intikam almam için plan verin niye tüm erkekler böyle yaaaaaaaa
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba :)
Kullanılmaktan kastın erkek arkadaşının cinsellik yaşadıktan sonra senden ayrılması ya da sana sırtını dönmesi ise lütfen bu kullanılma psikolojisini bir an önce kenara bırak. Eğer erkek arkadaşın sana zorla sahip olmadıysa ve karşılıklı istekle yaşadıysanız bir şeyleri unutma sende onu kullanmış oluyorsun. şu an yaşadığın tecrübeden dolayı erkeklere karşı istemsizce önyargılı olabilirsin. Ancak her erkek aynı değil, tıpkı her kadının aynı olmadığı gibi.
"Beni kullandın, bıraktın gittin" gibi cümleler söyleyip onunla tartışarak intikam alamazsın. Bu sefer adam der ki; Sanki zorla mı yaşadık? Birlikte olmasaydın sende. O yüzden alınacak en güzel intikam onsuz da hayatına mutlu bir şekilde devam etmen aranızda paylaşılan bu şeye çok fazla anlam yüklememek ve bunu ona hissettirmektir. :)10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Öncelikle çok geçmiş olsun. Senin adını üzüldüm. Maalesef ülkemizdeki çoğu erkeğin zihniyeti böyle. Eğer kadın duygularına kapılır hataya yapmaya müsait hale gelirse erkek bu durumdan mutlaka ki faydalanır. Hiçbiri yazık ederim diye düşünmez. Bu yüzden her şeyi en başından düşünmeli ve ona göre hareket etmeliyiz. Şahsen hayatım boyunca bu tarz hatalara düşmedim. Hiçbir zaman duygularımın esiri olmadım. Her zaman mantığımı dinledim. İntikam almayı isteyerek yine aynı hataya düşüyorsun. Nefret duygusuyla hareket edip sağlıklı düşünemiyorsun. Bence değerli vaktini intikam almakla ziyan etmek yerine yaşadığın tatsız olayları unutmanı kolaylaştıracak aktivitelerle değerlendir. Geçmişi sürekli düşünerek geleceğine de zarar vermiş olursun. Allah'a havale edip kendi yoluna bakmanı tavsiye ederim.
20 Yorumla
+1 yılSen kendin için beni kullanıp attı diye aşağılarsan öyle karaktersizler seni yerden yere vurur, yapma bunu kendine. Karşılıklı istek üzerine bir şey yaşamışsın o anda güzel gelmiş bırak da öyle kalsın. O kişinin amacı seninle sadece bu tür bir ilişki yaşamaktıysa bence gitmesi de iyi olmuş. Çünkü zaten istediği sen değilmişsin. O kişiyle hiçbir şekilde iletişime geçme. İllaki öfkelisin ve üzgünsün ama onun egosunu daha fazla tatmin etmesine izin verme ve hiçbir duygunu ona belli etme. Bu tip görgüsüzler ego tatmini peşinde oluyorlar. Kadınlar peşlerinden böyle koşacak sanıyorlar. Bir laf var ya her katil cinayet mahalline döner diye. Önünde sonunda seni kontrol etmek için yoklayacak. Şimdilik sal ipini gitsin.
21 Yorumla- +1 yıl
Bu arada en iyi intikam, unutmaktır. 😉 Denendi % 100 çalışıyor.
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence unutun gitsin yani nasıl intikam alacaksınız ki? Yapacak bir şeyiniz yok. O yanlış bir şey yaptı diye siz de yanlışa karşı yanlışla cevap vermeyin. Evet, erkek arkadaşınızın yaptığı çok ayıp olmuş size karşı ama bunu bence kendinize ders olarak alın. Hemcinslerim genel olarak maalesef maymun iştahlı ve cinsel amaçla yaklaşıyorlar. O yüzden bir daha hemen kimseye güvenmeyin ve hemen yelkenleri suya indirmeyin. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
23
Cevap
55Cevap
u +1 yıl“Kullanıp attı” tabiri çok çirkin. Erkekleri bilemem ama kızlarda kendini kullandırtmaktan vazgeçmeli. İntikam alınacak bir şey yok. Erkekler ne yapıyorsa kendi kendine yapmıyor, Kadınlarla birlikte yapıyor sonuçta. Kim kimi kullanıyor orası tartışılır. Biri senden gittiyse, gitmiştir. Boşuna intikam yeminleri etme. İşe yaramaz. Yarın gelse, affet dese, koşa koşa gidersin “kadın milleti” işte
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. İntikam almak için uğraşma derim. Maalesef böyle kötü niyetli insanlar olabiliyor.
