Belki de o kadar büyük gostermiyosundur sana oyle gelmiştir benim de ufak göründüğümü söylüyor millet ciddiye pek almıyorlar çocuk muamelesi yapiyirlar
Bilmiyorum belkide haklısın. Yani genelde bal beğenmeye beğenirler genelde beni ama büyük gösterdiğimi diyen de oldu tabi ama zaten çok değil. Ayrıca kadının küçük durması güzel bir şey ki. Bence sevin işte miss gibi. Erkekler de minyon kadınları daha çok seviyor zaten
Yok ya ben biraz ortaokul çocuğu gibi görünüyorum geçen bölümüm gereği elimde alet çantası ile gidiyorum herkes dönüp dönüp baktı sen düşün ne kadar küçük gösterdiğimi
Yaa bak işte şöyle diyeyim. O sana bakanlar varya ileride sana hayranlıkla bakacak işte. Sen 30 yaşına geldiğinde mesela 23 24 gösterince onlar da sana bakacak yine ama hayran olarak
Yaa erkekleri demedim ben. Kadınları dedim ama erkekler de bakacak tabi ve ayrıca 23 genç değil ve sana şunu demek istiyorum ki erkekler minyon kadınları daha çok sever ki bende öyle mesela. o yüzden hiç moral bozma hatta gül bee 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bence değil olgun seven kişi zaten sizi tercih edecektir
Olgun değilim ki ama 😂
ee olgun gibi gözüküyorsun yetmezmi dlfdöşlsdf
Yoo aynı şey değil 😂
hmm o zaman olgun kişileri seven ya da sizin tip gibi seven kişiler illahaki vardır o yüzden bu konu hakkında canınızı sıkmaya gerek yok
Haklısın zaten vardır da illaki neyse. Çok şükür kendimi beğeniyorum ve genelde beğenir herkes buna da şükür 😂
seviyorsan kendini sorun yok o halde
Aynen öyle teşekkür ederim 🙂
rica ederim
Önemli olan yakisiklilik dkfjg
Hahaha pekii 😂
Yakisikliysan oooo kardesim tapiyorlar valla
İyi o zaman ama yinede büyük göstermek hoşuma gitmiyor ama neyse
Hayırrr cookk daaha iyii erkeklerin olgun durması daha guzel bence
Hmm diyorsun. Yani bilmiyorum aslında benim aşırı hoşuma gitmiyor
Kac yasindasin ki
19 um işte
Kücuk ergen gibi durmaktansa oyle durmak kizlarin daha cok dikkatini ceker
Hmm anladım belkide öyledir ama bilemiyorum
Çokta bir sıkıntı olmaz
Hmm diyorsun. Yani sen 105 yaşındasın sana olmaz da zaten bilemedim. Kadınlar ne düşünür oda var
Seninle ayni yaştayım kizlar begenir sıkıntı olmaz
Yaa benim nerem 105 deme ya öyle Allah korusun 😂. Yani bilemem beğenen beğenir de yinede küçük durmasam bile olduğum yaşı göstermek isterdim
Yav 19 yaşındayım
Tamam tamam aynı yaştayız anladım. Şaka yaptım be kızma 😂
Belki de o kadar büyük gostermiyosundur sana oyle gelmiştir benim de ufak göründüğümü söylüyor millet ciddiye pek almıyorlar çocuk muamelesi yapiyirlar
Bilmiyorum belkide haklısın. Yani genelde bal beğenmeye beğenirler genelde beni ama büyük gösterdiğimi diyen de oldu tabi ama zaten çok değil. Ayrıca kadının küçük durması güzel bir şey ki. Bence sevin işte miss gibi. Erkekler de minyon kadınları daha çok seviyor zaten
Öyle tabi iyi bir şey aslin da
Aynen öyle. 30 40 yaşına geldiğinde olduğundan 10 yaş genç görünmek sana çok şey katıcak. Bunu ileride anlayacaksın 🙂
Çokta şey Etme ya
Yaa ama bilmiyorum ki yinede küçük durmak isterdim işte
Bende küçük gösteriyorum keşke biraz büyük gösterseydşm aman boş ver hayatta daha önemli şeyler var
Yaa bir kadının küçük göstermesi mükemmel bir şey ki onun adına bence sen mutlu ol yani 😂
Yok ya ben biraz ortaokul çocuğu gibi görünüyorum geçen bölümüm gereği elimde alet çantası ile gidiyorum herkes dönüp dönüp baktı sen düşün ne kadar küçük gösterdiğimi
Yaa bak işte şöyle diyeyim. O sana bakanlar varya ileride sana hayranlıkla bakacak işte. Sen 30 yaşına geldiğinde mesela 23 24 gösterince onlar da sana bakacak yine ama hayran olarak
Hiç zannetmiyorum hem ben yaşlanınca bana baksalar ne olur ya
Ne kadar gereksiz bir şey
Yaa erkekleri demedim ben. Kadınları dedim ama erkekler de bakacak tabi ve ayrıca 23 genç değil ve sana şunu demek istiyorum ki erkekler minyon kadınları daha çok sever ki bende öyle mesela. o yüzden hiç moral bozma hatta gül bee 😂
Zaten moralim buna bozulmuyor daha büyük dertlerim var
Kız anlat anlat dinlerim iyi dert dinleyiciyimdir
Ben de küçük gösteriyorum bence sıkıntı yok
Değildir
Hayır