Ben bi hata yaptım, sevgilimi oyundan sanaldan birileriyle aldattım çok pişmanım.. numaramı da verdim biri çok bağlandı bana help?

3 senelik ciddi ilişkim var inatlaşıp yaptım çok kötü hissediyorum kendimi numaramı vermek istemeyerek verdim ya.. bi inatlaşıyım dedim başıma iş aldım durduk yerde nasıl kurtulurum , bunlardan ne bahanesi üreteyim yaşım büyük dedim birisine de... sonrakileri çok üzüyorum allahım bir daha yapmıycam en son ki çok üzüldü nasıl böyle hata yaptım ben ya oofff çok kötü hissediyorum yardım edin... son gelenden kurtulmam lazım...
Ben bi hata yaptım, sevgilimi oyundan sanaldan birileriyle aldattım çok pişmanım.. numaramı da verdim biri çok bağlandı bana help?
Cevapla