya sırf senin için kendi cazımız sinir etmeye değmez 😀
Nah sinirlenmiyorsun yanında olsam kim bilir nasıl saldırcan 😂😂 sen zaten hep caz yapıyorsun kaşıntıdan 😏
Ahsgs saldıracak mışım Sen herkesi kendin gibi şiddet yanlısı mı sanıyorsun 😀 calegula
Yav he he 😂 önce bi içinden geçeni kendine itiraf et be az önce terlik fırlatan sen değil miydin 😏
O Bir Türk geleneğidir şiddet sayılmaz 😀
Yastık var çarpıyım mı suratına he 😏
O yazdığı alırım bir tarafına sokarım 😀
Sapıklık hücrelerine işlemiş 😂
Karşındakinden bulaşıyor ister istemez 😀
İçinde varmışsa demekki dışa vurmuş işte 😏
Yok ya
Var dedik
Yürü git işine 😀
Yoo gitmiyorum bir yere nolcak 😁
Çam sakızı mübarek 😀
Dağ ayısı mübarek ağaçtan iyi anlıyor 😂
Ben ne diyorsam onu yapacaksın o kadar hem ayı olsam kış uykusuna yatardım senin gibi 😀
Sen caz yapmaktan başka ne konuşursun ki 😂
🏏🏏🏏🏏🏏🏏🏏🏏🏏🏏
Bu ne böyle kürek mi 😂 kürek kadar dilim var diyorsun he doğru 😂
Onlar sana atmak istediğim sopa lar 😀🏏 senin gözlerin bozuk galiba bunun kürek sandığına göre
Heh bak içindeki şiddet yanlısı yaratık çıkıyor bak 😂
Onlar Senin iyiliğin için 😀
Ah ceku sen benim iyiliğimi mi düşünmeye başladın 😌
Aslında insandır düşünüyorum mikropları iyileştirmek lazım öyle değil mi insanlık için ,,,😀😀
Yow he heee 😂
He ondan 😀
Yastığı vura vura ağzına stres atadım var 😂
Derhal bir hastaneye yatma olsun insanlık için 😀
Seni de toprağa yatırasım geldi bak ya 😏
Seni yatırıp suyunu dökmeden olmaZ
Nereye döküyon benim suyumu be tuzludur bak 😁😂
Senin suyunu dökmüyorum Sen toprağa girince üzerine su dökeceğim öyle yapılır malum adettir 😀
Ya sen yazdığını önce bi oku be he ne dersin 😂
Off Sen bir zaman kaybısın seni boşverdim hocam 😀
Vay beee peki tamam
Hayırdır sen bir şey kabul etmezdin
Zaman kaybıymışım ya ben çalmayayım dedim daha fazlasını, sende kabul etsen keşke etmen gerekenleri
Adam trip yaparken bile yanında laf sokuyor ya 😀
E napim pis huyuma hayransan şimdi 😒
Erkek tribi de hiç çekilmiyor ona göre 😀
E gülü seven dikenine katlanırmış ama hiç duymadın mı 😂
Bunun dikenli alakası yok kardeşim siz niye trip yapıyorsunuz ya biz sünnet olmaya kalkıyor muyuz 😀
Oooo ucu fena dokundu bu kadar hızlı ve celalli bi cevap geldiğine göre 😂 bak ne diyorum sünnet düğünün ne zaman 😂
Ahshs benim eşli düğünü yapabilme ihtimali olduğu için sünnet düğününe gerek duymuyorum artık onu sen yaparsın 😀
Yine cızırtıya başladın be 😂
Ben düğünü yapalı çok oldu kanıtını sormak gibi bir şey yapmazsın herhalde diye düşünüyorum 😂
Ajdhd zaten yapıp yapabileceğim tek düğün sünnet düğünü Dur onu da yap bari acıdım 😀
Sen kıvıracak yer arıyorsan illa düğün olmasına gerek yok 😂
Beni kendinle karıştırıyorsun yine 😀
Yapıyorsun bu aynacılığı be 😏
Aynacı kendine bakmamış kendi adına ile takmış 😀
Ah bide anlatabilsen
Kurban ol sen benim anlatışım a
Olayım
Ol.
Nereye oluyorum
Bana kurban oluyorsun
Hemen oluyorum
Aferin
😂
😀😀.
Oldu mu 😂
Ahshs 😀 manyak
Buyur dinliyorum 😂
Ahshs 😀😀😀
Hadi yat zıbar bu kadar mutluluk yeter bu gecelik, yastığı kafana indirecem şimdi sırıtma 😏
Sen herkesi kendin gibi kış uykusuna mı yatıyor sanıyorsun 😀
Heh papağan yine başladı 🤦🏻♂️
Ama ne yapayım kendin uykun gelince başkasına da uyutmak istiyorsun 😀
Bıdı bıdı yapıp dur anca huysuz
Nerede bıdı bıdı yapıyor muşum ben
Benden uzakta, yanımda yapta bi yapıştırayım ağzına 😏
Sağlam bir elin kalırsa yapıştırırsın unufak olmuş bir elle bir şey yapabileceğini sanmıyorum
Oralarda mevsim yaz mı, bu nağmeler saz mı caz mı 🤷🏻♂️
Benim gönlüm kar mı buz mu bilemiyorum 😀
Nerden bileyim ay, kimlere sorayım 😂
Nerelere gideyim x😀
Teselliler ney mi mey mi?
