Sevgilimle ayrıldık Ne yapacağımı bilmiyorum bana akıl verin lütfen?

Arkadaşlar çok güzel giden bir ilişkimiz vardı yaklaşık iki seneden beri beraberiz daha öncesinde konuşmuştuumuz var hiçbir problemimiz yoktu her şey çok güzeldi ayrıldıktan sonra hatta bir dünya fake hesap yazdı siz ayrıldınız mı gibisinden dışarıya karşı çok iyiydik hiçbir problemimiz yoktu işin açığı Sonra bir anda bana kurmaya başladın çok kuruyorsun demeye başladı tabi daha öncelerinde birkaç şeye karışmıştim ama kısıtlamak değil olay Arkadaşlarıyla yemeğe gitti vs hiçbirine bir şey demedim erkek arkadaşları da buluşturdum öyle kısıtlayan birisi değilim yani Sonra ayrıldı benden kurgu yapıyorsun diye bir hafta sonra tekrar barıştık 2-3 gün geçti Görüntülü konuşuyorduk bir soğukluk vardı ne oldu dedim olmuyor dedi Neye uğradığı mı şaşırdım resmen Birkaç arkadaşıyla konuştum kardeş dediği Kız arkadaşımın arkasından konuştular atıp tuttular vs ben de bunları kalkıp kız arkadaşımı anlattım benim arkamdan iş çeviriyorsun dedi güvenmiyorum kimseye dedi en son geçen hafta konuştuk adam gibi peşimi bırak etrafımdan uzak dur Kimseye güvenmiyorum dedi her şey bir anda oldu anlam veremiyorum kova Burcu kendisi lütfen bana akıl verin ne oldu buna veya pişman olur mu döner mi ne yapmalıyım
Sevgilimle ayrıldık Ne yapacağımı bilmiyorum bana akıl verin lütfen?
Cevapla