• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgilim 1 hafta sonra beni kullanıp attı, erkekler neden böyle?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
37
Yapay Zekaya Sor
intikam almam için plan verin niye tüm erkekler böyle yaaaaaaaa
Sevgilim 1 hafta sonra beni kullanıp attı, erkekler neden böyle?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • beyazorkidem
    beyazorkidem Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.

    Merhaba :)

    Kullanılmaktan kastın erkek arkadaşının cinsellik yaşadıktan sonra senden ayrılması ya da sana sırtını dönmesi ise lütfen bu kullanılma psikolojisini bir an önce kenara bırak. Eğer erkek arkadaşın sana zorla sahip olmadıysa ve karşılıklı istekle yaşadıysanız bir şeyleri unutma sende onu kullanmış oluyorsun. şu an yaşadığın tecrübeden dolayı erkeklere karşı istemsizce önyargılı olabilirsin. Ancak her erkek aynı değil, tıpkı her kadının aynı olmadığı gibi.

    "Beni kullandın, bıraktın gittin" gibi cümleler söyleyip onunla tartışarak intikam alamazsın. Bu sefer adam der ki; Sanki zorla mı yaşadık? Birlikte olmasaydın sende. O yüzden alınacak en güzel intikam onsuz da hayatına mutlu bir şekilde devam etmen aranızda paylaşılan bu şeye çok fazla anlam yüklememek ve bunu ona hissettirmektir. :)

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Alfia
    Alfia Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 106
    +1 yıl

    Öncelikle çok geçmiş olsun. Senin adını üzüldüm. Maalesef ülkemizdeki çoğu erkeğin zihniyeti böyle. Eğer kadın duygularına kapılır hataya yapmaya müsait hale gelirse erkek bu durumdan mutlaka ki faydalanır. Hiçbiri yazık ederim diye düşünmez. Bu yüzden her şeyi en başından düşünmeli ve ona göre hareket etmeliyiz. Şahsen hayatım boyunca bu tarz hatalara düşmedim. Hiçbir zaman duygularımın esiri olmadım. Her zaman mantığımı dinledim. İntikam almayı isteyerek yine aynı hataya düşüyorsun. Nefret duygusuyla hareket edip sağlıklı düşünemiyorsun. Bence değerli vaktini intikam almakla ziyan etmek yerine yaşadığın tatsız olayları unutmanı kolaylaştıracak aktivitelerle değerlendir. Geçmişi sürekli düşünerek geleceğine de zarar vermiş olursun. Allah'a havale edip kendi yoluna bakmanı tavsiye ederim.

    2
    0 Yorumla
  • bayanihayetr
    bayanihayetr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 92%
    +1 yıl

    Sen kendin için beni kullanıp attı diye aşağılarsan öyle karaktersizler seni yerden yere vurur, yapma bunu kendine. Karşılıklı istek üzerine bir şey yaşamışsın o anda güzel gelmiş bırak da öyle kalsın. O kişinin amacı seninle sadece bu tür bir ilişki yaşamaktıysa bence gitmesi de iyi olmuş. Çünkü zaten istediği sen değilmişsin. O kişiyle hiçbir şekilde iletişime geçme. İllaki öfkelisin ve üzgünsün ama onun egosunu daha fazla tatmin etmesine izin verme ve hiçbir duygunu ona belli etme. Bu tip görgüsüzler ego tatmini peşinde oluyorlar. Kadınlar peşlerinden böyle koşacak sanıyorlar. Bir laf var ya her katil cinayet mahalline döner diye. Önünde sonunda seni kontrol etmek için yoklayacak. Şimdilik sal ipini gitsin.

    2
    1 Yorumla
    • bayanihayetr
      bayanihayetr
      +1 yıl

      Bu arada en iyi intikam, unutmaktır. 😉 Denendi % 100 çalışıyor.

