yaklaşık 3 aydır birlikteyiz ve gerçekten çok güzel bir flört dönemi yaşadık. ben onun asıl karakterine, esprili oluşuna vuruldum fakat o sürekli fiziğimi ne kadar beğendiğinden bahsediyor. beni sadece fiziğim için mi seviyor acaba? bu soruyu kafamdan atamıyorum bu şekilde sorsam benim art niyetli olduğumu düşünebilir diye de korkuyorum soramıyorum. beni her şeyimle sevmesini isterim, aşk bana göre böyle bir şey çünkü. siz ne düşünüyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, sizi olduğunuz gibi de seviyor olabilir ama bence fiziksel özellikleriniz onun için en az %51 daha önemli. Yani %51 fiziksel özelliklerinizi, %49 sizin karakter olarak olduğunuz gibi seviyor diyebiliriz. Ancak bu tabii ki minimum değerler yani bu fiziksel özellik sevdası %80'e de çıkabilir. Tabii ki böyle bir soruyu kendisine sormanız tuhaf olur ama şunu net olarak söyleyebilirim ki fiziksel özelliğinizin iyi olması onun kafasında diğer özelliklerinize kıyasla 1 adım daha önde. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
90 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı. Onunla oturup, bir köşe bahçede güzel şeylerden bahsedebilirsin. Birbirinizin nelerden hoşlandıklarını, hangi davranış biçimlerini beğenip beğenmediğinizden konuşun. Sanırım burada eksik olan bu ve bunlardan pek konuşmamışsınız. Erkek arkadaşının fiziğini beğeniyor olması, güzel bir tutum. Fakat bunu sürekli tekrarlıyor olması hoş durmuyor. Onunla bu konuyu da açıkça konuşabilirsin. Mesela şunu diyebilirsin, ben fiziğimi seviyorum senin sevmeni de seviyorum, ama fiziğimden çok benim herşeyimi sevmeni bekliyorum, herşeyime aşık olmanı istiyorum, sadece fiziğimi beğenmeni değil kalbimi de beğenmeni istiyorum diyebilirsin. Ondan alacağın cevap ve ileriki zamanlarda bunu tekrarlıyor olmasıyla birlikte düşüncelerine tam anlamıyla cevap bulmuş olacaksın.
62 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
+1 yılseni beğendiğini ifade ediyor
hiç beğenmese eleştirseydi acaba beni sevmiyor mu diyecektin
şimdi de fiziğim için mi seviyor diyorsun:)
lakin üç aydır beraber olduğun birisinin seni sevdiğinden emin olman için erken zaten erkekler hanımların fiziklerine bakarak onu beğendiğini söyler şüphesiz bu bir çok hanımın hoşuna gider çünkü düzgün bir fiziğe sahip olmak için çabalıyor bu açıdan yürürüm diye düşünmüş olabilir bilemedim20 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhabaKendisini beğenmiyor seninde onu beğenmediğini düşünüp sürekli bu şekilde söylüyor sende fikirlerini söyle diye olabilir miSenin için değil ama belki sevgilin için önemli olabilir ve beğendiği için sürekli dile getiriyor olabilir. Seninde hoşuna gideceğini düşünüyor olabilir. Ya da fiziğini seviyor
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
100
Cevap
152Cevap
+1 yılSürekli bu yönüne iltifat etmesi sıkıntı gibi geldi bana. Sen aşk kadını olabilirsin ama erkekler genelde meşk erkeğidir.
Açıkça konuş bence sevgili dediğin gözlerin güzel saçların güzel der. Sürekli diğer görmüş kedi gibi fizik fizik diye tutturmaz. Ben yerinde olsaydım şu fizik konusunda amma ilgilisin beni neden olarak mı görüyorsun diye açıkça derdim. Çekince olmaması lazım bence sende de. Aşırı rahatsız olurum böyle bir durumda ben.40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. bir erkeğin bir kadını çekici bulması sadece karakterle olmaz.. cazibe de en az yarı yarıya olan bir faktördür.. ki şu an çok yeni bir flört.. adam tabi ki karakterinden çok cazibene tutulmuş durumda olacak. daha ne kadar tanıyor seni. bir insanı sevmek... 3 - 5 ayda olmaz.. tanımak da aynı şekilde.. uzun zaman geçmeli.. caziben tabi ki henüz 3 ay olmuş bir flört devresinde ön planda olacak.. ki benim kişisel fikrim şudur ki , bir erkeğin bir kadınla birlikte olması hatta evlenmesinde cazibe faktörü %60 bile olabilir.. %40 karakteri şusu busu romantizm vs vs vs...
