- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılZor soru ama cevap o kadar da zor değil. Her zaman demişimdir üçüncü tekil şahıslar ikili ilişkilerde sorun çıkartır. Yani varlığı kabul edildi diyelim bir olay geçti sevgilinle aranda kötü olaylar yaşandı bu şahsiyet sinsi ise ve kızı ya da erkeği kendine istiyorsa fiştekleyebilir, üzülme sen daha iyisine layıksın diyebilir, o zaten sana yakışmıyor iyi biri değil diyebilir. Kısacası manipülasyon yapabilir. Şeytan 😈 gibi fısıldayabilir. Ha tam tersine aralarını da düzeltebilir diyeceğim ama öyle asil ve irade sahibi bir insan artık bir elin parmağını geçmiyor. Bu arkadaş mevzusu zararlı bir mesele ilişki için. Olan ilişkiyi de sırf bu tartışma bozabilir. Güven iyidir ama kontrol daha iyidir sözünü kullanmak lazım. Mesela bir ilişki başladıysa karşı cinsten yeni bir arkadaşı olamaz. Olmamalı problem çıkar. Gözlemlerim de hiç yanılmadım. Bir tane olumlu sonuçlanmamıştır. Sonuçlanamaz. İnsanlar hormonlarla dolu ve duygular var. Arkadaş olarak girer sonra işler değişebilir. Net değişir. İlişkiye başlamadan önce o kişiyle arkadaş olsa da sıkıntılar çıkabilir yine. O eski tanıştığı arkadaşı o kızı ya da erkeği seviyor ama söyleyemiyor olabilir. Karışık durumlar bunlar ve bunları sadece olgun, tecrübeli insanlar yönetir ve çözer. Kısacası üçüncü kişiler her zaman ikili ilişkiler için bir tehdittir. Sonuçta matematik var demi. İkili ilişki diyorum. Üçlü değil. Denkleme yeni bireyler katılırsa ortam bozulur. Suriyeleri düşüneceksin. Ortamı bozdular niye üçüncü tekiller. Yok bunlar Çoğullar da işte sorun. Dış işler sorunu. İlişkilerde bu böyledir. Matematik yanıltmaz. Olayı kısaca özetledim demek isterdim ama uzun destan olmuş 🤣🤣🤣
24 Yorumla- +1 yıl
Vay pe :D baya uğraşılmış bir görüş BiBot seni seçsin haha
- +1 yıl
Banko seçer 🤣
- +1 yıl
BiloBot seçime bekleniyorsunuz
- +1 yıl
🤣gelir elbet
En İyi Cevaplar
Karşı cins arkadaşı mı? olamaz ki kontrol edilsin :D
111 Yorumla- +1 yıl
Tam beklediğim yorum hahah :D
- +1 yıl
Bebeğim sen :D karşı cins arkadaşa karşı değilsin ki 😌 aferin sana örnek olsundu bu
- +1 yıl
Klavye düzeltmiş tatlım dur “ediyorum” olacaktı 😌
- +1 yıl
İnatlaşmak? Aa aa kuru bu iftira 😃 amaç yardımcı olmak
- +1 yıl
😃😃 anlaştık
- +1 yıl
Rica ederim bitanem 😘
+1 yılZor soru bu kuzu ya.
Bende demek istemiyorum buna 😂
Kendine emanetsin. Diye bir cümle var bende. Bunu diyorum kendine artık kendine sahip çıkamıyorsa onu da ben yapamam yani 🙃21 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle balım 😌 güven en önemli şey işte
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. 