İçiyorsak sebebi belli 😏
Söylenenler hayır mı, şer mi?
Bilemiyorum ki, nerden bileyim? ay
Senin ağzından hayır çıkar mı be 😏
Yok ya 😀.
Var var 😂
Ne var 😀
Kahve var içersen 😂
İyi olur Ben de çikolata yiyordum ,😀
Kalk mutfakta kahve 😏
Yap getir 😀
Başka isteğiniz arzunuz var mı efendim 😂
Yanında da bir bardak su getir 😀
Oldu başka masajda ister misin ayaklarına 😂
Yok istemez zaten ayak masaj aleti miz var bizim elektrikli
Ayaklarına tüküreyim senin 😏
Senin canın okkalı bir tekme istiyor yine 😀
Üf nasıl kokuyordur o ayaklarında senin 😒 havadayken bi yapıştırayım ayağına da gör okkayı 😏
O ayağımı alır gırtlağına kadar sokarım bak
Pislik 🤦🏻♂️
Eee hak edene 😀
Ben sana pislik yapıyor muyum be 😒 sen de hakediyorsun ben sana sokuyom mu 😏
Şiddete karşı şiddet sen başlattın 😀
İlk sen soktun bi kere şiddete karşı şiddetse sıra bende 😂 nasıl soksam acaba 😏
O soktuğun o şeyi soktuğun yerden çıkarır sana sokarım beni sinir etme öyle bir sokarım ki sana soktuğum gibi Sokullu bile sokamaz
Hahah 😂 hiç güleceğim yoktu 😂
Komik olan nedir sana sokuyor olmam mı 😀
Yok benim sana soktuğumu çıkarıp bana sokmaya çalışman 😂
İadeyi ziyaret lazım ama öyle değil mi ,😀
Ağzına şamarı indirmekte lazım indiriyor muyum 😌
İndirecek sağlam bir elin kalırsa indirirsin 😀
Allahın cezası biri okusa şurayı bu kız iyi dayak yememiş şimdiye der be 😏
Bak sen 😀
Aklın yolu bir tabi sen ne bilcen o yolu 😂
Aklın yolu bir değildir akıl akıldan üstündür
E öyle desem üzülürdün demedim işte. Az da nankör değilsin görüldüğü üzre 😒
Yok canım senden Üstün olmaktan neden üzüleyim ki 😀
Biz ona popo kalkması diyoruz ama sen bilirisin 😏
Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş zaten seninki de o hesap 😀
Alakaya maydonoz 😂 popona şaplağı yersen görürüz kediyi de ciğeri de 😂
Bak beni sinirlendirme seni yakalar tuvalet fırçasının dibindeki biriken suyu sana içiririm beni sinirlendirme 😀
Pislik bir hayal gücün var be 😂 sinirlendirecem inadına hadi popona popona şaplaklar 👋🏼 hadi bakim nolacak 😂
O fırçanın dibinde biriken suyu sana içirirken hayal edip sakinleştirirsin ben de kendimi o suyun içinde böyle parçacıklarda vardır dışkı parçaları ilaç parçaları onları da içersin 😀
Saçlarınla da tuvaleti temizleriz artık kafanı bastıra bastıra 😏 içinde beyaz beyaz şeyler yüzerken kafanda içindeyken sifonuda çekeriz ohh 😂
Mikrop senin öyle şeyler söyleyen ağzını yırtarım merak etme her daim fırçayla temizlik yaparız sana içirmek lazım suyunu vitamin için 😀
O tuvaletin içinde yüzenlerde vitaminli öyle deme ama hemde çok faydalı vitaminli 😂 kafanla temizlerken sifonu çeksek yüzüne saçlarına falan bulaşsa hep vitamin bunlar 😂
Hiç olmadı ben o saçlarımı keser senin gırtlağını sokarım sırf sen o vitaminlerden mahrum kalma diye hadi kıymetini bil ,😀
O vitaminlerden bende çok var cicim 😂 üreticisi benim bi kere 😂
Olsun varsın o vitaminler senin vücuduna geri dönsün ki ait olduğu yerde kalsın zebil olmasın
Öyle bi mikropsun ki sana gelince zebil oluyor yani 😂
İyi de her canlı ait olduğu yerde olmalıdır mikrop bile olsa yani onlar da sana ait O yüzden seninle kalmadılar 😀
Aynen bende kalmadılar sende kalacaklarmış 😂 gel böyle hemen ağzına yüzüne yapışcaklarmış 😂
Evet ben senin ağzını yüzünü dağıtacağım için sende yapışacak bir ağız yüz bulamazlar O yüzden bana yapışmak istemeleri normal 😀
Aç ağzını yum gözünü o zaman 😂😂😂
Geliyor uçan tekme hazır ol ,😀
Beyaz beyaz sana doğru geliyor hazır ol 😂
🦵🦵🦵🦵🦵🦵🦵🦵🦵. Al
👌🏼👉🏼💦💦💦 🙎🏻♀️ Al 😂
🦵🦵🦵🏏🏏🏏🦵💋🏏 hıh
👅👄 devam et 😂
🍄.🍄🍄🍄🍄🍄🐍🐍🐍🐍🐍.