ha bu soru işaretine gelelim.. adamın senin fiziğine hayran olması ve bunu dile getirmesi normal.. ki muhtemelen de hakikaten düzgün bir fiziğin varsa bunu sıkça dile getirmesini de anormal bulmuyorum.. ekstra düzgün bir fiziğe sahip olan bir kız , bizim ülkemizde her köşe başında karşılaşılan bir durum değil çünkü..
adam seni yatağa atmaya çalışırsa bu dönemde , o zaman amacının sadece ve sadece vücudun olduğunu anlayabiliriz.. adamın sana saldırması veya atlamaya çalışması konusunda temkinli ol.. zaten niyetini belli eder.. ama bir erkeğin kadının cazibesine çıldırması da anormal bir şey değildir.. erkekler görsel canlılardır.. ve karşılarındaki kadının hele ki kıvrak hatları da varsa akılları başlarından gider.. bizim yaradılışımız böyle.. de işte... ah işte gel evde birlikte film izleyelim , işte benim ihtiyaçlarım var.. yok işte helalimsin vs vs gibi saçmalıklara meylederse o zaman anlarsın neyin ne olduğunu zaten.. ama tavrı yaklaşımı düzgünse ve sana duygusal olarak bağlandığını da hissediyorsan , biraz zaman var ki , duygular karşılıklı olarak oturuşsun.. ki tamam mı devam mı o zaman belli oluyor zaten.. sen 3 ayda adamı seviyor musun yani? lütfen.. duyguların olabilir.. ama sevmek için çok çok erken.. daha birbirinizi yeni yeni tanıyorsunuz.. adam fiziğini beğeniyor diye de çok da haksızlık etme bence.. saldırıya geçmeye kalkışırsa basarsın tokatı..10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Korkularınız abes değil. Muhtemelen elde ettikten sonra fizik de unutulacak en azından o hayranlık yok olacak. Size karşı art niyetli o. Aşk bu değil. Siz aşıksa sizinle ciddi planlar yapar, sizinle sürekli vakit geçirmek ister öncesi siz olursunuz çok önemli işleri olduğunda bile umursar (gerçi bunları cinsel birliktelik isteyen çakal erkekler de yapıyor ) en iyisi iç güdüleriniz. Konu hep fiziğiniz geliyorsa, size karşı sadece cinsel odaklı demektir. Aşk, sevgi fizikle başlaya bilir ama devam etmesi ruhla bağlı. Düşünün fiziği yangından zarar görmüş karısını seven erkekler var, herhangi kaza geçirip fizik güzelliğini kaybeden eşlerini sevenler var. Lütfen onu iyi gözlemleyin ve dikkatli olun onunla asla tenhaya çekilmeyin pişman olursunuz.
