AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
Boşanmasam da gözden geçiririm
Teşhisi ne? Psikiyatrik olarak ne rahatsızlığı var
Bilmiyorum itiraf etmemekte hala ısrarcı
İlaçları araştırın bence. Teşhis neyse en azından ona göre hareket edersiniz size yol göstermiş olur
Tek bildiğim bu ilaçları ömür boyu kullanacağı geçici bir şey degil
Hmm o zaman ciddi bir rahatsızlıktır diye düşünüyorum çevremdeki örneklerden yola çıkarak. Hastalık durumunu ne yapıp edip öğrenin ki sizin ona en doğru yaklaşımınız bu şekilde olur. Her rahatsızlığın yaklaşımı farklı oluyor çünkü
O kadar şey sakladı ki benden resmen kandırıldım hem kendi hem ailesi tarafından
Ömür boyu ilaç kullanmak zorunda kalan tanıdıklarım olduğu için bilgiliyim bu konularda a çok, ilaçları en azından düzenli alıp almamasına çok dikkat edin çünkü bir nevi ona bağlılar. Teşhisini öğrenmeniz sizin için de onun için de çok sağlıklı olur dediğim gibi. Çünkü çok yakınızda psikiyatrik rahatsızlığı olan oldu mu bilmiyorum ama olduysa fark etmişsinizdir daha farklı yaklaşmak gerekiyor kesinlikle
Keşke gizlemeseymiş ikiniz için de talihsizlik olmuş umarım söyler rahatsızlığı da siz de nasıl davranmanız gerektiğini bilirsiniz dikkatli olursunuz
İlaçlarını benden gizli alıyordu öğrendiğim zaman ve ilaçlarını aksattığı zamanlar anormal hareketleri vardı zaten onu hissediyordum ama çok geç evlendikten sonra
Evet işte dediğim gibi ilaçları aldıklarında daha bir duruluyorlar fakat almadıklarında bir nevi atak gibi gelebiliyor o rahatsızlık. Umarım ikiniz için de en iyi yol bulunur diyeyim
Umarım 😕
Ülkede herkes kullanıyor zaten merak etme.
Rahatsizligi ne neden iciyor
Yani bunu siylemeli durumu kotuyse evet
Yani kandırılmış hiss herşeyi bitirir
Sıkıntı olmaz şu an kullanmayan çok az insan var
Yardımcı olurum. Ne yapabilirim ki başka
Kullanabilir insanlık hali
Sağlam bir nedeni yoksa boşarım
Bırak sağlam nedenini kabul etmiyor bile 😑
Boşanıp bir daha asla görüşmemek en iyisi olur diyorum senin için eğer boşanma kararı alırsan ve bu kararı ona açıkladıktan sonra ondan uzak durman doğru olur
Ona açıkladım zaten davayıda açtım
Ayrı evde kalmamanı öneririm olabildiğince uzak dur
Eyvah eyvah nasıl böyle bişey yapar sana 😂
Cok kotu bir durum maalesef
ortada yanlış bir şey yok.
Boşanmak o kadar kolaysa bosan
Ne alaka kolay olduğunu iddia eden yok.
komik olma istersen
Ne alaka? bilmeden etmeden konuşma istersen
Bilip bilmeden mi 🤣🤭 canım mısın bu bir boşanma nedeni olamaz ama sen dilersen bunu gerekçe olarak sunabilirsin. Sana yalan söylememiş sadece saklamış saklaması da normal zihniyete bak sanki kendisi dört dörtlük kezban. Ayrica bu gerginlikle senin de kullanman lazım bence allahın ergeni ya 🤣
Dediklerine bak yaa bilmediğini o kadar belli ediyorsun ki. hiç yaşadınmı öyle biriyle aynı evde düşünsene ilaç almadığında anormal hareketleri var sen ne yapacağını bilmiyorsun hadi cevap ver emin ol bi dakika durmasın o evde çekip gidersin
Katılıyorum 😅 görüş sahibine ilk görüşüne
Anormalden kastın nedir örneğin 😅 ayrıca normal olan ne kaldı ki😅
Saglikli bir insan da sonradan o duruma gelebilir bu hayatta hicbir şeyin garantisi yok boş yapıyorsun
@aska_asuk ikincisine de katıl 🤣
Hepsine katıldım katılıyorum emeğine sağlık 😅
Saçmalamayın. O insan benim yanımda o hale gelse sıkıntı yok asıl sorun bunu çok önceden beri bilip benden evlenene kadar saklaması. ve bu asla basit bir yalan değil .
