Flörtüm beni seviyor mu sevmiyor mu?

1 haftadır görüştüğüm bi kız var. Flörtüz şu an hatta wp de iltifat falan ediyoruz birbirimize hatta sınıfta yanıma oturuyo hatta ve hatta instagramımdaki diğer kızları engellememi söylüyo ve sınıfta başka kızlarla konuşma diyor
sınıfta da baya yakınız başını omzuma falan koyuyor bende kolumu omzuna atıyorum falan
Ama arada bile bile knk diyo çok trip atıyor ve ikide bi bana soğuk davranıyor
hatta bizim sınıftaki diğer kızlarla konuşmuş ben onunla sevgili değil kanka olmak istiyorum demiş
ama genellikle hep sevgiliymişiz gibi davranıyor
2 kez böyle aramızda küslük oldu ben onla konuşmadığımda gelip sürekli özür diliyo barışalım diyo bidaha olmaz diyo
Yani açıkcası şüpelenmeye başladım beni seviyor mu sevmiyor mu anlamadım
Flörtüm beni seviyor mu sevmiyor mu?
Cevapla