10 YorumlaMuhtemelen evet...
Biz kadınlar duygusal varlıklarız, ne kadar tutkularımız, arzularımız olsa da herşeyden çok sevmeye, sevilmeye önem veririz ama erkekler öyle değildir, dünyanın en nahif erkeği sanılan biri bile çapkın biri çıkabilir-ki bu duruma birçok kez rastladım. Bir insan bir şeyi birçok defa söylüyorsa muhtemelen onun hakkında söylediğinden çok daha fazla da düşünüyordur. Tabii sadece bu davranışına bakarak yargılamak da adil olmaz, ilişkiniz ne kadar oldu bilmiyorum ama zaman her şeyi gösterir, şimdilik çok da kaygılanmadan tadını çıkarın, öte yandan ufak ufak sorgulayabilirsiniz, bir insanın duygusal yönünü ve size olan hislerini anlamak zor olmasa gerek.00 Yorumla
+1 yılSevgiliniz size fiziğinizi beğendiğini söylemiş, siz ise bunun için sizi sevdiğini düsunüyorsunuz. Yani onun şekilci olduğunu. Sevgiliniz sizin fiziğinizi olumsuz yönde eleştirse bu seferde bu yüzden sizi sevmeyeceğini ve onun şekilci olduğunu düsüneceksiniz. Bence sorun bakan da değil bakış açınızda...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s +1 yılKendinize sorun yaratmak için çabalıyorsunuz bazen🙃 erkeklerin geneli beğenisini dile getirmekten hoşlanır. Bacakların çok güzel, ellerin çok güzel vs vs. O güzel ellerinden bi kahve olsa da içsek... beğenisini dile getirmesi neden sorun oluyor ki? Ayrıca fiziğin için birlikteyse diyelim ki, senden daha iyi fiziği olan yok mu? Şu adamları bi salın😂
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Fiziğinde sana ait sonuçta.
Karakterin kötü, bencil, kibirli ve kendini beğenmiş, karşındakini sürekli aşağılan bir şekilde olsaydı seni sevmeye devam etmesi için fiziğin ne kadar yeterli olurdu?
Ya da fiziğin hakkında sürekli eleştiri yapsaydı, bu seferde karakter ortaya girerdi.
Yani sadece fiziğin için sevdiğini düşünmüyorum.20 Yorumla
+1 yılAşk beyindeki hormanlardan baska bisey deyil. Aşik olma sebebinin hic bir onemi yok para icinde asik ola bilirsin gece gunduz onu dusunursun cunku beynin ona alisir ve ona baglanir sebebinin beynimiz icin farki yoktur. Yani seni seviyorum diyorsa bu gercektir. Cunku sende ondan karakterine gore hoslanmissin karakteri deyisse sevmiyeceksin. Aynisi senin icinde gecerli olabilir fizigin buyuk olcude deyisirse belki soguya bilir senden. Ama bunun icin onu suclayamassin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Siz kadınlar çok problemlisiniz.
Ruhunu, karakterini seviyorum dese, bu defa fizigimi beğenmiyor mu diye arıza çıkaracaksınız. Adam senin her şeyini sevmek zorunda mı? Egona tavan mı yaptırmalı?
Eski sevgilimin sadece poposundan etkilenip onunla çıkmıştım.
Memeleri de olabilirdi bu.. Eee ne var bunda?
Bu resmen kadın terörü 😄🚀00 Yorumla
+1 yılBak şimdi insanların niyetini anlamamız gerçekten güç bu konuda sana hak veriyorum. Fakat sana nasıl hissettirdiği önemli olan? Sana nasıl hissettirdi bu tutumu? Kendini onun gözünde nasıl görüyorsun bence bu sorulara cevap verdiğin zaman kendi içinde sevgilini de anlamış olacaksın 😄
00 YorumlaErkek ilk önce fiziğe bakar. 1 sene sonra seni sen olduğun için sevmeye başlayacak. Bu bende hep böyle oldu. 3 ayda birini gerçekten nasıl sevebilir ki? Bu yüzden normal bir durum. Zamanla fiziğin için değil karakterin için sevmeye başlar. Bu böyledir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir. Mümkündür.
Bunu anlamak için omu önüne al karşılıklı adam akıllı konuşun.
Belki seni sevdiği için de böyle söyleyebilir..
