Bence muhabbetten belli oluyor ama yüzyüze hiç saklayamıyorlar kesin belli oluyor Konuşması alaycı olan, kendini öven ve beğenen, espri yaptığını zannedip düşüncesiz ve patavatsız konuşan, sizi eleştirmekte sınırı olmayan, mesajlarda dışarı çıkış-içeri giriş çok sorgulayan arkadaşlarınıza önargılı gelen daha da ilerisi görüştürmek istemeyen, sizi değiştirmeye çalışan belirli bir kalıba sokmaya çalışan, öfkesi sevgisinin önüne geçen, kavga edince çok farklılaşan, yalan söyleyen ve özgüveni olmadığı için gereksiz kıskançlıkyaratan kişiler bana göre toksiktir uzaklaşılmalıdır hocam..
- hizmet aldığı kişilere davranışı kötü olanlar - herkesi aşağılayarak konuşanlar - konuşma esnasında sürekli lafı bölenler (bunlar tartışma sırasında da karşısındakine saygı göstermiyor) - herhangi bir olaya tek yönden bakanlar. - her şeyden iyi/kötü kendine pay çıkarmaya çalışanlar