      Yorumla
  • Askiyasamak u
    Askiyasamak Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Merhaba, bence unutun gitsin yani nasıl intikam alacaksınız ki? Yapacak bir şeyiniz yok. O yanlış bir şey yaptı diye siz de yanlışa karşı yanlışla cevap vermeyin. Evet, erkek arkadaşınızın yaptığı çok ayıp olmuş size karşı ama bunu bence kendinize ders olarak alın. Hemcinslerim genel olarak maalesef maymun iştahlı ve cinsel amaçla yaklaşıyorlar. O yüzden bir daha hemen kimseye güvenmeyin ve hemen yelkenleri suya indirmeyin. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

23

Cevap

55

Cevap

  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    “Kullanıp attı” tabiri çok çirkin. Erkekleri bilemem ama kızlarda kendini kullandırtmaktan vazgeçmeli. İntikam alınacak bir şey yok. Erkekler ne yapıyorsa kendi kendine yapmıyor, Kadınlarla birlikte yapıyor sonuçta. Kim kimi kullanıyor orası tartışılır. Biri senden gittiyse, gitmiştir. Boşuna intikam yeminleri etme. İşe yaramaz. Yarın gelse, affet dese, koşa koşa gidersin “kadın milleti” işte

    0
    0 Yorumla
  • 54srp
    54srp Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    İntikam almak için uğraşma derim. Maalesef böyle kötü niyetli insanlar olabiliyor.
    Bu yaşadın sana tecrübe olsun ve her zaman aklının bir köşesinde dursun.

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.

    Hepsi öyle değil sen serseri mayına denk gelmişsin

    0
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.

    Kullanıldığını hisediyor olman gayet normal fakat hata üstüne hata yapmanın bir anlamı yok. Olan olmuş bitti bu sana ders olsun ve aynı hatayı bir daha yapma. Senin yaşadığın bu şeye hayat tecrübesi diyoruz. İntikam almaya çalışarak kendini onun seviyesine düşürme...
    Kendini seven insan eskiyi geride bırakır hayatına devam eder. En güzel intikam vazgeçmek, unutmak ve görmezden gelmektir. Beş para etmez biri için kendini daha da üzme ve küçültme yaşamaya devam et sadece kendin için mutlu olmak için çabala gerisi yalan...

    2
    0 Yorumla
  • Nadıyekrhn
    Nadıyekrhn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Merhaba
    Kullanmaktan kastın nedir?
    Cinsellik yaşadıktan sonra terk etti ve sen kullanıldığını düşünüyorsan düşünme
    Zorla yapılan bir şey yoksa kimse kimseyi kullanmış olmuyor karşılıklı zevk alınmış
    İntikam kısmına gelirsek hiçbir şey yapamazsın her seferinde üzülebilirsin

    0
    0 Yorumla
  • belkimbilir
    belkimbilir Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kullanıp attı derken sen eşya değilsin bir şey yasanmışsa ikinizin isteğiyle olmuş, karşılıklı zevk alınan bir olay sende onu kullanmışsın o zaman, en iyi intikam görmezden gelmek yok saymak kendi ayaklarının üzerinde güçlü bir şekilde durduğunu göstermek hayatına sana değer vermeyen, sevgisinden emin olmadığın birini almazsın bir daha..

    3
    0 Yorumla
  • Mesmerize_Me
    Mesmerize_Me Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Bak bu resimdekini alıyorsun canım benim. Sonra. Yok biftek dövmeyeceksin tatlım bir dinle. Bak şimdi şekerim
    2x, 3x hatta 4x oluncaya kadar vuruyorsun tüm gücünle.
    Değişik bir şekil alınca bırakıyorsun. İşlem tamam. Tebrikler.

    Sevgilim 1 hafta sonra beni kullanıp attı, erkekler neden böyle?

    Nereye vuracağını da ben söylemeyim artık aaaaaa.

    0
    0 Yorumla
  • bubble-gum
    bubble-gum Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 695 cevap paylaştı.

    sevgilim dediğin şeref kırıntısı dahi bulunmayan abazan yüzünden tüm karşı cinslerini aynı zannetmen aşırı cringe haberin olsun çürük birisine denk gelmişsin ikiniz de suçlusunuz ona istediğini vermeseydin işine gelmiyorsa çeker giderdi aklınızı kullanın.

    1
    0 Yorumla
  • twprexk8
    twprexk8 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl

    "Tüm erkekler neden böyle" diye boş bir soru sorduğun için bu durumdasın. Tüm erkekler aynı değildir. Zekanı ve gözünü biraz açarak insanları titizlikle seçip hayatına alırsan bu sorunların ciddi oranda azalacaktır. Hayır madem tüm erkekler aynı ilişki yaşama o zaman takıl öyle. Allah ım ya..

