Ben evliliğin şart olduğunu düşünüyorum ve bir yasi olduğunu...
Şu an gençsin okey sagligin işin yerinde yer içer gezersin ama 40 ve sonrasında insan yarını çocuklarını torunlarını daha çok arayacak
Yasitlarin evlenmiş barklanmis sen kapı gözler olacaksın
Biri de beni çaya çağırsın diye perişan olacaksın
Ya ne bileyim evlenmeden sefillik gibi geliyor bir yaştan sonra..
Şu an gençsin okey sagligin işin yerinde yer içer gezersin ama 40 ve sonrasında insan yarını çocuklarını torunlarını daha çok arayacak
Yasitlarin evlenmiş barklanmis sen kapı gözler olacaksın
Biri de beni çaya çağırsın diye perişan olacaksın
Ya ne bileyim evlenmeden sefillik gibi geliyor bir yaştan sonra..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Tamam haklısın ama doğru kişi ve kriter herkes kaçıyor evlilikten kimse cesaret edemiyor ve kimse kimseye güveni yok
Bu her çağda olan bir şey yeni değil
İki güzel insanın birbirini bulması önemli olan.
Nasıl bulacak şans veriliyor mu sence hayır herkesde bir ego o adım atsın diğeri konuşsun aaa bakmadı konuşmadı kesin hayatında biri var vs yani çok zor burada bile merhaba demeye korkan insanlar var
Niyetinde olduktan sonra gelir seni bulur
Arkadaşım niyet etti bu yıl evleneceğim Allahını izniyle dedi hiç hesapta yoktu görücü usulü biri çıktı evlendi
Çok da mutlular
Hayır mücadele etmeden olmaz sen evde otur niyet et nasıl olacak tanıyacaksin sohbet edeceksin ailesi önemli yani her şey önemli
Bence bunun yaşı yok. artık yalnızlaşılan devirdeyiz. Çocuğun bile olsa bir gün seni terk edip gidecekler.
Hiç öyle düşünmedim bu işler nasip işleri öyle istedim pat olsun diye bişey yok
Nasıl düşünmedin
Evlilik şart diye veya 40 dan sonra kapı gözlemek falan gider gezer tozarım dert değil yani
Bir yerde dinlemiştim, TED X konuşmasında bir profesör diyordu , insanı yaşama tutunduran en önemli şey geliştirdiği sosyal bağlarmis
Es , arkadas , dost , çoluk, çocuk..
Emin ol 40 yaşında tek başına dünyayı gezsen ne olur , çocuğunu kucağına alıp sana "Baba" demesinin sevinci çok ayrı- imis mesela
Ve Türkiye de yaşadığın sürece ömrün zaten çalışmaya gidiyor ne kadar gezebilirsin
Gez gez nereye kadar yani bunun hastalığı var yaşlılığı var
Gittiği yere kadar babalık güzel Bi şeydir tabi ki tatmadım henüz ama güzeldir yani tabi baba olmayıda becermek lazım orasıda var dostum arkadaşım kardeşim dediğim insanlar var çok şükür onların çocuklarını severim dert değil 😂😂
Bir süre sonra bekar arkadaşlarıyla takilmayacaklar yalnız
Eşleri de istemeyecek bilgin olsun😀😀
Sıkıntı yok lazım değil ben tek gezerim kafa nereye ben oraya mis onlar izin almaya çalışır sadece 😂😂😂
Kıyamam ya kendini böyle avutuyor
Onlar gece karısının koynuna girecek
Sen ya tek gecelik ilişki ya 31 o da var şimdi..
Sen Kendini parmakla ben yapacak birini elbet bulurum dert değil avutmuyorum da kendimi halimden memnunum ben memnun olmayan evde kalmışlar düşünsün bence 😂😂😂😂
Kendimi parmaklamaya ihtiyacım yok, tek kalmış bunlar mutlu olduğunu sananlar derdine yansin😏
Derdi olan kendi derdine yansın doğru 😂😂😂
boş ver ya benim gibi 35 yaşında bosansan daha mı iyi geç olsun güç olmasın, ha şurası va iki yavrum var Allah'tan
Bende o kafadayımda karşıma birisi çıkmadı daha arkadaşlarımın bebesini sevmekten bıktım birazda kendi bebemi sevem :D
Fake foto kullanmaya devam edersen kimse sevmez
Ben buraya eş arama gelmedim hiç umrumda değil.
Es için değil sadece insanları kandirma
Resmen bekar insanları eziklemişsin burada ikisi de bir yaşam biçimidir tercih ettiğn şeye bağlı her şey
Evlenip napcan ya millet çatır çatır boşanıyo
Herkes değil
Yıl 2021 bunları aşın artık eskidendi o.
Biraz olgun düşün
Yeterince olgunum. Bir ton evli arkadaşım var. Hiç biri o kadar memnun değil emin ol buna.
O senin arkadaşının sorunu benim etrafımda mutlu olan var
Bence yalnız olmak yanlış kişiyle olmaktan iyidir
evlen sende tutan mı var :d
Bende kahve içiyorum 🥺
Erkeklere şans vermezsen kim nasıl beğenip alsın?
Yav 2 yıldır hayatıma erkek mi giriyor
Maskeyle yüzümün yüzde 90vi kapali
Olay yüzde değil ki canımcım :)
Önce dış sonra iç
Dış yüzden ibaret değil
Yüz güzelliği >>>>
Fizik daha önemli
Seks odajliysan evet
Görsel diyoruz, görsel. Ayrıca dünya gerçeğini yüzünüze tokat gibi çarpacak; seks odaklı olmazsanız mutlu olamazsınız. Er ya da geç fark edeceksiniz.
Tamam abi
Mesakkati cok ama tadı da bir başka evliliğin
Ondan mi adin dertli
Ha onun hikayesi biraz farklı hem daha evlenemedim keşke heöen evlensem ama malum maddi seyler çok zorluyor
evlenin siz.
Nasipte varsa
evlen neyi bekliyon
Pazardan meyve alıyorum sanki
zamanında yediğin hurmalar değil dimi
Kendinle karıştırma kaybol
adam gibi sordum
ahah senin yaptığın en güzeli
Cokmu cirkinsin bulamadın bir koca
Sktr sensin çirkin
Kaç yaşındasin peki
26...
Evlilik yasin gelmiş
Hadi ya ciddi olamazsin
Oh afied
Farklı düşünüyorsun