ya da biraz sismanlamaya başla bir o zaman yine güzel olduğunu söylerse ya da seni terk etmezse o zaman gerçekten sever demektir.. bence00 Yorumla Karakterine vuruldumdan sonrasını okumadım. Çocukla sen arasındaki tek fark o dürüst sen Kolpacisin kendini kandırıyorsun. Herkes birbirinin ilk ve öncelikli olarak dış görünüşünü fiziğini beğenir bu olmazsa ilişki ilerlemez zaten. Doğru olani söylemiş sana sen sahte şirinlik peşindesin. Sen de onun dış görünüşünü beğendin ki yanında gezdiriyosun, yoksa işin olmazdı xnxnx bu herkes için aynı
01 Yorumla
+1 yılFiziğin onun için diğerlerine göre daha ön planda olabilir sorabilirsin ayıp değil sonuçta "fiziğim sana göre diğerlerinden dahamı ön planda?" Diye bir soru sorulabilir. Belki ki bu durum seni rahatsız etmiş sorman da gerekir zaten. Mutluluklar dilerim 🙏
00 Yorumla
+1 yılFizik denilen şey değişkenlik gösterir. Kilo alırsın, verirsin. Fiziğe aşık olmak çok saçma. Benim sevgilim de benim fiziğimi çok seviyor dile getirir oda. Ama kilo almış halimide çok seviyordu, zayıfladım yine seviyor. Aslında fiziğini taşıyan sen ve senin karakterin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Hayır bunu çekinmeden sorman lazım. Sen onu başka türlü hoşlanıyorsun o ise senin fiziğini seviyor. Ama tam o esnada sorabilirsin "bende hoşlandığım başka ne var" gibi.
O seni art niyetli anlamaz, zaten burada bir art niyet yok. Ama bana göre sadece fizik olarak değil karakterine, konuşmana vs. beğenmiştir.00 Yorumla
+1 yılFiziğinden bahsediyor ise ve bu da seni rahatsız ediyorsa bence onunla bir an önce guzelce bu durumu konuşmalısınız. Bu durum seni rahatsız ediyorsa tekrar etmemeli fakat seni mutlu etmeye de çalışıyor olabilir. Biliyoruz ki günümüzde kadınlarin çoğu fiziken kendinden memnun değil. Senin de öyle bir izlenim vermiş olma ihtimalin var mı? Seni tatmin etmeye çalışıyor olabilir. Bir süre bunu takip et ve sonra kendisi ile konuş.
00 Yorumla
+1 yılKısaca iltifat etse suç etmese suç. Ki en aşk adamıyım diyen bile fiziği ve dış güzelliği umursar, biz erkekler sizin gibi değiliz görsellik bizde daha önemli. En aşk adamıyım diyen için bile fizik %60, %40 diğerleridir.
00 Yorumla
+1 yılCanı seni istiyor demek ki, yapabileceksen, cinsel muhabbet et onunla veya yaşa. Sadece fiziğini sevdiğinden değildir. Senin huyunu suyunu sevmese konuşmaz ki hiç. Sadece amacı cinsellik olsa, ortalıkta serili duruyor a*yav bakma fazla açık konuştum.
00 YorumlaAlttan alttan cinsel isteklerini bildiriyor. Vücudun hakkında sunduğu cümlelere karşılık olarak senden gelen cevapların dozuna göre niyetini adım adım daha büyük ölçüde yine cümlelere ve ardından fiiliyata dökmek gayesinde.
00 YorumlaBir insan sürekli iltifat ediyorsa hayır gelmez.. Ve bir insan sürekli dış görünüşü övüyorsa.. inancı zayıftır.. Gercek sevgi kalpten gelen sevgidir.. fiziginizi sürekli öven bir insanın amacı farklıdır.. Sürekli güzelliginizi dile getirerek konuyu farklı yerlere tasımaya çalışıyor.. Bir gün kilo alsanız sevmiyecekmi yani.. O yüzden bu tür insanlara karsı her zaman tedbirli olun ve bu tür konuşmalar yapmasına izin vermeyin...
10 YorumlaKalbini sevse, beni beğenmiyor mu diye soracak. Fiziğini beğense, sadece fiziğimi mi beğeniyor diyecek. Bu karı milleti ne yapar eder, muhakkak kavga edecek bir neden bulur ehuehe.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. De ki
Arkadaşımın sevgilisi onu sadece fiziğinden dolayı seviyormuş ya bu nasıl olabilir falan de
Tepkisini ölç, yani madem açık söyleyemiyosun alttan alttan ölç20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBenim eski sevgili de öyleydi sürekli belin ince, hep ince belli sevgilim olmasını hayal ettim tarzı konuşurdu. Birkaç ay sonra kendi kişiliklerini belli edip asıl konuya geliyorlar rahat ol
00 Yorumla
+1 yılNe kadar boş şeylere takılıyorsunuz.