    0
    0 Yorumla
  • WhamBamThankYouMam
    WhamBamThankYouMam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 55 , eic 100%
    +1 yıl

    Hoooop erkekler diil benim sizinle uzaktan yakından bir alakam var mı hanım efendi ben sizi kullanıp atmadım kullanmaZdım da atmazdımda
    Anı yaşardık beraber onun için lütfen sorularımıza dikkat edelim

    0
    0 Yorumla
  • SelenG07
    SelenG07 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimse seni kullanamaz sen kendin izin vermişsin olan bitene burada gelip ağlamanın hiç bir anlamı yok ne yaşadıysan izin veren sensin kendinden sen sorumlusun çünkü 👍

    1
    0 Yorumla
  • KaplanVeKaplan
    KaplanVeKaplan Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Her zaman dediğim gibi. Partneriniz ile cinsel ilişkiye girecekseniz, öncesinde korucuyu bir şeyler taktiginiza emin olun. Mesela evlilik yüzüğü...

    2
    0 Yorumla
  • Xjaguar
    Xjaguar Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    1 haftalık bir ilişkide kendini teslim ediyorsan buna alismalisin maalesef. Yani suçu başkasında değil kendinde aramalisin.

    2
    23 Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      Erkek de 1 haftalık kızla yapmış sonuçta. Erkek yapınca neden, erkek de kullanılmayı hak ediyor gözüyle bakmıyorsunuz?

      Yorumla
    • Xjaguar
      Xjaguar
      +1 yıl

      @sudesiyahseven çünkü erkek kullanmaya hazır fırsatçı ona bu fırsatı vermemek önemli. Kimse kullanılmaya haketmez ama bu kadar basit olmamalı bazı şeyler

      Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      2 tarafta zevk alıyorsa, niye kadın kullanılmış sayılsın? O zaman kadın da zevki için adamı kullanmış 🤦‍♀️

      Yorumla
    • _7_007
      _7_007
      +1 yıl

      Sude hanım kadınları fazla koruyorsunuz. Haberiniz olsun. Bu iyi değil.

      Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      Boş yapma kardeşim. Ben 2 tarafı da savunuyor ya da gömüyorum. Ikimiz de ekmek çalsak şu an, sırf vajinam var diye ben mi suçlu olucam sadece? Cinsiyetçiliğiniz de boğulun ne diyeyim daha..

      Yorumla
    • Xjaguar
      Xjaguar
      +1 yıl

      @sudesiyahseven demekki zevk almamış ki kullanıldığını düşünüp burada soru sormuş. Sence de böyle değil mi?

      Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      Zevk alsa bile sadece cinsellik amaçlı yaklaştığını fark etmiştir belki sonradan? Sadece zevk almayanlar böyle düşünmez. Adam belki aşığım diye kanına girdi ve kendine bağlatıp da seviştikten sonra uzaklaştı.

      Yorumla
    • Xjaguar
      Xjaguar
      +1 yıl

      @sudesiyahseven ne olursa nasıl olursa olsun 1 haftada bu kadar kolay teslimiyet olmamalı oluyorsa da sonu düşünülmeli şikayet etmek doğru değil bu durumda

      Yorumla
    • _7_007
      _7_007
      +1 yıl

      @sudesiyahseven bak kardeş yazdıkların hiç evrensel tutarlı şeyler değil direk olarak saldırıyorsun. Önceki yanıtımda diğer bir konuda yine fazla korumacı bir tavır almıştın. Çocuk bişey demedi sadece erkeğin cinsel hazzı için karşı tarafın duygusal yönlerini kullanmaya biraz müsait olduğunu söyledi kimseyi savunmadı. Bu kadar korumacı olman hiç etik değil.

      Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      Ya o zaman 2 taraf da suçlu diyin ya da ilk günlerden sevişince, 2si de üzülmeyi hak ediyor diyin. Ben o zaman böyle mi diyince bile çoğu zaman apışıp kalıyor ve erkek içinde geçerli diyemiyorsunuz zaten. Sürekli kadına yüklenilmesine dayanamıyorum artık. Tamam neyse tartışmayacağım iyi günler.

