Erkek arkadaşım kırıldığım şeylere sürekli bunada kırılıyosan artık yuh diyor ve ben öyle her şeye kırılan biri değilimdir ama?

Bu tavrı yüzünden artık bıktım örneğin
1 gün boyunca telefona hiç bakmadı ben ise onunla konuşmayı bekliyorum çok özlemiştim neyse telefonu açılınca ilk attığı mesaj *telefonumu çok özlemişim yaa* hiç nasıl olduğumu ya da beni de özlediğini söylemedi ve buna mı kırıldın diyor bana haksız mıyım ben
Erkek arkadaşım kırıldığım şeylere sürekli bunada kırılıyosan artık yuh diyor ve ben öyle her şeye kırılan biri değilimdir ama?
Cevapla