Ahahah yılan gibi mi emcen 😂
Onları senin için yolluyorum
Yılan gibi gir zehirle diyorsun o zaman 😂
Sen niye oksijen tüketiyorsun boşu boşuna ortadan kaldırılmalı sın
Noldu ya sinirlendin mi çen 😂
Yyyoooo mis gibi kocaman bilerek yiyorum hiç kimse benim sinirimi bozamaz 😀
Nerden bildin kocaman olduğunu 😏 dikkat et mis gibi yiyim derken gırtlağına dayanır boğulursun 😁😂
Mis gibi balık yanında salata oh
Balığın büyüğü bende verim mi 😏
Sen onu kendin ye de beynine bir fırt vitamin gelsin
Yaa ne kadar da tatlı sinirleniyor 😂
Aaa gereksiz şeyler için sinirlenme huyum yoktur 😀
Tabi tabi 😂
Evet 😀
Sen onu benim balığıma anlat 😂
Evet bence de balığı na anlatayım o bile senden daha iyi anlar 😀
Gel anlat dinliyor seni 😂
Onu koparıp kedileri atmadan söyle ona rahat dursun 😀
Elinden geleni ardına komasın diyor, dediğini yapabilmen için önce avucuna alman lazımmış 😂
Hiç gerek yok Bir orakla keser atarım koskoca Tanrı kranos un vallahi o bile o şekilde işlem gördükten sonra senin balık hiç dert etmesin
Şu hayal alemine hayranım
Dedim sana balığı ya biraz beynin vitamin gelsin diye aç da Yunan mitolojisinde bak bakalım kronos yaz nasıl imha edilmiş gör
Mitolojine başlıycam şimdi be, hayatımda masal okumamışım okumam da 😂
Okusaydın mitoloji ile masal'ın farkını bilirdin Allah aşkına konuştukça batıyorsun 😀
Mitolojideki heykeller düşsün kafana 😒
Benim hiç değilse düşünce zarar görecek bir kafam var senin o da yok 😀
Aaaaa resmini mi gönderdin tahmin ediyordum böyle bir şey olduğunu 😀
He bu da sen
Anladık anladık seni tanıyorum ben profil fotolarını gönderip durma
Radyo gibi cızırdayıp duruyon be hep aynı laflar
Senin beyin artık lafta üretmediği için resim göndermeye geçtin baksana
Baktım karşımda laftan anlamayan var belki görseli iyidir dedim ama o da yok napalım. Tokatlayarak anlatıcaz artık başka yol kalmadı 🤷🏻♂️
Ben konuşmayı anlatmayı bilmiyorum demiyorsun da anlamıyor diyorsun bir de bana
Aynen sana. İşte bak bir de bana diyen burnu kaf dağında gezen bi şımarığa 😏
Aynacılıkta her geçen gün kendini açıyorsun
Sen baya benim laflarımı alıp alıp bana geri atmaya çalışıyorsun ama olmuyor be, onlar senin üzerine daha çok yakışıyor
Onlar zaten sana ait laflar o yüzden sana daha çok yakışıyor zaten bir tek sana yakışıyor
Yaw hee he 😂
Oksijen israfı 😀
E sende sperm israfısın bişey diyor muyum ben he 😂
Keşke sevabına birisi gırtlağını sıksa 😀
Köpeğin duası kabul olsa gökten kemik yağarmış be 😏
Bu sözü deneyimlerin üzerine söylüyorsun herhalde bol bol kemik yağdı mı bari 😀
Yav tamam sen çok şey yapma, senin duan kabul olmadı acaba başkaları da aynı duayı ediyor mudur diye bana yöneltme yapma. Ben sana kasaptan kemik getiririm istediğin kemik olsun hırlama hemen ☺️
İyi de köpeğin duasını ancak bir köpek bilir Sen köpeğin duasını bildiğine göre köpek sen oluyorsun
Mitolojiye inanan birinden şöyle traş cümleler duymak hiç şaşırtıcı değil tabi
Mitoloji faal değildir inanıp inanmama ya kalsın daha sen mitolojinin ne olduğunu bile bilmiyorsun
Bide faal değil diyor 😂
Yav yürü git 😀
Öyle bi şey yok gitmiyorum 🤷🏻♂️
Ne demek gitmiyorum 😀
Gitmek fiilinin zıttı olan hani gitmemek. Gitmiyorum be kapı şurda gidiyorsan buyur 👉🏼 🚪
Burası benim sorum bilmem farkında mısın 🤣
Öyle bir şey yok 👊🏼
Ne demek yok Kimin sorusu Bu kim sormuş bak bakalım
