Toxic bir ilişkiniz olduğunu nasıl anlarsınız ya da bir ilişkinin içerisine girdiğiniz diyelim?

Ben mesela karşı tarafı bir türlü anlayamıyorum, ama yalan söylediğini iyi biliyorum.
Gözümüz açık ama karşı taraf sürekli kendini içten içe kapalı kutu gibi sunuyor bana ve beni bu durum iyice geriyor.
Ne hissediyor ne hissetmiyor bilsem onunla konuşmak için bütün zamanımı heba etmeye hazırım evet biliyorum malım ama seversem değiyor sevmesem niye değsin zamanıma?
Bilmek istediğim işte bu
Toxic ilişki olduğunu veya olup olmadığını nasıl anlayabilirim.
(DÜZGÜN YORUM YAPMANIZI RİCA EDİYORUM KONUYLA ALAKASIZ YORUMLARLA BİRLİKTE ENGELLİYORUM)
Toxic bir ilişkiniz olduğunu nasıl anlarsınız ya da bir ilişkinin içerisine girdiğiniz diyelim?
Cevapla