ailesinin bana çok yanlışı var biliyor söylüyor bana ama ailemi atamam sen sus diyor böyle bir koca mı olur istersrn içine at dert sahibi ol bana yansıtma diyor böyle bir pislik olbilir mi daha neler neler
beni çok severlerdi para yüzünden düğünden sonra kafayı yediler neymiş efendim takıyı yetersiz takmış kız tarafı banada ailemede nefretle yaklaştılar utanmadılar dile getirdiler bunu
o evlendi ben hayatıma birini almadım 3 4sene oluyor boşanalı dilim yandı bir kere çok üzüldüm o rahattı nasılsa eşten eşinin ailesinden çekmediği için evlilikten neden korksun ki çektiren o nasılsa erkekler çok rahat
allah razı olsun hepsinden çok destek oldular kızımız çekmedi aldık ellerinden dediler o konuda çok şanslıyım laf edende olursa ağzının payını verirler
yok hiç öyle değiller iyide boşandın çekipte derde mi kalacaktın dediler çok doğal anlaşamadın boşandın kimsenin bir şey demeye hakkı yok dediler allah hepsinden rağzı olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
puan vermiyorum aga, eledim gitti
Kulübe hoş geldin 😜
9/Dokuz.
Woow. İyi puan. Kırık nereden peki?
Hiçbir şeyi 10'da 10'luk göremediğim için :)
Kaç yıllık evlisiniz?
eksi veriyor muyuz
O Kadar mi fena durum? Kaç yillik evlisiniz?
1 sene
Neden kötü diye sorabilirmiyim? Cok yeni evlisiniz oysa?
ailesinin bana çok yanlışı var biliyor söylüyor bana ama ailemi atamam sen sus diyor böyle bir koca mı olur istersrn içine at dert sahibi ol bana yansıtma diyor böyle bir pislik olbilir mi daha neler neler
İlk senede nasıl böyle olabilir ki? Ailesinin onayı yokmuyfu evlenirken
beni çok severlerdi para yüzünden düğünden sonra kafayı yediler neymiş efendim takıyı yetersiz takmış kız tarafı banada ailemede nefretle yaklaştılar utanmadılar dile getirdiler bunu
Yuh yaş. Şirket mi kuruyorsunuz evlilik mi
Allah onları nasıl biliyorsa öyle yapsın boşadım ama gidip zengini bulsunlar
Bosandiniz mi
evet allahından bulsunlar
En azından erkenden farkına varmissiniz. Çocuk vs olmadan. Nereliydi bu aile?
çocuk yok şükür evlendi zaten kendisi paraya hangi millet düşkündür tahmin et işte
Allah kurtarmış seni bence. Bir ömür zindan edip boşanamamak var birde. Tekrar evlendi mi ya da hayatina birini aldın mı?
o evlendi ben hayatıma birini almadım 3 4sene oluyor boşanalı dilim yandı bir kere çok üzüldüm o rahattı nasılsa eşten eşinin ailesinden çekmediği için evlilikten neden korksun ki çektiren o nasılsa erkekler çok rahat
İnşallah bundan sonrasında mutlu olursunuz
Allah razı olsun inşallah mutlu olurum
Aileniz ne dedi peki? Destekn oldular mı size?
allah razı olsun hepsinden çok destek oldular kızımız çekmedi aldık ellerinden dediler o konuda çok şanslıyım laf edende olursa ağzının payını verirler
En azından onlar destek olmuş. Bazı aileler saçma bir düşünce ile gelinlikle girdin kefenle çıkarsın falan gibi saçma dusuncelerde
yok hiç öyle değiller iyide boşandın çekipte derde mi kalacaktın dediler çok doğal anlaşamadın boşandın kimsenin bir şey demeye hakkı yok dediler allah hepsinden rağzı olsun
Özel bir şey sorabilirmiyim size?
sorun
Çocuk için ya da cinsellik konusunda baskiladilar mı?
Bazı aileler bunu bir koz gibi kullanıp baskı aracı yapabiliyorlar ya da bu sebepten dolayı kötü davranıyorlar o yüzden sordum
kim baskılayacak
brnden kurtulmak işlerine gelir çocuk isteme konusunda baskı yapmadılar rahat yüzü vermedilerki
Hangi şehirde yaşadınız?
bu kadar ayrıntı vermeyim
Ok. Amacim zorlamak değildi. Özür dilerim
2 olurdu
Neden peki?
Yanlış insan diyelim
Görücü usulü mü?