Bizim ilişkimizde evin reisi benim. Sizce başarabiliyor muyum?

Sevgiliyken böyle bir karar almıştık evlenince de bunu başardık 😀 eşimin çalışmasını istemediğim için evin işleriyle meşgul oluyor ben de çalışıp evi geçindiriyorum. Eşim ilk başlarda zorlansa da sonra alıştı. Her ev işini rahatlıkla yapıyor, hatta dikiş nakış bile öğrendi. Sagolsun çayımı kahvemi eksik etmiyor. Çok da hamarat biri oldu. Evin direği sensin diyor bana, işten yorgun geldiğimde ayaklarımı bile yıkar ve ben onu çok seviyorum 😘

Bizim ilişkimizde evin reisi benim. Sizce başarabiliyor muyum?
Cevapla