Sanki evlenecen, takıl 2 gün ayrılacağınız zaten bir gün.
Eğlencenize bakın biraz ya...
Özgüven problemi falan mı var sende?00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 593 cevap paylaştı.
+1 yılBaşlangıç olarak dış görünüşünü beğenmiştir. Ama tanıştıktan sonra o kadar konuşup sevgili olduysanız karakterini de beğenmiş demektir. Ben öyle düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılyaa öyle mi? merak etme ya seni de seviyodur yani erkekler biliyosun ssadece vajinası için de kız sevddebilirim ama bilemiyorum yani sanmıyorum ama oladabilir ama güzellik daha öncemli erkekler için diye düşünmektyeyim ama endişelenme yakında ortaya çıkar yaa
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sürekli söylemesi kötü. Bunu düşünebilcek biris olduğuna göre aklı başında birisinde kişiliğinde sorun yoktur diye tahmin ediyorum. Birde her aşkda kısmen fizikle başlar.
00 Yorumla
+1 yılÖyle bir hata sakın yapma mütavaziliği elden bırakma söylediği güzel birşeyin altında bir şey ararcasına sorgu suale tutarsan bu etkileşimide kaybedebilirsin tadını çıkar başka bir beklenti içinde olduğunuda belli etme kendiliğinden oluşmasını bekle sen dedikten sonra faydası olmaz bu sefer ben dedim diyemi yapıyor yoksa içinden geldiği içinmi diye sorgulamaya başlarsın
00 Yorumla
+1 yılSende öne çıkan bir özellikse fiziğin sürekli onu övüyor olabilir. Fiziğin haricinde başka bir iltifatta bulunmuyor mu sana karşı ya da özel anlarınızda farklı şeyler söylemiyor mu buna bakmak lazım.
00 Yorumla
+1 yılSeni elleme için cikiuo olabilir ama benim sevgilim de oleydi hatta bana itiraf etti şu an üçüncü yılımız bana aşık şu an o niyetini bıraktı çünkü anladi benim olle bı kız olmadığımı sende onu karakterine bbeellietceksin kullanılmayacak bı kız olduğunu
00 YorumlaSeni fiziği için beğenen insan yarın başkasının fiziğini beğenirse seni hiç acımadan terk edebilir bence dikkatli olmalısın muhtemelen fiziğin için senle beraber
04 Yorumla
+1 yılFiziğini beğendiğini söylemesi, seni bir bütün olarak sevmediği anlamına gelmez. Ancak fiziğin onu baştan çıkarıyosa oraya vurgu yapıyordur. Çocuğa dikkat et
00 Yorumla
+1 yılÖvünmen gereken bir fiziğin var demekki. Evet haklısın her yönünle sevilmeli istenmelisin. Acaba erkek arkadaşın libidosu yüksek biri olabilir mi yoksa sen çok seksisin diye sürekli seni mi arzuluyor
00 Yorumla
+1 yılAşk sana göre öyleyse yanlış tanım yanlış duygular. Kafan karışık. Ama helal olsun sevgi sende daha ön planda, anlattığın kadarıyla.
Bize güvenme , dikkatli ol. Erkeklerin dünyası farklıdır.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 389 cevap paylaştı.
+1 yılGördüğün şeyler yok olabilir bugün gördüğün şeyden yarın gözlerin sıkılabilir ama hissettiğin şeyler seni asla aldatmaz seni yarı yolda bırakmaz.
10 Yorumla
+1 yılGerçek sevgi şüphe ettirmez.
Güzel olan da gerçek sevgidir.
Yanlış yollarda daha fazla oyalanmaya hiç gerek yoktur.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Sen istiyosun diye olmaz hicbisey. Belki fiziginden etkilenip asik oldu ya da olacak sana. Yakinlastiniz mi ya da bu niyette mi?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 593 cevap paylaştı.
