Yakışıklıyım Ama Yaşımdan Büyük Gösteriyorum Sizce Kötü Bir Şey Mi Bu?

Yaşımdan 3-4 yaş hatta bazen 5 yaş bile büyük gözüktüğüm oluyor sizce kötü mü ki bu durum?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Yakışıklıyım Ama Yaşımdan Büyük Gösteriyorum Sizce Kötü Bir Şey Mi Bu?
Cevapla