Soru senin olsa nolur be, sorularına gelen yorumların toplamının 10 da 9 unu ben bıraktım bu soruya 😏 hesabının ortağı olacam nerdeyse 😂
Ahshs Yok ya öyle mi canın istiyor 🤣
Hee 😂 hayatına da ortak olurum belki kim bilir 😏
Ben ortaklıktan hoşlanmıyorsan ne olacak 🤣
Hesabına ortak olurken sana mı sordum da onu sana soracam desem 🤷🏻♂️😂
Senin canın yine dayak istiyor derim 🤣
Sen hoşuna giden şeyler duyunca şiddete meğilleniyorsun he bakasana 😏
Nasıl yani 😀
Hiç canım nasıl yani, bide salağa yatıyor 😂
Senin kalkıp canım boş bıraktın yok gibi biz yatalım canım sana rezerve 😀 anlatmasını bilmiyorum demiyor da anlamayınca bizi suçluyor
Ne diyon la sen değişik şu yazdığını bi oku 😂
Ne varmış yazdığımda yine anlayamadı bizim aynacı 😀
Sende noktalama işareti falan hak getire. Cümleler devrilmiş kelimeler sansürlenmiş kimin umrunda 😂
Sen hala burada mısın aynacı 😀
Hee burdayım kör misin 👊🏼
Burada olmadığını düşünerek mutlu oluyorum belki görmek istemiyorum olamaz mı
İyi bakalım
Peki
B ok
S idik
popo
popiş
*öt
popo
Aaaa g önt yazdım popo diye düzeltti
B oklu
Sidikli
Sümüklü
Kokuşmuş çoraplı
Pis kilotlu
Sidikli donlu
Kiss me li sütyenli
O ne lan paçalı donlu aynacı
Sanane lan delik kırmızı donlu
Sana neyse bana da o ne Ben lastiği gevşek donlu
Evet sen lastiği gevşek donlu
Benden duyduğunu bana satma pis aynacı
Sen dedin ‘Ben lastiği gevşek donlu’ diye 🤷🏻♂️
Ben mi Ne alaka
Ya ben ne diyorum sen ne konuşuyorsun. Bi önceki yazdığını okusan ‘Ben mi Ne alaka’ diye bi cevap vermeyeceksin. İçimi baydın valla be 🤦🏻♂️
Sen benimkini daha çok baydin
Yürü be ordan
Sana git dedim
İyi be
Olur be
Gittim ağla be
Bu gitmiş halin mi
İyi şimdi yak o zaman kınayı popona 😒
O kına yi alır seni müsait bir tarafına yakarım
Pislik şikayet etmiş
Ne şikayeti lan sen yine mi pörtledina
He ne şikayeti tabi, hain kostok
Vallahi ben bir şey şikayet etmedim lan Ne şikayeti bu
Senin tüy dökücü sorundan geldi
Tüy dökücü ne lan hesabın mı donduk dedim bunun sesi soluğu çıkmıyor ahahahs
Mesela senin benim yolumu gözlemen değil şimdi. Niye hainlik yapıyon mazlumun zalım kızı 😡
Delimine kimg özlüyormuş senin yoluna Bir de kendini fasulye gibi nimetten sayıyor ya ben bir şey yapmadım diyorum sana türkçen kıt mı kaçtı senin Türkçe ilkokulda
Hep itiraz zaten. Bırak şimdi ağız dalaşı sevdanı kenara. Hainlik damarına işlemiş senin 😒
Sen kaşınıyorsun gene Bak seni site bir güzel kaşınmış canıma değsin hahaha 😀😀
Zaten hep ben kaşınıyorum sen sütten çıkmış ak kaşık 😒
Kesinlikle hesabının dondurulması nasıl bir duygu biraz anlatır mısın Ben hiç yaşamadım da ahdgs 😀😀
Sen lafı her zamanki yerinen anlamaya devam ediyorsun görüyorum ki 🤦🏻♂️ hesabımın engellendiğini kim söyledi acaba hain bağyan 😂
Ben lafı tam gerektiği yerden anlarım her zaman iç kimse söylemedi Ben senin gibi değilim illa bir şeyleri anlamak için birilerinin söylemesi gerekmiyor hesabının donmuş olmasa çoktan yazardın 😀
Bide Hint kumaşı havaları varmış bak 😂 sana kınayı verdikten sonra yazmam dediğim gibi yazmadım ki kınayı rahat rahat heryere yayarak yakasın diye 😂
Çok konuşma gereksiz mahluk 😀
Senin neticene tüküreyim be 😒
Dön de kendine tükürsen ,😀
Tam olarak ne zaman bırakırsın acaba bi düzgün cevap ver lütfen
Düzgün cevap veriyorum işte ne varmış Ay bir de lütfen diyor yerim seni
İnsülin bu yaşta iyi değil yeme beni şimdi
Seni ne yiyeceğim ve o kadar midesiz miyim