Bu yaşadın sana tecrübe olsun ve her zaman aklının bir köşesinde dursun.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılHepsi öyle değil sen serseri mayına denk gelmişsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılKullanıldığını hisediyor olman gayet normal fakat hata üstüne hata yapmanın bir anlamı yok. Olan olmuş bitti bu sana ders olsun ve aynı hatayı bir daha yapma. Senin yaşadığın bu şeye hayat tecrübesi diyoruz. İntikam almaya çalışarak kendini onun seviyesine düşürme...
Kendini seven insan eskiyi geride bırakır hayatına devam eder. En güzel intikam vazgeçmek, unutmak ve görmezden gelmektir. Beş para etmez biri için kendini daha da üzme ve küçültme yaşamaya devam et sadece kendin için mutlu olmak için çabala gerisi yalan...20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Kullanmaktan kastın nedir?
Cinsellik yaşadıktan sonra terk etti ve sen kullanıldığını düşünüyorsan düşünme
Zorla yapılan bir şey yoksa kimse kimseyi kullanmış olmuyor karşılıklı zevk alınmış
İntikam kısmına gelirsek hiçbir şey yapamazsın her seferinde üzülebilirsin00 Yorumla
+1 yılKullanıp attı derken sen eşya değilsin bir şey yasanmışsa ikinizin isteğiyle olmuş, karşılıklı zevk alınan bir olay sende onu kullanmışsın o zaman, en iyi intikam görmezden gelmek yok saymak kendi ayaklarının üzerinde güçlü bir şekilde durduğunu göstermek hayatına sana değer vermeyen, sevgisinden emin olmadığın birini almazsın bir daha..
30 Yorumla
+1 yılBak bu resimdekini alıyorsun canım benim. Sonra. Yok biftek dövmeyeceksin tatlım bir dinle. Bak şimdi şekerim
2x, 3x hatta 4x oluncaya kadar vuruyorsun tüm gücünle.
Değişik bir şekil alınca bırakıyorsun. İşlem tamam. Tebrikler.
Nereye vuracağını da ben söylemeyim artık aaaaaa.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 695 cevap paylaştı.
+1 yılsevgilim dediğin şeref kırıntısı dahi bulunmayan abazan yüzünden tüm karşı cinslerini aynı zannetmen aşırı cringe haberin olsun çürük birisine denk gelmişsin ikiniz de suçlusunuz ona istediğini vermeseydin işine gelmiyorsa çeker giderdi aklınızı kullanın.
10 Yorumla "Tüm erkekler neden böyle" diye boş bir soru sorduğun için bu durumdasın. Tüm erkekler aynı değildir. Zekanı ve gözünü biraz açarak insanları titizlikle seçip hayatına alırsan bu sorunların ciddi oranda azalacaktır. Hayır madem tüm erkekler aynı ilişki yaşama o zaman takıl öyle. Allah ım ya..
00 Yorumla
+1 yılHoooop erkekler diil benim sizinle uzaktan yakından bir alakam var mı hanım efendi ben sizi kullanıp atmadım kullanmaZdım da atmazdımda
Anı yaşardık beraber onun için lütfen sorularımıza dikkat edelim00 YorumlaKimse seni kullanamaz sen kendin izin vermişsin olan bitene burada gelip ağlamanın hiç bir anlamı yok ne yaşadıysan izin veren sensin kendinden sen sorumlusun çünkü 👍
10 Yorumla
+1 yılHer zaman dediğim gibi. Partneriniz ile cinsel ilişkiye girecekseniz, öncesinde korucuyu bir şeyler taktiginiza emin olun. Mesela evlilik yüzüğü...
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. 1 haftalık bir ilişkide kendini teslim ediyorsan buna alismalisin maalesef. Yani suçu başkasında değil kendinde aramalisin.