      Yorumla
    • Xjaguar
      Xjaguar
      +1 yıl

      @sudesiyahseven tabiki 2 tarafta suçlu bunu özellikle belirtmeye gerek var mı sence erkek zaten böyle bir durumu kollar kolladigi içinde suçludur iyi niyeti suistimal eder kız ise bu kadar kolay teslimiyetle kendini basitlestirir ve o da suçludur. Kimse kimseyi korumuyor şayet tek tarafı suçlayacak olsam erkek fırsatçı fırsat kollar demezdim.

      Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      seks yapmak kullandırmak ise, erkek de kendini kullandırmış olur çünkü kadınların daha fazla zevk aldığı kanıtlanmış bir şey. Bu unutulmasın yeter😊 Iyi günler tekrar.

      Yorumla
    • Xjaguar
      Xjaguar
      +1 yıl

      @sudesiyahseven seks yapmak kullandırmak değildir ama seks yapıpda kullanıldığını düşünunen soruyu soran kişi yani onun bakış açısı bu ve bu bakış açısına sahip kişi kolay teslim olmamalı oluyorsa da kullanıldığını düşünmemeli benim demek istediğim bu. Diğer konuya gelirsek madem kadınlar daha fazla zevk alıyor neden tonlarca kadın orgaz olamamaktan şikayet ediyor zevk ve tatmin doğru yaşanırsa ulaşılacak birsey her iki taraf için de. Erkeğin bosalmasi da tatmin olmuş anlamına gelmez bosalipta tatmin olamayan zevk alamayan erkek de çoktur.

      Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      Çünkü kadının zevk noktası daha fazladır ve bunları uyarabilecek erkek sayısı azdır. Ayrıca kadın bedeni daha hassastır. Muhakkak p*rno izlemiş ve görmüşsündür, sana bir örnek ile bunu anlatabilirim. seks sırasın da erkek gel git yaparken hayalarını (yumurtalık, testis vs ne demek istersen), okşamaya gerek duyar mı? Hayır. Ama çoğu kadın seks uzun sürdüğü zaman, öncesin de ıslanmış olmasına rağmen vajinasının üstünü (klitorisini) okşar. Çünkü zevk alırken bile bir süre sonra zorlanmaya başlayabiliyor. Kulağına kulak çöpü soktuğunu düşün😊 Zevki kulağın alır ama en ufak harekette de acıyan gene kulağındır.

      Yorumla
    • Xjaguar
      Xjaguar
      +1 yıl

      @sudesiyahseven kesinlikle haklısın aynı şeyleri savunuyoruz aslında ama dediğim gibi fazla zevk noktası olması çok zevk alacağı anlamına gelmez neye ne kadar sahip olduğundan çok sahip olduklarını ne kadar kullanabildigin önemlidir. Doğru olursa hazza ulaşmış olursun aksi taktirde eziyetten başka birsey olmaz :)

      Yorumla
    • _7_007
      _7_007
      +1 yıl

      @sudesiyahseven bakın erkeğin yaptığı zaten şerefsizlik burada cinsel olarak kimse kullanılmış değil bir kadının duyguları kullanılmış neden sürekli başka yerlere çekemeye çalışıyorsunuz anlamıyorum beyniniz yanmış gibisiniz. Ha benle tartışmaya zaten gücünüz yetmez altta kalırsınız

      Yorumla
    • Xjaguar
      Xjaguar
      +1 yıl

      @_7_007 kendini bu kadar yüksek görmen zaten karakterini belli etti de kimsenin tartıştığı ya da konuyu biyere çektiği de yok sohbet durumu ona getirdi soruyu sorandan bağımsız. Duygularla oynanmış olduğunu ne sen ne de ben bilemeyiz iki tarafta suçlu sonuçta belki de hicbirsey vaad etmedi etse bile 1 hafta tanıdığın birinin hangi vaadine koşulsuz inanabilirsin ki? Sen inanır mısın mesela?

      Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      @_7_007 Verdiğim örnekten sonra apışıp kalan da altta kalan da sensin. Ego savaşını bırak bence😊

      Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      @Xjaguar Yani şahsen ben bakireyim ve aşıkken de reel de yapmamıştım. Sadece yapanlar var ve genelde çoğu kız, aşık olduğu için çabuk evet diyor. Yoksa haklısın, yanlış ilk haftadan olması. Umarım 2si de yoluna bakar ve mutlu olur.

