Sizce ona hislerimi söylersem ne tepki verir? Ne yapmalıyım?

Hoşlandığım birisi var. Bana çok kibar davranıyor. Birkaç ay önce saat geç olduğu için benimle otobüs durağına kadar gelip benimle neredeyse yarım saat beklemişti ve o an mutlu olduğunu söylemişti. "Aklım sende kalır" demişti. Psikiyatriste gittiğimi biliyor, kendisi de benimle gelmek istediğini söyledi birkaç kez. Bir keresinde Instagram'da üzüntülü bir hikaye paylaşmıştım, sadece o aramıştı ve ertesi gün buluşmuştuk. Ondan önce de "ellerin ne kadar küçükmüş" diyip elimi tutmuştu. Ve aynı gün vedalaşırken sarılmıştık. Beni dinlemeyi çok sevdiğini beni merak ettiğini de söylemişti. Ve bana bakınca bembeyaz bir sayfa gördüğünü söyledi üç kez. Normalde arkadaş ortamında pek fazla fotoğraf çekilen birisi değil ama benimle fotoğraf çekildi, o söyledi fotoğraf çekilelim diye. Bir de karşıdan karşıya geçerken arabaların geldiği tarafa hep o geçiyor. Bir keresinde de arkadaşı, ben ve o buluşmuştuk, ben farkında olmadan arkadaşının yanına oturmuştum sonra ben lavaboya gidip gelince beni yanına çağırmıştı, kendi yanına oturmamı ima etmişti. Bunun gibi başka olaylar da oldu ama soru uzar diye yazamıyorum. Fakat fark ettiğime göre bu kişinin mesajlaşmayla pek arası yok, bir şey söyleyeceği zaman direkt arıyor. Bu nedenle konuşamadığımız zamanlar oluyor ve onun hislerini bilmiyorum, emin olamıyorum. Bildiğim kadarıyla yoğun birisi. Bu arada o 18 yaşında. Ben 19 yaşındayım. Ona hislerimi söylemeli miyim? Ne tepki verir?
Sizce ona hislerimi söylersem ne tepki verir? Ne yapmalıyım?
Cevapla