223 Yorumla- +1 yıl
Erkek de 1 haftalık kızla yapmış sonuçta. Erkek yapınca neden, erkek de kullanılmayı hak ediyor gözüyle bakmıyorsunuz?
- +1 yıl
2 tarafta zevk alıyorsa, niye kadın kullanılmış sayılsın? O zaman kadın da zevki için adamı kullanmış 🤦♀️
- +1 yıl
Boş yapma kardeşim. Ben 2 tarafı da savunuyor ya da gömüyorum. Ikimiz de ekmek çalsak şu an, sırf vajinam var diye ben mi suçlu olucam sadece? Cinsiyetçiliğiniz de boğulun ne diyeyim daha..
- +1 yıl
Zevk alsa bile sadece cinsellik amaçlı yaklaştığını fark etmiştir belki sonradan? Sadece zevk almayanlar böyle düşünmez. Adam belki aşığım diye kanına girdi ve kendine bağlatıp da seviştikten sonra uzaklaştı.
- +1 yıl
@sudesiyahseven bak kardeş yazdıkların hiç evrensel tutarlı şeyler değil direk olarak saldırıyorsun. Önceki yanıtımda diğer bir konuda yine fazla korumacı bir tavır almıştın. Çocuk bişey demedi sadece erkeğin cinsel hazzı için karşı tarafın duygusal yönlerini kullanmaya biraz müsait olduğunu söyledi kimseyi savunmadı. Bu kadar korumacı olman hiç etik değil.
- +1 yıl
Ya o zaman 2 taraf da suçlu diyin ya da ilk günlerden sevişince, 2si de üzülmeyi hak ediyor diyin. Ben o zaman böyle mi diyince bile çoğu zaman apışıp kalıyor ve erkek içinde geçerli diyemiyorsunuz zaten. Sürekli kadına yüklenilmesine dayanamıyorum artık. Tamam neyse tartışmayacağım iyi günler.
- +1 yıl
@sudesiyahseven tabiki 2 tarafta suçlu bunu özellikle belirtmeye gerek var mı sence erkek zaten böyle bir durumu kollar kolladigi içinde suçludur iyi niyeti suistimal eder kız ise bu kadar kolay teslimiyetle kendini basitlestirir ve o da suçludur. Kimse kimseyi korumuyor şayet tek tarafı suçlayacak olsam erkek fırsatçı fırsat kollar demezdim.
- +1 yıl
seks yapmak kullandırmak ise, erkek de kendini kullandırmış olur çünkü kadınların daha fazla zevk aldığı kanıtlanmış bir şey. Bu unutulmasın yeter😊 Iyi günler tekrar.
- +1 yıl
@sudesiyahseven seks yapmak kullandırmak değildir ama seks yapıpda kullanıldığını düşünunen soruyu soran kişi yani onun bakış açısı bu ve bu bakış açısına sahip kişi kolay teslim olmamalı oluyorsa da kullanıldığını düşünmemeli benim demek istediğim bu. Diğer konuya gelirsek madem kadınlar daha fazla zevk alıyor neden tonlarca kadın orgaz olamamaktan şikayet ediyor zevk ve tatmin doğru yaşanırsa ulaşılacak birsey her iki taraf için de. Erkeğin bosalmasi da tatmin olmuş anlamına gelmez bosalipta tatmin olamayan zevk alamayan erkek de çoktur.
- +1 yıl
Çünkü kadının zevk noktası daha fazladır ve bunları uyarabilecek erkek sayısı azdır. Ayrıca kadın bedeni daha hassastır. Muhakkak p*rno izlemiş ve görmüşsündür, sana bir örnek ile bunu anlatabilirim. seks sırasın da erkek gel git yaparken hayalarını (yumurtalık, testis vs ne demek istersen), okşamaya gerek duyar mı? Hayır. Ama çoğu kadın seks uzun sürdüğü zaman, öncesin de ıslanmış olmasına rağmen vajinasının üstünü (klitorisini) okşar. Çünkü zevk alırken bile bir süre sonra zorlanmaya başlayabiliyor. Kulağına kulak çöpü soktuğunu düşün😊 Zevki kulağın alır ama en ufak harekette de acıyan gene kulağındır.
- +1 yıl
@sudesiyahseven kesinlikle haklısın aynı şeyleri savunuyoruz aslında ama dediğim gibi fazla zevk noktası olması çok zevk alacağı anlamına gelmez neye ne kadar sahip olduğundan çok sahip olduklarını ne kadar kullanabildigin önemlidir. Doğru olursa hazza ulaşmış olursun aksi taktirde eziyetten başka birsey olmaz :)
- +1 yıl
@sudesiyahseven bakın erkeğin yaptığı zaten şerefsizlik burada cinsel olarak kimse kullanılmış değil bir kadının duyguları kullanılmış neden sürekli başka yerlere çekemeye çalışıyorsunuz anlamıyorum beyniniz yanmış gibisiniz. Ha benle tartışmaya zaten gücünüz yetmez altta kalırsınız
- +1 yıl
@_7_007 kendini bu kadar yüksek görmen zaten karakterini belli etti de kimsenin tartıştığı ya da konuyu biyere çektiği de yok sohbet durumu ona getirdi soruyu sorandan bağımsız. Duygularla oynanmış olduğunu ne sen ne de ben bilemeyiz iki tarafta suçlu sonuçta belki de hicbirsey vaad etmedi etse bile 1 hafta tanıdığın birinin hangi vaadine koşulsuz inanabilirsin ki? Sen inanır mısın mesela?
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@Xjaguar ortada olanı söyledim. Ki arkadaş gerçekten fazla savunmacı davranıyor bi yerlerede çektiniz. Üstüne ben seni korudum. Görünen köy klavuz istemez ben olayı analiz ettim ve sundum. kızın yazdiklarindan gayet net bir şekilde söyleyebilirim sana kızın duyguları kullanılmış. Ki kendimi yüksekte görüyorum çünkü öyleyim olan şeyde yok diyecek değilim. Söylediklerimde burada bitiyor. sizi düşük iq değerlerinizle burada bırakıyorum.
- +1 yıl
Verdiğim örneklerin yarısını bile verememenden, kimin kimi yendiği orta da zaten. Orta da bir savaş varmış ya hani sana göre, ondan dedim😊 Evet duyguları kullanılmış dedim zaten ben de. Yani sadece erkeğin aşık olduğu kısmının yalan olması incitmiş. Yoksa zevk almama durumu vs yok. Neyse by🤦♀️
Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Erkekler derken ben üzerime alınmadım ama bir haftada kullanıp atmak nedir ya bir ay bir yıl ve hatta onlarca yıl kullanmak varken ne sala. k insanlar var ya 😅😅😅
10 YorumlaHer erkek aynı değildir bütün Erkekleri Aynı kefeye koyman Çok Yanlıştır. Benim Gibi Sağlam Düzgün Dürüst Güvenilir Erkeklerde var .
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe güzel zevk almışsındır işte daha ne kızım? İyice azdır mesajlar at kudurt onu göster elletme sürünsün iyice. Sonra canın istediğinde ver çaksın
34 Yorumla- +1 yıl
ee gel sevişek o zaman, bu nasıl yorum :DDDDD
Cevap sahibi+1 yıl@Fatihbayram2424 böyle bi şey yazdık diye hemen üşüşen sazanlar... Türk erkeklerinin özeti...
- +1 yıl
ne güzel seviştin ooohhh yazıp, erkeklere laf atan sazan kızlar. akılsızların özeti
+1 yılŞu saatten sonra intikam da alsan, karma ile sana dönebilir. Bence olduğu gibi bırak.
21 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Tüm erkekler böyle değil orada bi anlaşalım ama karşılaştığın kişi öyleymiş. İntikam almak mı istiyorsun? Bence yokmuş gibi davran var olduğundan o bile şüphe duysun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılAhaa ne zannetin kızım boş yapma bence kendini küçük düşürmekten başka bir şey değil bu
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Kullandırtma sende kendini. Erkek bu işini yapar alır çeketi çeker gider.
10 YorumlaHepsinin Aynı Olduğunu Nerden Çıkardın. Hepsini Mi Denedin De Bu Kanıya Vardın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendi sevgilinden yola çıkarak tüm erkekler sonucuna nasıl ulaştın?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 316 cevap paylaştı.
+1 yılErkekler böyle değil kızların çoğu 3 veya 5 erkekle konuşur tek taraflı olmak kadar canım yoktur.