      Yorumla
    • Xjaguar
      Xjaguar
      +1 yıl

      @sudesiyahseven anlatmak istediğim buydu aşık da olsan daha 1 hafta 1 haftada kim kimi tanıyabilir yıllar sonra bile taniyamazken. Evet umarım dediğin gibi olur.

      Yorumla
    • _7_007
      _7_007
      +1 yıl

      @Xjaguar ortada olanı söyledim. Ki arkadaş gerçekten fazla savunmacı davranıyor bi yerlerede çektiniz. Üstüne ben seni korudum. Görünen köy klavuz istemez ben olayı analiz ettim ve sundum. kızın yazdiklarindan gayet net bir şekilde söyleyebilirim sana kızın duyguları kullanılmış. Ki kendimi yüksekte görüyorum çünkü öyleyim olan şeyde yok diyecek değilim. Söylediklerimde burada bitiyor. sizi düşük iq değerlerinizle burada bırakıyorum.

      Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      Verdiğim örneklerin yarısını bile verememenden, kimin kimi yendiği orta da zaten. Orta da bir savaş varmış ya hani sana göre, ondan dedim😊 Evet duyguları kullanılmış dedim zaten ben de. Yani sadece erkeğin aşık olduğu kısmının yalan olması incitmiş. Yoksa zevk almama durumu vs yok. Neyse by🤦‍♀️

      Yorumla
    • Xjaguar
      Xjaguar
      +1 yıl

      @_7_007 mağrurlanma padişahım senden büyük Allah var demişler ne kadar küçülürsen o kadar büyüksündur bunu unutma kardeşim beni savunmana gerek yoktu ha yaptın saol ama sonrasında bunu yapman gerçekten yardıma ihtiyacın olduğunu gösteriyor. Iq su yüksek kardeşim.

      Yorumla
  • poyrazaci
    poyrazaci Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Erkekler derken ben üzerime alınmadım ama bir haftada kullanıp atmak nedir ya bir ay bir yıl ve hatta onlarca yıl kullanmak varken ne sala. k insanlar var ya 😅😅😅

    1
    0 Yorumla
  • Ceval
    Ceval Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    Her erkek aynı değildir bütün Erkekleri Aynı kefeye koyman Çok Yanlıştır. Benim Gibi Sağlam Düzgün Dürüst Güvenilir Erkeklerde var .

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ne güzel zevk almışsındır işte daha ne kızım? İyice azdır mesajlar at kudurt onu göster elletme sürünsün iyice. Sonra canın istediğinde ver çaksın

    3
    4 Yorumla
    • reelgell7
      reelgell7
      +1 yıl

      Kız sen ne biçim şeyler konusuyon öyle gel nerdesin sen

      Yorumla
    • Fatihbayram2424
      Fatihbayram2424
      +1 yıl

      ee gel sevişek o zaman, bu nasıl yorum :DDDDD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Fatihbayram2424 böyle bi şey yazdık diye hemen üşüşen sazanlar... Türk erkeklerinin özeti...

      Yorumla
    • Fatihbayram2424
      Fatihbayram2424
      +1 yıl

      ne güzel seviştin ooohhh yazıp, erkeklere laf atan sazan kızlar. akılsızların özeti

      Yorumla
  • sudesiyahseven
    sudesiyahseven Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Şu saatten sonra intikam da alsan, karma ile sana dönebilir. Bence olduğu gibi bırak.

    2
    1 Yorumla
    • korkmaz88
      korkmaz88
      +1 yıl

      Duygular7ma tercuman olmuşsun aradigim tercuman yes🙃

      Yorumla
  • buhranlıı
    buhranlıı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Tüm erkekler böyle değil orada bi anlaşalım ama karşılaştığın kişi öyleymiş. İntikam almak mı istiyorsun? Bence yokmuş gibi davran var olduğundan o bile şüphe duysun.

    0
    0 Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Ahaa ne zannetin kızım boş yapma bence kendini küçük düşürmekten başka bir şey değil bu

    0
    0 Yorumla
  • Peugeot90
    Peugeot90 Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Kullandırtma sende kendini. Erkek bu işini yapar alır çeketi çeker gider.

    1
    0 Yorumla
  • ByMş123
    ByMş123 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Hepsinin Aynı Olduğunu Nerden Çıkardın. Hepsini Mi Denedin De Bu Kanıya Vardın.