Senin çenen büzülsün be
Şemsi paşa pasajında sesi büzüşesice 😀
O pasajın kapısı ağzana çarpsın senin inş
Belki de şemsi paşa pasajında kapısı yok nereden biliyorsun
Camı çarpsın o zaman çatısı çöksün
Psikopatsın biliyor musun
Hiç dönüp kendine bakma zaten çeneye bak
Doğruları söylüyorum ya işine gelmedi
Sanki senin geliyor
Sen tek bir kez doğru bir şey söyledin mi ki
Yine başladı boşlamaya 🤦🏻♂️
Bak yine bir doğru söyledin ve yine işine gelmedi boşuna dememiş Mevlana doğru olsam ok gibi uzağa atarlar beni eğri olsam yay gibi elde tutarlar beni diye
E ben her zaman doğru söylüyorum işte bak 😂 sen bana bir soru sordun mu bir sonraki yanıtında kendin cevaplıyorsun sorunu bak
Hem sen inanır mısın Mevlanaya sözlerine falan, git mitolojiye inan sen
Sen mitolojinin önemini bilmediğim için mitolojiye masal ya da başka bir şey sanman çok normal
Yunan masalı yav ne önemi olabilir boş boş şeyler
Sen bir araknesin biliyor musun
Bilmiyorum
ARAKNNNNEEEEEEE
Hoşt be ne bağırıyon dilini koparıcam şimdi
Ahdhs 😀 dilimi koparacak miş hiçbir şey yapamazsın Niye sana çok yakıştı arakne olmak
Koparırım. Şu bitmeyen enerjinden istiyorum
Ben senin o dilimi koparmaya gelen elini parçan parça eder köpeklere atarım Senin uyku saatin geldi yat zıbar 😀
Manyak bayılttıkları tüfekle vururum seni 😒
Hayvanları bayılttıkları tüfek
Bir de yazabilsem garibim o tüfeği alırım aşağıdan ateş ederim ağzından çıkarırım 😀
Çok isterdim görmeyi, karşıma gelip şöyle konuşabilir miydin 😒
Evet senden mi korkacağım
Yav he hee 😏
He he ya
Var mısın iddiaya 🖕🏼
Serçe parmak yokmuş bunla idare et artık
Senden korkan senin gibi olsun
Anca çene çal
Senin gibi
Üzüm üzüme baka baka, bende sana baka baka
O bir yerlere bakan gözün çıksın inşallah
Bide beddua oluyor. Beyzbol sopasıyla vurasım geldi ağzına
Okurum tabii sen onu hak ediyorsun
Hakkımda ne düşünüyorsan 10 katı senin bulsun çalçene karı 👊🏼
Geldi aynacı kılıklı pis arakne 😀
Arakne düşsün kafana senin, ne zıkkımsa
Ahshs 😀😀😀 arakne düşemez maalesef
Ben düşeyim o zaman, o benmişim ya hani 👊🏼
Sen düşsende fazla ağırlığın olmaz neticede beyin yok sorun olmaz yani 😀
La bi yürü git. Seninle konuşurken beyin kullanmaya gerek yok diye karşındakileri kendin gibi beyinsiz mi sanıyorsun sen amip 🦠
Olmayan bir şey kullanamazsın zaten mümkün değil AAAAAAARRRRRRAAAAAAAKKKJKKKKNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE
Fuc🤬🤬🤬🤬
Beynin yok diyorum kızıyorsun işte ispatı birazcık beynin olsa Google hazretlerine arakne ne diye sorarsın 😀
Ben safsatalara batıllara inanmıyorum dedim sana, araştırmadığımı nebiliyon?
Araştırırsan ne olduğunu bilirsin ne olduğunu bilsen de neyse boş ver 😀
Saksı gibi kafan var almıyor hiç bir şeyi. İnanmıyorum bu deli saçmalarına bunun neyini anlamıyon 😂 mitoloji saçmalıklarının bir parçasıymış işte dahasını araştırmanın lüzumu yok 🤷🏻♂️
Araştırmadan neyin doğru neyin yanlış olduğunu nereden bileceksin bu kadarsın bile anlayamıyorsun yazık sana senin saksı gibi sürahi gibi herhangi bir şey gibi bir kafam bile yok
Poseidonun üç uçlu mızrağı girsin neticene senin
Hayret sen Yunan mitolojisi gibi önemli bir konu hakkında nasıl böyle bir en ufak bilgi sahibi olabiliyorsun ilginç medusa'nın başını göresin inşallah
Görüyorum zaten tam karşımda, onun gibi herşeyi ters görüyor. Sarnıcın dibinde boynu bükük garibim.
