Erkeklerin arasında çalışan biri olmak nasıl bişey sizce?

Çalıştığım ortamda 6 erkek var tek bayan benim hepsi evli ama zaman zaman duygularım onlara kaya işiyor. Bu elimde değil onlarda da bana karşı böyle ufak tefek hisler oluyor mudur acaba? Özellikle erkeklerin yorumunu merak ediyorum 🙏
Güncellemeler
+1 yıl
Kayabiliyor diycektim
Erkeklerin arasında çalışan biri olmak nasıl bişey sizce?
Cevapla