Birini gerçekten seversem;aynaya baksa kıskanırım 😁
Sevmemek en güzeli diyorum bazen... yazık manitaya yeminederim off offf🤦♀️511 Yorumla- +1 yıl
Hahaha ikinci görsel beeeeen 😃
- +1 yıl
Ama haklıyız 😁😌😂😂😘
- +1 yıl
Hahaha :D bencede haklıyız. Sen aşıkken nasıl oluyorsun acaba
- +1 yıl
Hatırlamıyorum en iyisi hatirlamamak😁😂😂😂
- +1 yıl
Kızın biri İstanbul u terketti diyeyim sen anla papatyam
Valla taviz yok o konularda bende netim acımam - +1 yıl
Hahahah nereye gönderdin kızı 😃👊
- +1 yıl
Kastamonu ya gitmiş ben göndermedim. Ilceden ayrilmasini söyledim o yanlış anlamış ben napayim 😌😁😂🤪
- +1 yıl
Tabi güzel Bi dayak yedi Allah var şimdi 😁😂🙈
- +1 yıl
Hahah canını zor kurtarmış 😃
- +1 yıl
O... olmasaydı o da her kuşun eti yenmez 😁😁😁ben hakliydim bilirsin ben adil bir insanım papatyam. emin ol hakliydim 😜😘
- +1 yıl
Ona ne şüphe ♥️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
+1 yılBenim sevgilim satın aldığım bir robot değilse lütfen aklı başında bir yetişkin olup ilişkilerini kendi yönetsin aksi halde ben onunla o yolu yürüyemem 🤦♀️
37 Yorumla- +1 yıl
Hahaha gelecekteki enişteye selamlar saygılar 😃
- +1 yıl
Ne açıdan
- +1 yıl
Ayağını denk alsın, dersine çalışıp gelsin 😅
- +1 yıl
Aksi olursa şu arka sokakta sıkıştırıp kulağına su kaçırırız senline 📿 dimiy😋
- +1 yıl
😌💪 sen iste yeter ki
- +1 yıl
😌🌺
- +1 yıl
Çoook ♥️
O şekilde yaşamış , etrafında normal arkadas diyebileceğimiz bi çok kadın olmuşsa hayatı boyunca. Bazen olur ya hani okul arkadaşları hiç birakmamislardir birbirlerini ya da çocukluk arkadaşlarıdir. Hayatına girdiğimde birden onlarla baglantini kesiceksin deme hakkını görmem kendimde. Ama benden önceki samimiyetlerinide görmek istemem. Hayatında ne kadar süre kalicagim belli değil sonuçta ve her yeni gelen kişi de arkadaşlar bi kenara atılmaz. Ama evliliğe gitmissem o kişiyle, evet bayan arkadaslariyla konusamaz, bulusamaz, mesajlasamaz.
10 Yorumla
+1 yılKarşı cins arkadaşlara takılan biri asla olmadım. 😅 İstediği arkadaşıyla görüşebilir karşımdaki kişi çünkü güvenmediğim birini sevmedi kalbim hiçbir zaman. Yanlış kişiye güvendiği oldu ama severken güveniyordu diyeyim. 😂 Dolayısıyla benim de bir sürü erkek arkadaşım var onun da bir sürü kadın arkadaşı var ve bu bizim için hiçbir zaman sorun olmadı olmayacak çünkü eğer bu güvenime çizik atılırsa dahi arkama bakmam bitiririm. ♥️✨
16 Yorumla- +1 yıl
Örnek ilişki :D sen size nazar değdiriyor musun kuzum 😃
- +1 yıl
Değiyordur elbet de değse moralim bozuluyor yine ona sığınıyorum aynı evin içinde yalnız yaşayamıyorum üzüntümü. 😂 O yüzden çok da şoolmuyor. 😂
- +1 yıl
Şoolmuyor mu hahaha :D
- +1 yıl
Ay ne yapayım fiil bulamadım. 😂 Ama anladın sen bence beni. 😂
- +1 yıl
Çoksel anladım ♥️😌
- +1 yıl
❤️🌸
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen bu karşı cins arkadaşlığa hiç inanmıyorum. Benim ne zaman karşı cins arkadaşım olduysa sonu hep benden hoşlanıp söyleyemediği için ya da arkadaşlık ilerledikçe hoşlandığını söylediği için bitti.
Erkek arkadaşımın da bir karşı cins arkadaşı vardı, o da ilişkimizde sorun çıkarıp sürekli sevgilime bel altı şakalar lüzümsuz samimiyet gösteriyordu. Benden habersiz buluşmak falan da istemişti sevgilimle yani benim varlığım onu rahatsız etmişti. E o arkadaşlıkta bitti.
Yani bu durumda hep olmasa da çoğunlukla bir taraf açılamıyor diye arkadaş kalınıyor.10 Yorumla
+1 yılİkimizde söz hakkında bulunuyoruz ama çoğunlukla kendisindedir, ikimiz içinde geçerli bu. Kendisi zaten yapımı bildiği için nasıl davranacağını biliyor, bu yönden memnunum😊 @Ben16
12 Yorumla- +1 yıl
Hangi ağırlık😅 kendin için mi benim için mi?😘❤🤗yani fikrimizi sunuyoruz işte
+1 yılOnda: Benim uzundur, kimiyle çocukluktan, tanıştığımız erkek arkadaşlarım olduğundan kişilere bağlı olarak karşı cinsle arkadaşlık kurulabileceğini biliyorum ve buna inanıyorum ama o, biraz da ona yaklaşan kadınların arkadaşça davranmamış olmasından buna inanmayıp kadınlarla, erkek arkadaşlarıyla kurduğu yakınlıkta arkadaşlık kurmuyor.