Keşke medusa'nın başını görsende taş kesilsin inşallah malum mitoloji bilmeyince böyle anlatılanları havada dinlersin 😀
Senin kafanda onun gibi taş. Sarnıcın dibinde diyorum gördük demekki 🤦🏻♂️
Yalnız taş olan medusa'nın kafası değil nun kafasını görenler taş oluyor İnşallah bir gün senin olacağın gibi Allah aşkına bari biliyormuş ayaklarına yatma 😀
Ben görebileceğimi gördüm onun haricinde de görülebilecek bir şey yok demekki taş kafalı 🤷🏻♂️😂
İnsanın beyni işlevsel olmayınca gördüklerinden dokundu kullarından daha doğrusu hiçbir şeyden de haberler olamıyor tabii beyinsiz 🏏🏏🏏
Çenen kopsun
Elin kırılsın
En sevdiğin şeyi yerken dilini ısırırsın inş
Gitmen gereken en önemli bir yere giderken ayağın takılır da toprağı öpersin inşallah
Ağzın açık aval aval gülerek ne güzel geziyorum dediğin gün ayakkabın arkadan vursun inş
Çok önemli bir konuda kalkıp açıklama yapmak için kürsüye yürüdüğün sırada pantolonun cırtlasın inşallah
🤬 beyaz giydiğin gün her yerin kan olsun inş 🩸
Dışarıya ceketsiz çıktığın gün ishal ol inşallah
Sende gelinlik giydiğin günün sabahından ilk gecenin sabahına ishal olursun inş 😌
İshali ben kullandım bir kere Benim kullandığımı kullanma aşık olduğun kıza yakışık tam öpecek Ken birden bir mide bulantısıyla üzerene kus inşallah
Hayatında bulunacağın en kalabalık ortamda kahkaha atarken sibobun bozulsun da gök gürültüsü gibi bir sesle osurup leş gibi kokutursun ortalığı da herkes sana bakar inş
Nikahında tam evet derken olur inş 😂
Senin de olabileceğin en önemli en ciddi ve en sessiz bir ortamda karnından 0 bbbööörrrrkkk diye bir ses gelip de herkes sana katıla katıla Güler inşallah
Alnına balık kılçıklı martı sıçsında ağzına falan bulaşsın inş
En şık en havalı restoranda milletin içinde yemek yerken bir lokma boğazına kaçsın da milletin içinde böğürte böğürte gırtlak temizle inşallah
Sevdiğin seni makyajsız görünce senden ayarlısın inş
Ahsgs sevdiğin kız seni en yakın arkadaşınla boynuzlasın inşallah
Allah senin canını alsın pislik. İnek gibi böğürerek gülerken eşşek arısı gelir küçük diline sokarda dilin şişer nefes alamayıp geberirsin inş pislik 🤬
Allah senin canını değil de aklını alsın da milletin kepaze si oldu İnşallah yollarda çırılçıplak gez yerlerde sürüklen
Tabiri caizse ölme sürün
En azından alacak bi aklım var sende o da yok ki şu haline dönüp bakamıyorsun, pissslik kertenkele
Benden duyduğunu bana satma aynacıoğlu aynacı bu aklın olmuş halimi
E hep sen mi benden aldıklarını bana satmaya kalkıcan sürüngen kertenkele
Ben ne zaman senin gibi aynı cılık yaptım Biz haşere
Aynacılık
Bak Allah söyletmiyor işte. Biz haşere 🐜 🦟
Kes sesini lan pis haşere
Biz haşere olacak
Aynacı pis haşere
Dır dır etme çenesi düşük 💩 böceği
Konuşma lağım faresi 🤣
At sineği 👊🏼
Hamam böceği
Sülük
Köstebek
Tarantula
Yarasa
Sivrisinek
Kokarca
Şempanze 🐒
Goril
Solucan 🪱
Maymun🐒🐒
Aynacılığa başladı işte 🤷🏻♂️Allahın tavuğu 🐓
Hadi lan nerede başladım maymun kelimesini ben kullandım Allah'ın kirpi si🦔🦔
Şempanze demiştim sana aynacı hindi 🦃
Daha şempanze ile maymunun aynı şeyler olmadığını bile ayırt edemeyen beyinsiz flamingo🦩
Angut ya 🐦
Domuz🐷
Sığır 🐃
Manda🐃
Orangutan 🦧
Deve 🐫
Gergedan 🦏
Öküz🐂
Yürü be sümüklü böcek 🐌
Yürü git lan pis tırtıl🐛🐛
At kafalı 🐴
Eşek kulaklı🐭🐭
Eşek diyip fare koyuyor keçi kuyruklu 🐐
Ne yapalım Senin buraya geleceğini bilmedikleri için eşekkulağı koymamışlar fare ile idare edeceksin artık timsah 🐊
Senin gelip boş konuşacağını tahmin etmişler ama kaypak ördek 🦆
Senin geleceğini de tahmin etmişler ve benim Senin ağzını kırdığım için balta bile bırakmışlar yetmez mi 🪓🪓 pis kurbağa🐸
Senin anlaşması güç bir uyuz olduğunu biliyorlarmış. Baksana kafanla gövden bile birbiriyle anlaşamıyor ayrılmak istiyorlarmış. Onun için testere 🪚 ve tabutta ⚰️ bırakmışlar buraya Allahın ayısı 🐻
🛢️ Allah'a bin şükür benim elim senin o pis kanına bulanmasın seni toptan imha etmek için benzin bile bırakmışlar 🪦 Al şu mezar taşını da gir içeri Allah'ın fili 🐘
Bunları 💣🧨 neticenin altına koyar sigaramla tutuştururum 🚬 ne uğraşıcam senle be pis aygır 🦛