+1 yılSeninle birlikte olmak istediğinin üstü kapalı söyleniş biçimi
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKarakterine vurulduysan yalniz fiziğini seviyor olamaz.
20 Yorumla
+1 yılBence senin hoşuma gidecegini düşünüyor ona ne hissettiğinizden bahsedin bence bunda garip bir durum yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1 keresinde masmavi gözlü sevgilim vardı sadece onun için birlikteydim bu yüzdende çok kısa sürmüştü ama belki sizinki sürer
bazen karşıdaki kişide beğendiğin şey insanın gözünde sıradanlaşıyo ama umarım sizde olmaz00 Yorumla
+1 yılFizik de önemli ama içini de seviyordur umarım. Bunu hissederek anlayabilirsin. Ağızdan çıkanlar bişey göstermiyor..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Eğer öyleyse bile başka özelliklerini iyi yanlarını ön plana çıkarabilirsin onun sende beğendiği tek şey fiziğin olmaz böylece
00 Yorumla
+1 yılCinsel ilişki varsa sadece fiziğin için seviyor olabilir ama yoksa fiziğine sadece gözüyle bakarak bu kadar rol yapar mı?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılSana gore degil gercegide oyle ask bir butun kadinda kalbiyle ruhuyla karakteriyle bir butundur fizik gelip gecicidir
00 Yorumla
+1 yılOlabilir de bunun doğrulamasını ağzını arayarak veya sevginize güveniyorsan direkt sorabilirsin benden söylemesi ilişkileri bu tür şeyler yıpratır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. sorabilirsin bence. laf sokar gibi degil de samimi ve sakaci bir tavirla. anlasilir zaten yuzunden lafindan az cok.
00 YorumlaSürekli fiziğine sadece iltifat alıyorsan evet sadece fiziğini beğendiği için yanında duruyordur büyük ihtimalle
00 Yorumla
+1 yılHani yuzunu dese neyse ama direk fizik dio ole mi o kelimeyi secio dogru mu tavri sana boyundan asagiya olan bir ovgu gibi mi geliyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlara ne söylersen söyle mutsuz olacak bir şey buluyorlar.
22 Yorumla- +1 yıl
Siz de hepiniz abaza cinsellik düşkünü olmasaydiniz keşke
- +1 yıl
@Degersizbirisi evet biz erkekler düşkünüz.
İlişkinin içinde olan sensin biz ne kadar doğru yorum yapabiliriz tartışılır ama sürekli bunu dile getirmesini de pek hayra alamet görmedim ben
10 Yorumla
+1 yılDikkat et altında başka bir karekter ckmasn
Ahlakına bak vs10 Yorumla
+1 yılBu kuşku sürer gider. Bence derdinin ne olduğunu sormalı, güzel fizik de bir yere kadar...
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende senin gibi düşünürdüm seni tercih etmesinin sebebi özellikle fiziğin sanırım bazı kişiler kendilerinde gördükleri eksikleri karşı tarafla tamamlamaya çalışırlar
10 Yorumla
+1 yılhaklısınız..
sadece sizin fiziğinize övgü yapıyorsa, zekanınıza empatinizi duyarlılığınızı merhametinizi muhabbetinizi sevmiyor demektir..
bunu ona sorarak da öğrenebilirsiniz..00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılGüzelliginden bahsedıyor daha ne istıyorsun bir şeyi övunce onun icin mi beraber olmuş oluyor
00 Yorumla
+1 yılTabikide hayatın gerçekleri bunlar erkeler için tek Önemli şey fiziktir ve o iştir.
00 Yorumla
+1 yılBacım aşkın ömrü 3 ay cümlesinin fizik bulmuş halisin gel vazgeç yanarsınız yanacaksınız alev alev
00 Yorumla
+1 yılBu cocuk sana yuruyor ilkten bu ise yarar ama sonra ters teper
00 Yorumla- Devamını Gör (192)
Devamını Gör(237)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim sürekli fiziğimi çok beğendiğini söylüyor. Beni sevmesinin tek sebebi bu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer