Kız arkadaşım okul okumadığım iÇin ayrıldı görüşleriniz?

sevgilim okul okumadığım iÇin bir buçuk sene sonra ayrıldı ilk okul mezunuydum ilişkimiz için liseyi bitirdim sonra 4 yıllık uzun olacağını söyledi babası ünv okumadan evlenmesine müsade etmediği için ayrıldı benden düşünceleriniz nedir kendimi kullanılmış gibi hissediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Şöyle söyleyim kız arkadaşımın aile maddi durumu çok çok ama babası özellikle 4 yıllık ünv bitirmemiş biriyle evlenmesine müsade etmediğini söyledi ve 1 buçuk senedir bunu bilmemize rağmen ilişkimiz devam etti bende okulu bitirmek için çabaladım liseyi bitirdim bu yazda ünv sınavına girecektim ama. Beni 4 yıl beklemek uzun olacağını söyledi ve terketti.
Kız arkadaşım okul okumadığım iÇin ayrıldı görüşleriniz?
Cevapla