Çok takintiliyim neden böyleyim siz takıntılı mısınız?

Herşeyi takar oldum en küçük sorunu bile büyük sorun hale getiriyorum kendimle barışık değilim ben küçük bir hata yapsam. nasıl yaparım diyorum yapılmayacak bisey olduğu için genelde çözümü olcak bisey bile sanki pişmanlık geri dönüşü olmayan hatalar yapmış gibi davraniyorum eşini aldatan zina yapan nasıl vicdani yüküyle yaşarsa ya da ben abartiyorum karmaşık psikolojideyim ağlayalım geliyor
Çok takintiliyim neden böyleyim siz takıntılı mısınız?
Cevapla