ortalığı pis bir haşereden temizlemek için ki bu sen oluyorsun doğadaki diğer canlılara zarar verecek değilim O yüzden kafanı şu tokmak ile parçalayıp seni imha ederim🔨🔨 damızlık dana 🐂
Seni 🪠 bununla yakalayıp ait olduğun yere 🚽 atar üstüne sifon çekerim pis kurbağa 🐸
Kurbağayı ben kullandım pis aynacıoğlu aynacı aynı cılık yaptığın için ben de sana iade ediyorum o tuvalete Sen layıksın 🚽🚽 gerçi sen tuvalete tuvalet kağıdı olmaya layıksın🧻🧻 seninle önce bir tarafımı silerseniz sonra klozet atarım pis aynacıoğlu aynacı
Kendine benzetmişsin beni demekki pis 🐸😂
Mahluk Sen bir mahluksun maalesef mahluk resmi de gönderemiyorum kusura bakmayacaksın artık
Sende bi oksijen israfısın mesela durduk yete karbondioksit üretiyorsun. Senin de bi emojin yok mesela ziyan seni pisss 💩
Onları da ben sana söylemiştim garibim beyin yok ki bir şey üretsin pis haşere
Söylediklerinin benle hiç bir alakası yok ki demekki söylediklerini unutuyorum işte naparsın sende gördüklerimi sana söyleyerek aynacıya ayna oluyorum 💩 sineği
İşine gelmedi tabii sana söylediklerimi anlamıyorsun ki unutabilirsin malum onlar için bir beyin lazım değil mi o sende olmayınca kızamıyorum sana beyinsiz tilki 🦊 malum tilkiler uyanık olur sende beyin olmadığı için uyanıklık satmaya çalışan ama bir türlü beceremeyen biri olarak beyinsiz tilki diyorum
Yorum sayısı 500 lere dayandı belki sitede rekor kırıldı senin çenenin boşluğu düzelmedi be. Sıkıldım bu atışmalardan Kokuşmuş keçi 🐐
Sıkıldıysan gidebilirsin hem ben senin ağzını kırmadan gidersen çenende sağlam kalmış olur. Pis sıçan 🐀
Boş konuşma eşşek
Yürü git köpek
Allahın foku 🦭
başta bunu engerek🐍
Leş akrep 🦂
yapışık örümcek🕷️
Hoşt rakun 🦝
Yürü beygir 🎠
Flamingo 🦩
Onu ben kullandım pis aynacı penguen🐧
Yürü be ordan ıstakoz 🦞
Dolaşma ayağımın altında sümüklü böcek 🐌
Onu ben söylemiştim aynacı balon balığı 🐡
Sen benim flamingo mu çalarken iyi miydi vızıltı sinegi🪰
Kara sineği ben demiştim 💩 böceği o bikere 😏
Ben zaten sinek vızıltısı olarak kullandım farkındaysan ne zaman pes edeceksin merakla bekliyorum
Şu an ne kadar boş konuştuğununun iyice farkına vararaktan sana daha fazla uymamak adına pes ediyorum 😌
Ben bunu zaten senin ben seninle başa çıkamam gücüm yetmez benim senin yanında esamem okunmaz dediğini biliyorum Bu yüzden kelimelerin bir önemi yok tabii ki yani sen benimle başa çıkacak değilsin
Boş konuşmada tabiki su dökemedim kabul 🤷🏻♂️
Şurada günlerce benimle konuşuyorsan en az benim kadar boş konuşuyorsun demektir şu an boş konuşuyorsun
İşte onu diyorum bende. Baktım ki sen boş konuşmaktan vazgeçemiyorsun ben de pes ettim 😌
Ben hiçbir şey için dolu ya da boş vazgeçmem herhalde Sen dururken ben vazgeçecek değilim
Ben hayattan vazgeçmişim senden mi vazgeçmeyeceğim böcek 🪲 😂
Bu vazgeçmiş halin mi köpek 🐶
Sanane kedi 🐱
Alırım seni ayağımın altına hem köpek hem eşek hem maymun 🐶🐒
Altına mı alacan beni 😏 tavuk 🐓
Ayağımın altına diyorum lafı istediğin yerden anlama su kabağı 🎃
Ben anladım anlayacağımı hadi altına al beni şebek 🐒😂
Maymun dedik ya az önce aynacıoğlu aynacı alırım seni ayağımın altına
Başka şey onlar sıpa al beni altına
Seni duymuyorum bile pis aynacı
Hoşuna gidince hayallere dalıyorsan duymazsın tabi aynacı hatun
Aynacılık senden bana kalmaz daha hani ped diyordun sen
Pes
Ne pedi be ped sana 😂
Yav ben aynacılık sanatını senden öğrenmişimdir
Bak hala aynı acılık yapıyor bir insan mesleğine bu kadar aşık olur mu ya
Sus be aynacı çirkin ördek 🦆 altına al beni 😂
Ulan gereksiz şempanze fazlalık kirliliği yapma demedik mi sana
Fazlalık kirliliği mi 😂 Türkçe öldü başımız sağolsun
Evet fazlalık kirliliği fazlalıklar kirlilik yapmıyor mu
Yoo kim demiş. Fazla mal göz çıkarmaz demişler o yüzden sorun teşkil etmiyorsun 🙂
Doğru ya senin için zarar ziyan sevap günah önemli değil sonuçta dünya malı dünyada kalır öyle değil mi
Yav kızım biraz özgün ol ya git benim kullandığım kelamları çevirip kıvırıp bana satmaya çalıştın mı canım sıkılıyor benim. Ben demişim işte fazla mal göz çıkarmaz sorun teşkil etmiyorsun diye kullanmışım o mal kelimesini bikere başka kelimeler kullan özgün ol ya aynacı hatun 🤷🏻♂️
