Sevdigim çocuğu dün akşam başka bir kızla el ele kol kola gördüm bu acı geçiyor mu geçecek mi?

Once takip ettim o kadar mutluydu ki hayatimi mahvedip giden o değil sanki oynasti hayallerimle oynadı her geldiğinde kabul ettim yine kullandi sevgimi 2.5 hafta önce mesaj atti bir olaydan dolayı kimse yok dedi ama o gün akşam o kızla gördüm gittim bagirdim adini yanima geldi kız kizin elini tutup gidelim görmek istemiyorum bunu dedi.😓2.5 yıl olacak biz ayrılalı ama her aclikta bana geliyordu ben cok seviyordum o aksam bana bakışı okadar tuhaftı ki daha 3 hafta önce bu kızdan önce diger sevgilisini takip ediyordu hangi birine yanacagimi şaşırdım.😓Birgun olur da pisman olur diyorum ama yok.
Sevdigim çocuğu dün akşam başka bir kızla el ele kol kola gördüm bu acı geçiyor mu geçecek mi?
Cevapla