Sevgilim sürekli fiziğimi çok beğendiğini söylüyor. Beni sevmesinin tek sebebi bu mu?

yaklaşık 3 aydır birlikteyiz ve gerçekten çok güzel bir flört dönemi yaşadık. ben onun asıl karakterine, esprili oluşuna vuruldum fakat o sürekli fiziğimi ne kadar beğendiğinden bahsediyor. beni sadece fiziğim için mi seviyor acaba? bu soruyu kafamdan atamıyorum bu şekilde sorsam benim art niyetli olduğumu düşünebilir diye de korkuyorum soramıyorum. beni her şeyimle sevmesini isterim, aşk bana göre böyle bir şey çünkü. siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgilim sürekli fiziğimi çok beğendiğini söylüyor. Beni sevmesinin tek sebebi bu mu?
Cevapla