Öncelikle Cumhuriyet bayramınızı kutlarım :)
Evet soruya ciddi cevaplar bekliyorum
Evet soruya ciddi cevaplar bekliyorum
Bu önemli bayramları tatil fırsatı olarak görenleri de linç ediyor musunuz. Mesela oruç tutmayan biriyle arkadaş olur muydunuz? Yahu herkes size benzemek zorunda değil. Cumhuriyeti sevmek ve benimsemek demek kutlama mesajı atmak demek mi. ya da bayrak alıp yürümeyen kutlamış sayılmıyor mu
Olmam, canla başla mücadele edilerek kazanılmış vatana ve ona Türk ulusuna yani bizlere armağan edilen önemli mirasları ciddiye almayan biriyle hayatımı paylaşacak değilim.
Çok güzel
Cevap
6Cevap
Patlamış mısırgillerden olan Kadir Mısıroğlu ekolünden olan kişilere selam dahi vermem.
. Tebrik mesaji ile olmuyor. İcraat önemli.
Anladım
Herkesin vicdanına kalmış bişey.
Hmmm
Cumhurıyet bayramını kutlamayan ermenimı yoksa 😏
Nasıl
Olmam valla acik ve net
Hmmm
Soru ciddi olsa ciddi cevaplar bekleyebilirsin ama
Bak sen
Haklıyım
Değilsin. Çok süper soru seçilmiş soru
Kendime göre
Olmam
Anladım
Olurum. Daha önemli kriterlerim var.
Mesela?
Bana ve aileme karşı olan tutumu, ahlakı, huyları, alışkanlıkları, dış görünüşü vs. Whatsapp, instagram durumunda 29 ekim kutlaması yapıp saygıdan bir haber olan ya da vatandaşlarını dolandıran, hırsız biri vatansever olmadığı gibi, paylaşmayan ben ve diğerleri de vatan haini olmuyoruz.
Net.. Olmam.
Anladım
Belli olmaz
Nasıl
Saygı göstersin
Kime
Olurum.
Olmam
Olurum
kutlamasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?