27 yaşındayım, işsizim. Evlenmek çare olur mu?

Merhaba yaşım 27 maalesef işsizim ve genelde gorusmeyede gitsem kimse işe almıyor yetiştirilmek üzere işlerde de maaşın yarısını veriyorlar sigorta yok , çok mutsuzum netten de olsa biriyle evlensem hayatım değişir mi çok sıkıldım
27 yaşındayım, işsizim. Evlenmek çare olur mu?
Cevapla