26 Yaşındayım, Görücü Usulü Evlenmeye Çalışacam, İyi Mi Olur, Yoksa?

Üniversitede düzgün ilişkilerim olmadı, en son tek gece yaşayıp terk eden kız bana bizde dışarıya kız verilmiyor deyip terk etti, bende içte aramayı düşünüyorum, kısa süreli ilişkileri hiç sevmedim, hep istedim ki uzun sürsün, anılarımın bir kıymeti olsun, özel hissettiğim biriyle olsun vs. istedim. Evlenmeyi düşünüyorum fakat bazı kötü örnekler de var. Kimi der evlenme şu bu, hata eder miyim bilmiyorum ama yalnızlık da huzur getirmedi bana hiç. Görücü usulü iyi olur mu yoksa dışardan bir kız bulmam mı mantıklı?
Dışardan kızla evlen
Görücü usulü evlen
Evlilik için erken, arama, sevgili ara
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
26 Yaşındayım, Görücü Usulü Evlenmeye Çalışacam, İyi Mi Olur, Yoksa?
Cevapla