    0
    0 Yorumla
  • olasılıklararenedak
    olasılıklararenedak Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Kendi sevgilinden yola çıkarak tüm erkekler sonucuna nasıl ulaştın?

    0
    0 Yorumla
  • cancandan72
    cancandan72 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 316 cevap paylaştı.

    Erkekler böyle değil kızların çoğu 3 veya 5 erkekle konuşur tek taraflı olmak kadar canım yoktur.

    0
    0 Yorumla
  • ZalımEskiSevgili
    ZalımEskiSevgili Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl

    intikam almaya çalışma derim işin içinden çıkamazsın

    1
    0 Yorumla
  • XH4NQ
    XH4NQ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 86%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 413 cevap paylaştı.

    Tüm erkekler demek doğru olmaz. Bir hatada tüm kadınlar dersek, doğru olmaz..

    0
    0 Yorumla
  • Teόmάń
    Teόmάń Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Şu kullanıp attı tribini geçin ya tek taraflı bir şey sanki

    1
    1 Yorumla
    • AdaÖkten
      AdaÖkten
      1 yıl

      Erkekler ın kaybettıgı bır sey yok ama.

      Yorumla
  • SonDildarbesii
    SonDildarbesii Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    İyi de 1 sende onu kullanmışsın bunun cinsiyetle ne alakası var

    0
    0 Yorumla
  • _7_007
    _7_007 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 536 cevap paylaştı.

    Tüm erkekler öyle ise keyfine bak sende niye kafaya takıyorsun güzel insan.

    0
    0 Yorumla
  • FakDıSistım
    FakDıSistım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    tüm erkekler derken? su içiyordum lan ben naptım ag gidip kendini çakalın tekine kullandırdıysan.

    0
    0 Yorumla
  • ronaldinho_0707
    ronaldinho_0707 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    erkekler demesek kizlarda da cok var cinsiyet meselesi degil sahsiyet meselesi bend ealdatildim

    0
    0 Yorumla
  • korkmaz88
    korkmaz88 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Kullanip atmak die bisey yok brnce sinucta sende onu kullanmis oluyorsun

    1
    2 Yorumla
    • sudesiyahseven
      sudesiyahseven
      +1 yıl

      Cinsiyetçi olmayan erkek buldum yess😂Allah sahibine bağışlasın güzel insan😂

      Yorumla
    • korkmaz88
      korkmaz88
      +1 yıl

      Insallah bulursam birakmamaya kararliyim 😂

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    artık çok geç..
    ne yaparsan yap, değişen bir şey olmaz..

    1
    1 Yorumla
    • AdaÖkten
      AdaÖkten
      1 yıl

      Niye peki.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sana neyın planını verelim adam senı gram önemsemıyor bile öyle bir inandan intikam alamazsın

    1
    1 Yorumla
    • AdaÖkten
      AdaÖkten
      1 yıl

      Haklı maalesef 🥴🥺🥺🥲

      Yorumla
  • Neris55
    Neris55 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bu erkek olsun kadın olsun. İlk başta sağlam atmalısın adımlarıni. Şüphe olmalı. O güven sağladı mi kendine adım atacaksın

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Napalım 1 hafta takıldık diye nikahımıza mı alalım..

    0
    1 Yorumla
    • AdaÖkten
      AdaÖkten
      1 yıl

      Al zor mu gelir.

      Yorumla
  • GezegenAdam
    GezegenAdam Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.

    bana iftira neden atıyorun be karaktersiz itle takılırsan başına bu gelir itin yoldaşı it olur

    0
    0 Yorumla
  • Antierdoğanizm
    Antierdoğanizm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Üslubun çok çirkin. Etrafta o kadar düzgün erkek duruken karaktersiz birisi ile sevgili olman senin hatan

    0
    0 Yorumla
  • KdrEdz
    KdrEdz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Benim ne suçum var simdi Ben evde televizyon izliyorum 😁

    1
    0 Yorumla
  • Tatminatör34
    Tatminatör34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    İntikamın için sana yardım edicem, gel sevişelim inadına 😎

    0
    0 Yorumla
  • Rasim4227
    Rasim4227 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Olacağı bu sevgili değil o bes dk. Ask

