Erkeklerin bulunduğu bir ortamda çalışmak iyi midir?

3 yıldır çalışıyorum ve 3 yıldır ortamımda erkek bulunmadı. anaokulunda öğretmenlik yapıyorum öğretmen, aşçı, müdire tüm çalışanlar bayan ve bu işten istifa edicem yaklaşık 1.5 ay sonra. havaalanında işe gireceğim orası da kadın erkek herkes çalışıyor haliyle. bir sıkıntı olur mu sizce alışmamda? ben öyle ortamları hem pek bilmiyorum hem alışkın değilim
Erkeklerin bulunduğu bir ortamda çalışmak iyi midir?
Cevapla