10 YorumlaOnda olmalı. Benimle sevgili olacak kişi bana karşı ne kadar sıcak, samimi yakınsa diğer arkadaşlarına karşı o kadar asil, mesafeli ve samimiyet olayına dikkat etmeli. Bir uyarırım, iki uyarırım üçüncüde uyarmam. O samimi olduğu erkek arkadaşını askıya asarım. Kendisi de eski sevgilim olur.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim karşı cins arkadaşlarım varken ona karşı cins arkadaşın olamaz demem saçma olur. Sınırlar çizgiler belirlendikten sonra kadın ve erkek arkadaş olabilir. Bunu neden bu kadar büyütüyoruz ve abartıyoruz anlamiyorum. 30 yıllık erkek arkadaşlarım var ve ailece görüşüyoruz. Aynı zamanda eşimin de karşı cins arkadaşları var ailece görüşüyoruz.
10 Yorumla Şimdiye kadar hiç karışmadım, o da bana karışmadı ama öyle bi arkadaşımız da olmadı hiç. Böyle dizilerde filmlerde olduğu gibi arkadaşlıklar da yok ki şimdi. Keşke bizim de böyle arkadaş çevremiz olsa dediğimiz anlar çok olmuştur mesela. İki yetişkinin bir-birinin arkadaş olayına karışması, hele hele müdahaleler yasaklar koyması çok anlamsız geliyor, bence özgüven ve güven sıkıntısı, bilemiyorum
10 Yorumla
+1 yılNe kontrolü lan? Konuşamaz ayrıca sohbetleri görüyoruz ve canım cicimli konuşuyorlar ya kardeşim kaçıncı seviyesi yani? Sevgilisi olana bir kızda sohbet amaçlı yaklaşmamalı bana küfür ettirme sosi 😂
27 Yorumla- +1 yıl
*yavvşaklıkk.
- +1 yıl
Sakin ol bebekim :D her şey kontrol altında
- +1 yıl
Yani olamaz kontrole gerek yok 😄
- +1 yıl
Ama oluyor 🙄 kankam o benim diyorlar sonra
- +1 yıl
Kim demiş 🤦♀️
- +1 yıl
İşte sevgili kişisileri diyo
- +1 yıl
Benlik değil
+1 yılKarşı cins arkadaşı varsa o karşı cins benimde arkadaşım olmalı hatta kankam olmalı.
Yoksa olay çıkartırım ldkdfjgl10 Yorumla
+1 yılbunun kontrolü bende olacaksa hiç karşı cins arkadaşı olamaz ki:)
sevgimizden saygımızdan dolayı biraz tolera ediyoruz işte:)
olursa tabi10 YorumlaBenden güzel olmadığı sürece sorun yok :P Şaka yapıyorum. Hoşlanmadığım bir durum varsa dile getiririm, bir sebebim de vardır. Ama sırf kadın olduğu için sorun çıkaracak değilim çok saçma. O kadar özgüvensiz değilim neyseki.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 359 cevap paylaştı. Baştan konuşmakta fayda var bu Tarz konuları ve her iki taraf içinde sınırların belli olması lazım. Sonra kontrol kimde olursa olsun 😊 sınırlar geçilmediği sürece sorun yok
10 YorumlaBu tarz bi konuda önce benle tanıştırmasını isterim. Eğer iyi ve zararsız biri olduğuna inanırsam sorun yok (tabi hadlerini aşmadıkları sürece) ama kötü düşünceli olduklarını anlarsam vay hallerine :D
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılnorm bir rol model ile birlikte isen bunları dusunmez cunku zaten o cızgılerı bılıyordur.
aşifte fırıldak model ise kontrol mekanizması kurarsın.10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten arkadasiysa amenna. Ama sonradan böyle birtakım kızlar ortaya çıkmaya başlıyorsa, kusura bakma da boynuzludur.
10 Yorumla Bende oluyor adamın kafasının karışmaya meyilli olduğunuda görünce hep bir acabam olacaktır zaten oda bunu yapıyor bana hak ediyoruz ikimizde
10 Yorumla
+1 yılKontrol etmelik bir duruma taşımaması gerektiğini bilir hayatımdaki insan. Rahatsız edici boyuta ulaşmadığı sürece bu tarz konuların üstüne düşmem.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Çok samimi tavırlar olmadığı sürece çok takılmam ama olursa gerilirim böyle olunca da ortamı gererim.
10 Yorumla
+1 yılBeni kisitlamadigi sürece bende kisitlamam. İsterse tatile gitsin. Ama kalbinin kaydığını hissedersem ortalık karışır.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Ben o kontrolü alırım efendim.. Vermiyorsa ikisininde arkasından el sallarım..
20 Yorumla
+1 yılHerkesin kendi kontrolu kendinde olsun. Güvenmediğim adamı hayatıma dahil etmem.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılBaşkalarıyla ilişkisi onun kontrolünde, onunla benim ilişkim benim kontrolümde.
