Yaşıtlarım kocasiyla diz dize, ben ise boncuklu yoğurt yiyorum nideeen?

Ben evliliğin şart olduğunu düşünüyorum ve bir yasi olduğunu...
Şu an gençsin okey sagligin işin yerinde yer içer gezersin ama 40 ve sonrasında insan yarını çocuklarını torunlarını daha çok arayacak
Yasitlarin evlenmiş barklanmis sen kapı gözler olacaksın
Biri de beni çaya çağırsın diye perişan olacaksın
Ya ne bileyim evlenmeden sefillik gibi geliyor bir yaştan sonra..
Yaşıtlarım kocasiyla diz dize, ben ise boncuklu yoğurt yiyorum nideeen?
Cevapla