Arkadaşlar lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınız ne yapmalıyım?

Buradan evli bir kadınla konuşuyorum. İlk başta arkadaşça başladı hiçbir art niyet yoktu. Zaten öyle kötü niyetli birisi hiç değilim. Neyse muhabbetimiz arkadaşça ilerledi her şey çok seviyeliydi bir gün numaramı istedi sesli konuşalım mesajla rahat konuşulmuyor dedi. Verdim numaramı ilk özleden aradı. Sonra sık sık konuşmaya başladık ve şu an geldiğimiz aşamada benden aşırı derecede etkilenmiş ses tonum kendisini çok etkilemiş. İşin özü şu ki benimle beraber olmak istiyor. Evine davet ediyor. Bebeği var evden çıkamazmış. İkimiz de İstanbul 'dayız ben çok kararsız kaldım. Kabul etmezsem çok üzülüyor ve işin şu tarafı var görev yaptığım okulu falan da biliyor. Beni bırakmaya kalkma falan dedi. Ne yapabilir ki? Ben ne yapmalıyım bu durumda? Özellikle hanımlar cvp verir misiniz bir kadın gözüyle olaya bakın lütfen bana yardımcı olun...
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, konuşmaya başlamadan önce evli olduğunu bilmiyordum. Zaten konuşmamız da gayet seviyeliydi. Hiçbir şekilde konu dışına çıkılmadı. Açıköğretimle alakalı öğrenemk istediklerine yardımcı oldum. Ne olduysa sesli konuşmadan sonra oldu. Ben değil o benden etkilenmiş. Evli olduğunu da daha sonra itiraf etti. Okulumu vs de biliyor biraz delice çocukça birisi. Bir delilik yapmasından korkuyorum. O yüzden pat diye de bırakamıyorum ne yapacağım :(
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Arkadaşlar lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınız ne yapmalıyım?
Cevapla