    1
    0 Yorumla
  • Depresyonunellitonu
    Depresyonunellitonu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Cunku bazilari irispi cicigi

    1
    0 Yorumla
  • writerr35
    writerr35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne intikamı lan muşmula bak önüne

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şimdi tadını aldın durmazsin sonra da kendini yamarsin ucuz ve basittsin

    1
    0 Yorumla
  • MuYılmaz99
    MuYılmaz99 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    hepimiz böyleyiz evet genlerden

    0
    0 Yorumla
  • Sinyalciiii
    Sinyalciiii Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 91%
    +1 yıl

    Kadınların aldatma oranı 270 arttığı için

    0
    0 Yorumla
  • uğurböceği0000
    uğurböceği0000 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    İntikam alsanda o sana geri dönmez

    0
    1 Yorumla
    • AdaÖkten
      AdaÖkten
      1 yıl

      Niye pekii korkudan mı

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Sende onu kullandın bitti😂

    1
    0 Yorumla
  • mylcky21
    mylcky21 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 60%
    +1 yıl

    İntikam zayıf insanların işi boş ver 😉

    0
    0 Yorumla
  • ozelinianlat
    ozelinianlat Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 90%
    +1 yıl

    ne yaşadın acaba ☹️ geçmiş olsun

    0
    0 Yorumla
  • Banabenigeriverrr
    Banabenigeriverrr Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Neyden bir hafta sonra?

    0
    0 Yorumla
  • RaamiiRaamii
    RaamiiRaamii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    İntikam alamazsın sen

    0
    4 Yorumla
    • öylesinebiriste122
      öylesinebiriste122
      +1 yıl

      o niye?

      Yorumla
    • RaamiiRaamii
      RaamiiRaamii
      +1 yıl

      Saf olmasan bunlar olmazdı

      Yorumla
    • öylesinebiriste122
      öylesinebiriste122
      +1 yıl

      soruyu soran degilim birrrr, her kadinin icinde intikam alma perileri vardir ne olursa olsun bide akrep burcuysa 👍

      Yorumla
    • RaamiiRaamii
      RaamiiRaamii
      +1 yıl

      Dikkat etmedim soran sandım. Sanmıyorum ya bazı kadınlar dediğin gibi değil

      Yorumla
  • lionmenn
    lionmenn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 443 cevap paylaştı.

    Kullanıp attı derken ne yaptı

    0
    0 Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    direksiyonun mu var senin

    0
    0 Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Kullanıp attı nasıl tabir oyle ya mal mısın sen

    0
    0 Yorumla
  • BankerB
    BankerB Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    CIA’den mi istersin yoksa FBI’dan mı?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İktidarsızdı bir şey yapamadım diye herkese söyle

    0
    0 Yorumla
  • NiYaZiCaNvErDi
    NiYaZiCaNvErDi Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Tüm değil senin hayatına girenler öyle

    0
    0 Yorumla
  • Board_Tennis
    Board_Tennis Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Umarım bir şey yaşanmamıştır 🤭

    0
    0 Yorumla
  • Kimb_gmze
    Kimb_gmze Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bırak Allah'a havale et Allah'ın dan bulsun it

    1
    2 Yorumla
    • AdaÖkten
      AdaÖkten
      1 yıl

      Bencede.

      Yorumla
    • AdaÖkten
      AdaÖkten
      1 yıl

      İlahi adalet var.

      Yorumla
  • milfsevererrkekk
    milfsevererrkekk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Başkasını ağzına al video at

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (18)
Devamını Gör(63)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim 1 hafta sonra beni kullanıp attı, erkekler neden böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilim ilişkimizin ikinci haftasında beni eve atmak istedi niye böyle erkekler denk geliyor? 15 cevap verildi
Bir erkek bunu neden yapar? Sizce beni unutamadığı için mi geri ekledi? 4 cevap verildi
Bir erkeğe gitme diye ayaklarına kapandıktan sonra aşkı s**tir ettim? 11 cevap verildi
Erkekler, Sevgilim beni aksam 10da alacakti ama işlerine daldiği için? 9 cevap verildi
Durduk yere neden bana bunu yaptı anlayamıyorum erkekleri ya😔? Ne yapmalıyım artık ben akıl... 2 cevap verildi
Başak burcu erkeğine tutuldum? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