00 Yorumla
+1 yılintikam almaya çalışma derim işin içinden çıkamazsın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 413 cevap paylaştı. Tüm erkekler demek doğru olmaz. Bir hatada tüm kadınlar dersek, doğru olmaz..
00 YorumlaŞu kullanıp attı tribini geçin ya tek taraflı bir şey sanki
11 Yorumla
+1 yılİyi de 1 sende onu kullanmışsın bunun cinsiyetle ne alakası var
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 536 cevap paylaştı. Tüm erkekler öyle ise keyfine bak sende niye kafaya takıyorsun güzel insan.
00 Yorumla
+1 yıltüm erkekler derken? su içiyordum lan ben naptım ag gidip kendini çakalın tekine kullandırdıysan.
00 Yorumla
+1 yılerkekler demesek kizlarda da cok var cinsiyet meselesi degil sahsiyet meselesi bend ealdatildim
00 YorumlaKullanip atmak die bisey yok brnce sinucta sende onu kullanmis oluyorsun
12 Yorumla- +1 yıl
Cinsiyetçi olmayan erkek buldum yess😂Allah sahibine bağışlasın güzel insan😂
+1 yılartık çok geç..
ne yaparsan yap, değişen bir şey olmaz..11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana neyın planını verelim adam senı gram önemsemıyor bile öyle bir inandan intikam alamazsın
11 YorumlaBu erkek olsun kadın olsun. İlk başta sağlam atmalısın adımlarıni. Şüphe olmalı. O güven sağladı mi kendine adım atacaksın
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNapalım 1 hafta takıldık diye nikahımıza mı alalım..
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılbana iftira neden atıyorun be karaktersiz itle takılırsan başına bu gelir itin yoldaşı it olur
00 Yorumla
+1 yılÜslubun çok çirkin. Etrafta o kadar düzgün erkek duruken karaktersiz birisi ile sevgili olman senin hatan
00 YorumlaBenim ne suçum var simdi Ben evde televizyon izliyorum 😁
10 Yorumla
+1 yılİntikamın için sana yardım edicem, gel sevişelim inadına 😎
00 YorumlaOlacağı bu sevgili değil o bes dk. Ask
10 Yorumla
+1 yılCunku bazilari irispi cicigi
10 YorumlaNe intikamı lan muşmula bak önüne
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdi tadını aldın durmazsin sonra da kendini yamarsin ucuz ve basittsin
10 Yorumla
+1 yılhepimiz böyleyiz evet genlerden
00 Yorumla
+1 yılKadınların aldatma oranı 270 arttığı için
00 Yorumla
+1 yılİntikam alsanda o sana geri dönmez
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılSende onu kullandın bitti😂
10 Yorumla İntikam zayıf insanların işi boş ver 😉
00 Yorumla
+1 yılne yaşadın acaba ☹️ geçmiş olsun
00 Yorumla
+1 yılNeyden bir hafta sonra?
00 Yorumla
+1 yılİntikam alamazsın sen
04 Yorumla- +1 yıl
o niye?
- +1 yıl
Saf olmasan bunlar olmazdı
- +1 yıl
soruyu soran degilim birrrr, her kadinin icinde intikam alma perileri vardir ne olursa olsun bide akrep burcuysa 👍
- +1 yıl
Dikkat etmedim soran sandım. Sanmıyorum ya bazı kadınlar dediğin gibi değil
Aşk İlişkileri konusunda 443 cevap paylaştı. Kullanıp attı derken ne yaptı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yıldireksiyonun mu var senin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılKullanıp attı nasıl tabir oyle ya mal mısın sen
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. CIA’den mi istersin yoksa FBI’dan mı?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİktidarsızdı bir şey yapamadım diye herkese söyle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılTüm değil senin hayatına girenler öyle
00 Yorumla
+1 yılUmarım bir şey yaşanmamıştır 🤭
00 YorumlaBırak Allah'a havale et Allah'ın dan bulsun it
12 Yorumla
+1 yılBaşkasını ağzına al video at
10 Yorumla- Devamını Gör (18)
Devamını Gör(63)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim 1 hafta sonra beni kullanıp attı, erkekler neden böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 