Karim evimizin reisi oldu. Onu çok seviyorum Bu hayatıma razı olmalı miyim?

Eşimin maaşı gayet iyi ve sitresli bir işte çalışıyor ben ise 8 aydır işsizim
Karım tek başına evimizin geçimini sağlıyor ama Allah var asla paranın lafını etmez.
Bu durum bizim evliliğimizi farklı bir noktaya getirdi ev işlerinden ben sorumluyum artık
Gün içerisinde arar akşama şu yemekleri yapıver der yaparım
Çamaşır bulaşık ütü temizlik zaten bende artık
Alışınca bizim için her şey daha güzel olacak demişti yavaş yavaş alışıyorum heralde
Bazen eve geldiğinde hoş geldin beyim diyorum 😀 o da bana hoşbulduk güzelim diyor 😂
Ama dışarıda gayet normal bir çiftiz tabi evde farklıyız sadece
Karim evimizin reisi oldu. Onu çok seviyorum Bu hayatıma razı olmalı miyim?
Cevapla