Lutfen okur musunuz? Sizce o da bana karşı bir şeyler hissediyor mu? Bizden bir şey olacak mı?

Arkadaşlar, biraz uzun yazacağım hakkınızı helal edin ve lütfen bana akıl verin. Üniversite öğrencisiyim. Bu hafta okulun 5. Haftasıydı. Sınıftan bir kızla daha bu hafta tanıştım. Arkadaşlarla oturuyorduk o da geldi. Derken biz tanıştık. Aniden düşüncelerimiz birbirine çok uyuştu. Yanımızdaki diğer arkadaşları unutmuş gibi ikimiz konuştuk sürekli. O kadar çok ortak yönümüz çıktı ki. Gözlerimin içine bakışı, konuşması çok değişik hissettirdi beni. Neyse bulunduğumuz yerden çıktık. Biz yine yanyana sadece ikimiz konuşmaya devam ettik. Bu sırada arkadaşımın dediğine göre kızın samimi olduğu arkadaşları bunlara birden ne oldu nasıl ayıracağız bunları diyorlarmış. Arkadaşlarla yemek yemeye gittik. Benim işim vardı ben sonradan gittim. Onun karşısı boştu. Karşı karşıya yemek yedik. Sonra ayrıldık. Ama çok güzel hissediyordum o an. Çok güzel çok değişik hissediyordum. İçim içime sığmıyordu. Arkadaşım da dedi daha sonra çok güzel anlaştınız birden çok güzel kaynaştınız diye. Okul çıkışı bir kaç arkadaş duruyorduk. Geldi ismimi söyleyip iyi akşamlar deyip gitti. Ben de o gün akşam arkadaşça yazdım. Birazcık sohbet ettik. Sonraki gün akşam birkaç arkadaş ve o bir yere gittik. Bu sefer o kadar güzel sohbet edemedik. Siniftan Başka bi çocuk onun dikkatini çekmek için komikler vs. Yapti. Onla sohbet ettiler. Kıskandım. O günden sonra sınıftaki erkeklerle aramız açıldı gibi. O gün çekindiğimiz fotoları attı kız. Biraz sohbet açayım dedim. Saatler sonra küçük cevaplar verdi. şu an konuşmuyoruz ama ne yapacağım hiç bilmiyorum. Sınıftaki erkek Arkadaşlar saçma sapan imalarda bulunuyorlar. Ve bence beni sınıfta kötü gösterecek şeyler yapmaya başladılar. Ama şükür ben kendimden eminim. Lütfen bana akıl verin ne yapayım?
Lutfen okur musunuz? Sizce o da bana karşı bir şeyler hissediyor mu? Bizden bir şey olacak mı?
Cevapla