Bir kere ben aynı cılık yapmıyorum senin gibi sadece çeşitlendi Rio Rum mal kelimesini Sen fazlalık olan mal olarak kullandın Ben dünyada kalan dünya malı olarak kullandım nasıl bir pirinçten em pilav hem sütlaç hem bir sürü şey yapıyoruz ya onun gibi işte önemli olan çeşitlendirme bilmek marifet ister İşte o bende var
Rio mu 😂 askerde lakabımdı. Sen aynacılıkla aynı cılığı birbirine karıştırmayı bi bırak önce bence 😌
O askerler Niye seni sağ bıraktılar ya Niye bir mayına falan basmadın sen
Bataryanın tek çavuşunu mayına bastıracaklar he ayıp be. Göz bebeğiydim ben komutanların be konuştuğu kelimeye bak 😏
Ahshs aman gözbebeğiymis senden soğan göbeği bile olmaz ahshs 🤣
Senden sarımsak cücüğü oluyorsa benden neler olur neler 😂
Al işte ayrıcalık devam Ayrıca sarmısak çocuğu olan bir bitki değildir Bu kadar senin kültür işte Haha🤣
Cücük dedim ula cücük ne çocuğu 😂
Hay ben bu telefonun len 🤣 sarmasının cücüğü olmaz dedik Biz de
Sarması falan bilmem ben. Telefona bahane etme bence uyuz 😂 yanında başka kimse yok mu telefonu daha akıllı birine veriri misin 😌
Hayır telefonu kimseye veremem seni kafana fırlatmak için bekletiyorum ,🤣
Ooo bu karşıma çıkmak için fırsat kolluyorsun demek oluyor 😏 e o zamana kadar telefonla uyumlu ol bari, malum telefon akıllı ya hani adı akıllı telefon biraz telefona ayak uydur 🤣
Evet bazı hesaplar görülmedik de bazı şalvar ağızlar kapanmadığı için seninle karşılaşmamız gerekiyor zaten Evet benim telefona uydurabilecek bir aklım var sende o da olmadığı için bir şeye uyum gösterme gibi bir durumun da olmuyor tabii anlıyorum
Heh işte bak sen anca telefona ayak uydurursun cici kız fazlası mümkün değil. Birde bana bak, akıllı telefon benim aklıma uymak zorunda 😂 karşılaşacağımız günü heyecanla bekliyorum. O gün için bir eldiven alacağım elime geçirip o pis ağzına şapalağı eldivenle yapıştıracağım 😏
Telefonun sana uyuyabilmesi için uyuyabileceği bir akıl olması gerekir maalesef sende o yok 🤣 karşılaştığımızda da eğer sağlam kalan herhangi bir kemiğin olursa onunla vurursun merak etme Ben ki bu kadar ülkemiz seven bir insan olduğum için elimiz Senin o pis kanını bulayarak ülkemi bir haşerattan temizlemek zorundayım
Şu kelimeleri bana kullanana bakınca alıyo beni bi gülme 😂 aynayı bi kendine doğrultta biraz da sen gül 😂
Sen güleebiliyor musun ki malum gülmek sadece biz akıllı canlılar olan insanlara mahsus bir duygu
burada güldüğüm tek şey de sensin
Yahu aynaya bakıyorsun gülüyorsun anlıyorum da Allah'ı otuna nasıl Güler insan
O güldüğüm iki şey de sensin işte şu işe bak
Ben onun Sen olduğun az önce ispatladım
Sen onu geçicen, laf salatana limon sıkarım senin
Ahahahs arada bir güzel yersin malum 30 senin için ideal
Ben etçilim canım senin gibi otçul değilim 😌
Etçil olduğun doğru önce kendi beynini yedin galiba
Sendekini sen yemişsin napalım
AAAAASYYYYYNNNNNNBNAAAAAAAAAA CCCCCCCCİİİİİİ
Dibini sıyırmışsın be baksana konuşmayı da unutmuşsun 😂
Seninle konuşa konuşa sana ben izledim
Seninle konuşa konuşa sana benzedim
Çırpındıkça batmak en sevdiğim spor diyorsun 😂
Benim en sevdiğim spor senin üzerinde kuvvet denemesi yapmak onun için de senin karşıma çıkman gerekiyor
Ooo düello en sevdiğim 😂 tarih konum ve zamanı yaz gönder bekliyorum 😏
Hemen şimdi çık gel
Konum at
İstanbul Ortaköy
Öyle konum atılır mı sadece İstanbul yazsaydın ya Allahın faresi
Malum senin kıt aklında anca bu kadarını bulabilirsin diye böyle yazdım yarasa
Bende kıt da olsa var en azından. Sen benden kiralayarak bana cevap vermeye çalışıyorsun nasıl olcak 🦦
Lan bu lafları da ben sana ediyordum benim lafları bana geri satmaktan başka bir şey yaptığın yok
Çok enteresan bir benzetme olmuş 😀
Nedir o enteresan olan 😀
İbikliye sel aldırma 🤣🤣🤣
Ahdhd 😀😀
Güzel tespit 👏😂
Ahshs 😀 dimi ama
Valla tam isabet 😂 Dime tripler havalar 😂 Cicim ayları geçince başlıyor hemen sen çok değiştinler 😂
Hayır bir ilişki nasıl başlıyorsa öyle biter yani bitebilir bunu anlamıyorlar bir türlü
Zorlamanın kıra döke devam etmenin hiçbir anlamı yok
Ama maalesef bir tek bu bizim Türk kızların da var
Slk pick me