Çalıştığım ortamda 6 erkek var tek bayan benim hepsi evli ama zaman zaman duygularım onlara kaya işiyor. Bu elimde değil onlarda da bana karşı böyle ufak tefek hisler oluyor mudur acaba? Özellikle erkeklerin yorumunu merak ediyorum 🙏
Güncellemeler
+1 yıl
Kayabiliyor diycektim
Erkeklerin arasında çalışan biri olmak nasıl bişey sizce?
onunda etkisi olur sevgilisinden esinden nişanlısından vb durumlardaki kişiler kız olsun erkek olsun bu durumu atlatmak için bir sekilde karsı cinsle fazlasıyla temasta bulunur bazende sonunda pişman olur ilk anın bunalımı stresi kafa karısıklıgı ile istersen mesajjj att ordan konusalım yazması daha kolay olur sizi dinler fikir bakımından yardımcı olmaya çalısırım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hele alımlı ve giyimine kuşamına dikkat eden biriysen kesinlikle hayallerini süslüyorsundur. Buna eminim.
Dikkat ediyorum ama öyleyse de hiç belli etmiyolar
Senden bir ışık görene kadar belli etmezler 😊
Bende hep iltifat ediyorum güler yüzlü şakacı biriyim sıcak davranıyorum yani
Neden sıcak davranıyorsun?
Yani iş ortamı samimi bir ortam
Hmm o zaman daha fazla ısınmışlardır sana. Genelde merak edip hayal ederler.
Daha fazla ısınmış olmaları iyi mi
Bakış açına bağlı. Bazen sıcak olmak iyidir bazen de soğuk olmak 😊
Göz ucuyla baktıkları ve en aazından birkaçının hayal ettiğine eminim
Kesin mi
Muhtemelen
Bende aynı durumdayım aşağı yukarı ve bazen baktıklarını falan görebiliyorum
Yani bana abi olarak yaklaşıyorlar ama ben hep iltifat ediyorum onlara
Duygusal bir şey olacağını sanmıyorum ama istekleniyorlardır
Açık seçik giyinmiyorum ama sıcakkanlı güleryüzlüyüm
Farketmez erkek milleti bu 😂
Sadece orada nefes almam ve kadın olmam yeterlimi
Orada tek kadın olman yeterli evet😂
kendine sevgili edin yoksa 6 sından biri seni kullanır
Neden
çünkü duyguların kayıyor bunuda erkekler fark eder ve mutlaka 6 sından en az biri bunu fırsata çevirir ne yapar eder seni kullanır. işiniz ne
Ya en son müdüre kaydım kendime inanamıyorum saçmalık bu adamda gayet ciddi biri karşısında saçma sapan gülüyorum
tam olarak ne işi yasın kaç ilerde daha fena olur zamanla
28 yaşındayım ofis işi
bence artık sevgili edin yaş baya ilerlemiş gözunde kayıyor onlarda bunu fırsata çevirmek isterlerse frenler hiç tutmaz benden demesi
Ben yeni nişandan döndüm
onunda etkisi olur sevgilisinden esinden nişanlısından vb durumlardaki kişiler kız olsun erkek olsun bu durumu atlatmak için bir sekilde karsı cinsle fazlasıyla temasta bulunur bazende sonunda pişman olur ilk anın bunalımı stresi kafa karısıklıgı ile istersen mesajjj att ordan konusalım yazması daha kolay olur sizi dinler fikir bakımından yardımcı olmaya çalısırım
Eli işte gözü oynaşta dedikleri bu olsa gerek😂
Cinsel olarak mı tahrik oluyırsun
Sarılmak istiyorum başımı omza koymak istiyorum oyle masumi şeyler
Bence düşündüğün kadar basit değildir Seksi geldiği için söylemiştir ama bunu senden saklamıştır
Neyi anlamadım
Yani hiç mi tahrik olmuyorsun zevke gelmiyorsun
Hatta Bi tanesi bundan önce başkası olsa hepimizi baştan çıkartırdı hiç birimizinde ruhu duymazdı sen öyle değilsin ama demişti
Bahse girelim biriyle ilişkiye gireceksin
Nerden çıktı bu
Çünkü istiyorsun
Benim istememe olacak şey mi hepsi evli. Hemde mantığa ters bu yanlış
Eşleri adet olduğunda emin ol seni * isteyecekler
Kafalarından neler geçtiğini bilmek isterdim
Mesaj atılmıyor sana
Aaa dur bakayım
Yeniden dene bakayım
Olur tabi
Sevgilin var mı
Yok
Zor olur sevgilim var de
Ne diyorsun ya anlamıyorum