AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Güvenilmez biri ise hissiyatım kuvvetliyse izin vermem kendi açımdan.
Evet çok sorun ederim hayir kalamaz gerekirse para yollarım otelde kali
Oooo aldhskdhahh
Öyle olmalı ama
Neden ama karakterli düzgün birisiyse ikisi de ne sorun olucak
Valla ben bir erkek olarak erkekleri çok iyi tanırım ben bile bazen alaksiz insanlari arzulaya biliyorum istemsizce inan bana arkadaşlarımla kiyasladigimda ben en temiziyim ancak nonoş ola bilir problem yok
Ben 1 yıldır erkek arkadaşımla aynı evde kalıyorum aramızda farklı anlamda çekim bile olmadı demkki sen zannettiğin kadar düzgün bir insan değilmişsin daha düzgün kişilerde olabiliyormuş
Şimdiye kadar 3 defa sevgililik teklifini redd ettim şimdiye kadar doğru dürüst temas ettiğim kız bile olmadı kızlara bakamayan utangaç babaanne elinde büyümüş biriyim ve bunuda söylemek istiyorum ki bazı kadınlar gerçekten hiç çekici değil ve eğer ciddi düşündüğum kızı kıskanıyorsam ve onu her ihtimalde onu kıskanıyorsam bu beni kötü yapmaz korumacı yapar ve inan bana erkekleri az çok tanirsam nonoş olmadığı sürece seni arzular
Ben kıskandığın için kötü yapar demedim bir kızla aynı evde yaşadığında kendine hakim olmayacaksan o kadar da iyi birisi değilsindir dedim önemli olan sevgilinin olup olmaması değil böyle bir durumda kendine hakim olman
Nefis ve irade DNA olarak aktarılan bir şeydir kendimi tutmasaydim şu an bakır olmazdım nede olsa her yer eskort dolu ve elimde böyle şeyleri yapacak sansimda oldu yapmadım ancak bir evde bir kızla kalmam zira nefs var şeytan var
Allah'tan korkan biri için böyle demen çok sacma üstelik ben arzulaya bilecegimi söyledim ilişki yaşayacagimi diyil
O kadar geniş değilim aynı şekilde ben de yakın bir arkadaşımla aynı evde kalmam
Genişlikle bunun ne alakası var öpüşüp koklaşmıyorlar sonuçta düzgün birisiyse ne olabilir ki
İkisini de yeterince tanıyorsam sorun olmaz muhtemelen.
Hayır etmem ama tabiki ikisi illaki bi şeyler karştır dikkatli olmak lazım
Valla ben erkek arkadaşımla kalıyorum kesinlikle öyle bir yakınlığımız yok ikimizde gayet karakterli düzgün insanlarız öyle olmasa sevgilim olmayan bir erkekle aynı evde kalmam zaten
Ben sevdiğim kadını bi başka erkekle aynı evde 5 dakka tutmam.
Niye?
Ateşle barut yanyana durmaz kardeşim.
Ne alaka ya karakter meselesi bu
Yani çok açık konuşmak istemiyorum ama hadi senin karakterin yerinde yanlış bişiy yapmazsın peki arkadaşın?
İkisi de karakterliyse olur zaten bu iş
Sen kafanda bitirmişsin olayı zaten ben sana bişiy anlatamam. Sen nasıl uygun görüyorsan öyle yap ben sana sadece genel görüş ilettim.
Benim benim durumuma yorum yap demiyorum zaten bu açıdan düşünüp yorum yap diyorum
İki iyi arkadaşın aynı eve çıkmasında sorun yok. Bikadın ile bi erkek yanyana geldiğinde hemen sevişcek diye bir durum yok fakat bi erkek bi kadınla yanyana duruyorsa bi süre sonra sevişmek ister kesinlikle.
Arkadaşım çok yakışıklı ve karakterli düzgün birisi sevilmek istesem bir yılda bunu yapmak isterdim zaten aynı şekilde o da benimle isterdi çünkü beni beğeniyor güzel birisiyim karakterli olgun bir kızım biz aramızdaki arkadaşlık bağını koruyoruz 7/24 aynı evin içinde de kalmıyoruz ben okula gidiyorum o da pandemide çalışıyordu şu an okula gidiyor akşamları ya arkadaşlarımız geliyor ya da biz kendi arkadaşlarımızla veya beraber diğer arkadaşlarla dışarı çıkıyoruz sonra eve gel ders çalış yemek yap evi temizle vs hayatımız böyle geçiyor yani evde boş boş durup evli gibi dolanıyorum yani kendi hayatlarımız var amaçlarımız var siz olariya çok düz bakıyorsunuz
Evli gibi dolanmıyoruz*
Sevgilinide al o zaman aynı eve sorun çözülsün
Sevgilim olsa alırım zaten de erkeklerin çoğu böyle yaşayan bir kızla birlikte olmayacağını söylüyor ajdgskdjkdj
Hee pardon kanka ben sevgilin var ve kızıyor sandım. Aynen kısaca söyliyim ciddi seven bir erkek asla istemez hatta geçmişte kaldığını duymak bile ayrılık sebebi olabilir. Buna takılmıcak bi dünya erkek var mesala hollanda isviçre İtalya ve belçikada ordan bulabilirsin 😊
Keşke oralara gitsem de bulsam
Zor bea hayatında başarılar ve bol sabırlar dilerim
Bu soru hangi cinsiyet için soruldu anlamadım
İki cinsiyet içinde geçerli
Sevgilimin herhangi bir erkekle aynı evde kalmasında bence bir sorun yok hemcinsler sonuçta
Ha sen o açıdan mı sordun öyle değil kız arkadaşıyla
Hayır gündüzleri gezip etsinler ama ev arkadaşlığı olmaz
Sevdiğimin erkek knkası, arkadaşı, dostu olamaz
Niye bu kadar geri kafalısınız
Herkesin kırmızı çizgileri vardır siz çok genişsiniz
Aynı evde kalmakta güven problemi yaşayabilirsin bu gayet normal ona bir şey demiyorum ama normal arkadaşı da sorun etmen geri kafalılık
Senin düşüncen öyle ben hemcinslerimin kafasından geçenlerden haberdarım bu yüzden de erkek kankası olamaz. Zaten eski sevgililerim de bu huyumu sorun etmedi kişiden kişiye değişiyor yani
Tabi ki bu da sorumu sende
Neden
Erkekle kadın ateş barut gibidir yan yana gelince patlarlar yok belki karakterlidir iyidir diye bisi yok aynı evde tek iki tarafin aklina da o şey gelir birşeyler olabilir benim kiskanclik seviyem kelimeler ile anlatılmaz o yüzden bunu yapacak biri olursa artik sevgilim olmaz
Ben 1 yıldır erkek arkadaşımla aynı evde kalıyorum dediğin şeyin çekimi bile olmadı aramızda karakterli olduktan sonra öyle bir durum söz konusu bile olmuyor
Sevgilim olamaz öyle biri.
Neden
nedeni ortada bariz. Bir erkek ile asla olmaz.
Beraber vakit geçirmek nedir
He Yani birde beraber vakit geçirmeye de karşısın
Evet.
Birde soruyormusun oyle saçma şey mi olur be
Neden?
Akrep erkeği olarak Kıskanırım
Çocuk düzgün birisiyse seninle tanısa filan
olur bence kalsın kıraya ortaksa
Sevgilime değil o kişiye güvenmem aslaa olamaz
Evet
Arkadaşına bağlı bu
Ederim tabii