Sen hiç yalan söylemedin mi? Sen hiçbir şeyi saklamadın mı?
Herhangi bir şey kimine göre basit kimine göre basit olmayabilir bu kişilere bağlı olarak değişir farklılık gösterir ancak doğru tektir kişilerin doğrusu doğruyu doğru olanı değiştirmez!
@aska_asuk sağol 😂
EyvAllah 😅Sende sağol
Eğlenme yok, kaçak dövüş var, örneği anormal hareketleri neler?
Sen kafanda kurmuş vermişsin kararını çoktan vicdanını rahatlatmak istiyorsun
Öncelikle ergen olan sizsiniz bi ne dediklerinize bakın isterseniz. Anormal hareketler Beklemediğim bir anda bir bıçak getirip onu öldürmemi istedi. Yalın ayak evden dışarı koşmaya başladı nedenini sorduğumda hiç bir şey dedi. Cafe otururken durduk yere hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Daha sayayım mı bunlar hepsi ilaçlarını aksattiginda oluyor. rica ediyorum saçmalamayın
Sordum ben neler var diye. Söyleyebilirdin daha önce..
Hımm, üzüldüm, aldattığında oluyor, öyle değil mi? Yardımcı olabilirsin aksatmamasın için ya da boşanabilirsin
Ben olsam yanında olurdum ama ben erkeğim erkek olarak böyle düşünüyorum tam empati yapamam sonuçta kadın erkek bir değil farklı bana kolay sana zor gelebilir bu normaldir sakinleş relaks
Fırsat mı verdin açıklamama, neyse durumun ciddiyetini anlaman iyi
Her yerde sordum, kendi görüşüm de de sordum 😅
Ben yazana kadar sen tüm yorumların altına yazmıştın bile ne oluyor dedim kendi kendime
Ben anlamaya çalıştım, konuşa konuşa, mesela soru detayına bir iki örnek versen daha iyi anlar ona göre yazardık😊
Ne bilim düşünmedim o an Neyse olan oldu artık
Canın sağolsun, sakince konuşabiliyoruz, kızgınsın doğal ve normal, zoruna gitmiştir olanlar, sabah iş var işe gideceğim dayanamıyorum artık ben kaçar,
Ulan insan bir kusura bakma derdi 😅
Hayırlı geceler dilerim, Rabb'im yar ve yardımcınız olsun 😊
Ben mi kusura bakma diyecem nedenmiş? Neyse Amin inşallah. İyi geceler
Ağzını bozdun kötü konuştun ondan eyvAllah
Kusura bakmayın beyefendi oldu mu ama sizinde yaptığınız hiç hoş değildi
Sizde kusura bakmayın hanfendi oldu oldu 😅
Şok olurdum
Bu durum karşısında sen neler yaptın halen birliktemisin? Evleneli ne kadar oldu?
Ayrı yaşıyorum şu an, 7 aylık bir evliligimiz oldu ama bu sürede çok yıprandım adam biraz benim yanımda dursaydı Oluru vardı ama yok ailesinin yanlış kararlarını seçti o, onların yönlendirmesiyle hareket ederek beni yok saydı hep kaldıramadım bu kadarını.
Bu süreçte çok yıpranmış gibisin gerçekten çok üzücü bir durum boşandın mı peki
Davayı açtım henüz bir gelişme yok bekliyorum
Ailenin evinemi yerleştin
Evet
Böyle bir durumla kimse karşılaşmak istemez ama senin için yürekten üzüldüm gerçekten Allah sabır versin
Amin inşallah. Teşekkürler
Rica ederim dert arkadaşın olmak isterim uygunsa tanı
Hastalığın boyutu?
Bana da ver derim.
Olabilir neden olmasin
Sıkıntı yok bende kullanıyorum 🤣😬🤣
Hangisini kullaniyorsun desem
Bosanmam
Çok ciddi bir şey değilse sorun etmem.
Çocuğunu öldürür Allah korusun
Kaç kurtar kendini
Hayal kırıklığı yaşarım
2 tane de ben atarım :)
Neyden dolayı kullanıyo
Ayıp etmiş olur dürüst olmak onemli
Gayet normal..
Sordun mu
Sorun değil
Yok artık
Keske kullansaydi
Günümüzde herkes kullanıyor o yüzden sıkıntı yok
Soğurum ondan
Boşanmam
Bilemiyorum
Hayat olabilir
hayır