bi kızla muhabbet ettik epey zaman önce. burası benim tek aktivitem burası haricinde evde koridorda mekik döşüyorum diyor.
ona karşi ilgim var. bildiğini düşünüyorum. bu söylediği şey sıradan bir konuşma mı yoksa evde canım sıkılıyor bişeyler yapalım demek de olabilir mi. yoksa bana şunu mu demek istiyor ''benden umutlanma ben sadece sosyallik olsun die geliyorum buraya seninle ilgisi yok''
ona karşi ilgim var. bildiğini düşünüyorum. bu söylediği şey sıradan bir konuşma mı yoksa evde canım sıkılıyor bişeyler yapalım demek de olabilir mi. yoksa bana şunu mu demek istiyor ''benden umutlanma ben sadece sosyallik olsun die geliyorum buraya seninle ilgisi yok''
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Son dediğin ihtimal daha olası
Bu arada kurslar kalabalık oluyor mu? Yaş aralığı nasıl gençler falan var mı? Bende çok asosyalim bir gidip bakayım ona göre 😁
anliyorum
git bence. gitmelisin. 10kişi falan oluyor sınıf
Tamam teşekkürlerr
kardeşim bana bi fikir verirmisin. kızın hakkımda kötü düşünmesini istemiyorum kızın peşinde değilim. sadece normal arkadaş olmak istiyorum. insanlara kötü olmamak için
Hem sosyallik hem kültürlenmek için gidilir.
Gidilir
tamam. Peki aramızdaki bu diyalog için ne düşünüyosun
hangi sehirde bu egitim
samsun
Evet gidilir.
sorumu okumadın galiba
Dostum benim hayatım halk eğitimde geçti zaten soruyu okudum sen beni anlamadın herhalde.
kızın söylediği sıradan bir cümle yani öyle mi diyosun
Dostum kız zaten oraya sosyalleşmek için gidiyor ahmetle tanışalım Mehmetle lahmacun yelim ayıktın mı. Sadece bir şeyler öğrenmek için değil yani.
yani bu arkadaş olma konusunda olumlu sinyal mi sence
Kesinlikle. Kız zaten yolluysa zaten otlanır ya da arkadaş edinmek istiyorsa seninle hemen olur numaranı alır. Böyle işte bende gittim misal benim numaramı alan kızlar oldu ben vermedim ama arkadaşımı hiç takmadılar bile
herkesle arası iyi kızın. benimle yakınlığı diğerleri kadar değil. benimle yakın olmak için ugraştığını düşünmüyorum aslında. ama bugun kü sohbet böyleydi işte
Zaten düşünse numaranı da alır merak etme.
tamam o zaman ben le öyle ilgilendiği yok. kötü olmayayım yeterli. ama sanki benim ondan hoşlandığımı anladı da bana şunu demek istiyor gibi ''ben herkesle konuşuyorum şimdide senle konuştum ama bundan umutlanma sana özel bir durum yok yani'' sanki bunu demek istiyor gibi.
bu konuda ki görüşüme katıldın mı peki
şüphe ettiysen öyle olabilir.
evet şuphe ettim. ders çıkışı sigara içmeye iniyodum. kız arkadaşina geliyomusun dedi arkadaşi yok dedi. sonra bana çakmağın var mı dedi evet var dedim uzattım ona. oda ''bekle geliyorum'' dedi. kapıdan çıktım biraz bekledim gelmeyince gittim. oda diğer merdivenden inerken alt katta karşilaştık beni görünce güldü. bende dedimki '' seni yukarda bekliyodum gelmedin'' dedim. oda bu merdiveni kullanmayı daha çok seviyorum dedi. sonra beraber dişarı çıktık.
gülmesini de anlamadım. tavrını da. dalga mı geçiyor sence
Dostum sen ne yap et kendini ona yarandırma derim. Böyle insanlar insana umut vere vere gider. Bugün bakmak alır yarın şakacıktan arkana geçip kulağına komik bir şeyler de diyebilir kız alemi dostum her şey olur kendini kullandırmada.
o gelirse gelir. yoksa sen hiçbişey yapma diyosun açıkcası. haklısın.
Aynen.
aslında farklı olaylar da var. seninle bu konuşmalarda pazılın parçaları biraz yerleşti. bence tehlikeli bir kız. bugun konuştuktan sonra derse gidince. başka bir kız bişey söyledi çok düşünüyorum falan dedi. benim konuştuğum kız da '' aşik oluyosun '' dedi. sevgilisi de yanında aslında. ondan sonra hoca ders anlatırken hep beni izledi durdu
Öyledirler genelde süzerler izlemezler saf olduğunu bilseler tadından doyulmaz derler. sen uyanık ol yinede tetikte kal. Sana açılsa bir şans ver huyuna suyuna bak. Zaten diğer türlü bakarlar ama sadece umut işte senden bekler egosunu tatmin etmek için. Yani sen ona teklif etsen misal senden hoşlanıyorum desen seni cümle aleme arkadaşlarının yanında küçük düşürebilirler hahay kızlar bu adam bana teklif etti beni seviyormuş deliler gibi aşıkmış gibisinden filan falan dalga geçerler oradaki kızlar da tabi hem kıskanır hemde dalgaya alırlar.
yok açılmam. ya istediğim şu. onunla ne yakın olmak istiyorum nede kötü olmak istiyorum