10 Yorumla Bu konuda onu sık boğaz etmem ama o da bunu kullanmanalı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Sevgilisi varken karsi cinse nasil davranmasi gerketigini o bilcek. Bende olursa problem olur zaten
10 Yorumla
+1 yılOnun karşı cins ile kontrolü bende. Benim kontrolüm de onda. 😀
10 Yorumla
+1 yılKarşı cinsten arkadaş olmayacağını o da ben de bilecek kadar medeni oluruz diye düşünüyorum😅😅😅
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılOnda olur ben gözlemci olurum. Gerekli yerlerde uyarımı yaparım. Bildiğini okur. Ama benim dediklerim çıkarsa da bi bedeli olur elbet
10 Yorumla
+1 yılArkadaş mı karşı cins mi o nasıl bir şey tövbe 🤣🤣
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Sık boğaz etmeyi sevmem. Sık boğaz edilmeyide ortayı bulurum.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes haddini bilecek fazla yüz göz olunduğu taktir de uyarırim
10 Yorumla Kontrol altında tutmak, aşkın doğasında böyle tanım yok. Olsa olsa psikolojik sıkıntısı olan insan ilişkisi olur.
10 Yorumla
+1 yılKarşı cins arkdaşlıklara hiç bir zaman inanmıyorum.. Çünkü sevgilimle bende ardkaştım şu an hala olduğu gibi. Nettir yani bi arkdaşlık sonuna kadar karşı cinsler sadece dostlukla kalmaz
10 Yorumla
+1 yılçok yanlış bir düşünce. herkesin kendi hayatı var, ilişkiye başlandı diye kimse kendi hayatından arkadaşlıklarından veya alışkanlıklarından vazgeçmemeli
10 Yorumla
+1 yılErkekte olması erkeğin baskın olması daha iyi tabi kızın düşüncelerine saygı duyacak ama baskın erkek olmalı
10 Yorumla
+1 yılŞahsen bir sevgili yapacak olsaydım onun karşı cins bir arkadaşının olması beni pek de fazla ilgilendirmezdi
10 YorumlaOna bırakırım, ama dikkat etmiyorsa dikkatim dağılır.
00 Yorumla
+1 yılhep bende oluyor..
baskıcı bir tipim..115 Yorumla- +1 yıl
Sen mi? Ben şok
- +1 yıl
ay sen ne oldu :)
- +1 yıl
Sen baskıcı biri misin?
- +1 yıl
ilişkilerde..
hatta işimde de..
- +1 yıl
Kötü 😃
- +1 yıl
baskıcı derken fiziksel veya psikolojik şiddetten bahsetmiyorum..
sadece kurallarım var ve bunun dışına çıkılırsa, hayatımdan da çıkılır.. - +1 yıl
Öyle tahmin etmiştim zaten. Ama bu da kötü. Katı kurallar ve bu konuda baskıcı olmak karşındaki insanı boğar
- +1 yıl
boğulan gider, kimseyi zorla tutmuyorum :)
- +1 yıl
Ama olmazdı öyle :D ikizler burcusu işte
- +1 yıl
Allah kabul etsin öyleyim ne var :)
- +1 yıl
Hiiiiç 😁
- +1 yıl
sen kendi duvarındaki fotoğrafına bak bi kere :)
- +1 yıl
Ne varmış yahu :D
- +1 yıl
üzenleri ağlatıyor muydun, intihar mı ettiriyordun birşeyler birşeyler işte :)
- +1 yıl
Ağlatıyordum hahah :D
- Aşk İlişkileri konusunda 504 cevap paylaştı.
+1 yılNe kontrolü len olamaz öyle bişi yakarım
30 Yorumla
+1 yılgelecekteki sevgilimin kontrolü bende olacak 😉
10 YorumlaYerini bilecekse kontrol onda olsun.
10 Yorumla
+1 yılKarşı cinsten arkadaşı olan sevgilim olmaz.
10 Yorumla
+1 yılKontrol olayı hep yalan
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Sorun yok takılsınlar 🤷
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBenimle birlikteyse bu benim için yeterlidir
10 Yorumla
+1 yılİkimizde kendimiz kontrol edebiliriz.
10 Yorumla
+1 yılSevdiceğim beye güveniyorsam sorun etmem
10 YorumlaBen varsam karşı cins arkadaşı olmamalı
10 Yorumla
+1 yılKontrol bende oluyor 🙄
10 YorumlaKarşı cins arkadaşı olmasına karşıyım
10 Yorumla
+1 yılHerkes sınırı biliyorsa dert etmem acıkcası.
10 Yorumla
+1 yılGenelde onda oluyo✌️😒soryy
11 Yorumla- +1 yıl
Takip atar mısın?
Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Sevgilimin karşı cins arkadaşı derken ben
12 YorumlaBiz birlikte gidiyoruz yakın arkadaşla buluşmaya
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Farketmez
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 589 cevap paylaştı.
+1 yılOnda
10 Yorumla
+1 yılMesafeli olmali
10 Yorumla
+1 yılBende olur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılOnda oluyor
10 Yorumla - Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


