Eski sevgilim benden 18 yaş büyüktü, şimdi yaşıtlarımla yapamıyorum çocuk gibi geliyorlar nsıl kurtulurum bu durumdan?

Haliyle eski sevgilimi özlüyorum yaşıtlarımın (23) hiçbiri onun hissettirdiği gibi hissettirmiyor, ergen gibi geliyorlar ne yaparlarsa yapsınlar. 41 yaşındaki de yaşı gibi davranmıyordu eğlenceli çocuk gibiydi bazen ama doğal olarak yaşının verdiği tecrübe anlayış vardı, hedeflerini gerçekleştirmiş zeki biriydi yani. Durum böyle olunca onu özlemeye başladım, asla geri dönmem ama yine de içimde kaldı onun gibisi yok sanki. Kendimden yaşça büyük biriyle olmak hataydı anladım pişmanım sanırım, bundan sonraki tüm herkeste onun gibisini arayacağım galiba. Nasıl aşarım bu durumu?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Eski sevgilim benden 18 yaş büyüktü, şimdi yaşıtlarımla yapamıyorum çocuk gibi geliyorlar nsıl kurtulurum bu durumdan?
Cevapla