Halk egitimdeki kurslar faydalı oluyor mu? Ve sertifilaları gecerli oluyor mu?

Yaş 23. Atanamadim. Evde durmaktan cok sıkıldım. Bir kurs merkezine para da dökmek istemiyorum. Halk egitimin verdigi egitim yeterli oluyor mu? Mesela resim olsun, ingilizce olsun, bilgisayar vs olsun. Ogretici olur mu? Halk egitimden ldigim sertifikalar atanirken işe yariyor mu? Mesela bazi atamalarda nitelik olarak bilgisayar kullanimi falan istiyor. Halk eğitimden alacagim sertifikalar gecerli oluyor mu devlet kurumlarinda?

Halk egitimdeki kurslar faydalı oluyor mu? Ve sertifilaları gecerli oluyor mu?
Cevapla