ya ona bakarsan kimse bir şey yapmadı yani boş ver
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok ya onlar çok iyi yerlere gelmiş. Ben dış kapının mandalı gibi kaldım ve bu yeminle toplamış halim. Son anda kasmasam daha da beter durumda olcaktım
"gerçek" arkadaşlar birbirlerinin durumuna gülmezler bir şey yapmazlar diye düşünüyorum ben. Yani dediğim gibi kafana takma. Naptın ne ettin derlerse, "valla hiç bişey yapmadım aynı işte" falan de gül :) zaten abartılacak bir şey değil bence
Gerçek arkadaş falan değiller de mezun olduğum yerden insanlar. Seviyorum da onları. İnsanlardan benim için ölmelerni beklemiyorum, dedikodumu yapmaları ve yapacak olmaları normal
Yani insanlar sana nasıl bir şekilde bakıyorlarsa bile aldırış etme. Zaten bu güzel ve basit bir davet. Kendini ezik gibi sanıyorsun ama herkesin kendini öyle gördüğünü sana söyleyebilirim ben :D yani kısacası rahat ol. Güzel hoş bir parfüm sık, güzelce giyin, saçını falan yap, sonra oraya rahatça git ve eğlenmene bak. Bu üni sonrası eğlence gibi bir şey. Hiç bir şey yapmayan çoğu insan da senin gibi düşünüyordur ama bana sorarsan hiç bir şey yapmadığım insanları ilgilendirmez? insanlar sana güldü ve ezik dedi diye ezik mi oluyorsun? sanmıyorum :D
Empati yapıyorum ve senin durumunda olsam gerçekten hiç utanmazdım veya takıntı yapmazdım. "Amaann boş ver be" derdim. Sadece eğlenmene bak kardeşim ya cidden hiç umursama. Hep böyle mi yaşayacaksın? terler içinde, soluk soluğa, "acaba biri benim hakkımda kötü düşünüyor mu, ya ezik gibi görülürsem".. cidden biraz sakin ol ve o gün eğlenmene bak. Gül, eğlen, gez, toz, ye, iç, arkadaşlarınla iyi vakit geçir. Eşini de tak koluna ve git. Bu kadar basit. Sosyal anksiyete içinde boğulma ve hayatını yaşa :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ne saçma nişey neden kendinizi küçük görüyorsunuz hiç sevmem böyle insanları
Hepsi çok iyi yerlere gelmiş. Ben sırıtıyorum arada
İnsanları konumuna göremi seçiyorsun
Aynı okulu bitirdik, aynı konumdaydık yani. Benimle konuşmamazlık etmezler ben utanıyorum
Sen bilirsin bişey diyemem
Gitmemelisin
Özledim.
Unut
Elde avuçta kimse kalmadı. Mantıklı olmaz
Yenisini yenilerini bulursun
yalan söyle
Nasıl söyliyim bulurlar ki nerde çalıştığımı. Söyleyebilcek olsam söylerdim
ya ona bakarsan kimse bir şey yapmadı yani boş ver
Yok ya onlar çok iyi yerlere gelmiş. Ben dış kapının mandalı gibi kaldım ve bu yeminle toplamış halim. Son anda kasmasam daha da beter durumda olcaktım
"gerçek" arkadaşlar birbirlerinin durumuna gülmezler bir şey yapmazlar diye düşünüyorum ben. Yani dediğim gibi kafana takma. Naptın ne ettin derlerse, "valla hiç bişey yapmadım aynı işte" falan de gül :) zaten abartılacak bir şey değil bence
Gerçek arkadaş falan değiller de mezun olduğum yerden insanlar. Seviyorum da onları. İnsanlardan benim için ölmelerni beklemiyorum, dedikodumu yapmaları ve yapacak olmaları normal
Yani insanlar sana nasıl bir şekilde bakıyorlarsa bile aldırış etme. Zaten bu güzel ve basit bir davet. Kendini ezik gibi sanıyorsun ama herkesin kendini öyle gördüğünü sana söyleyebilirim ben :D yani kısacası rahat ol. Güzel hoş bir parfüm sık, güzelce giyin, saçını falan yap, sonra oraya rahatça git ve eğlenmene bak. Bu üni sonrası eğlence gibi bir şey. Hiç bir şey yapmayan çoğu insan da senin gibi düşünüyordur ama bana sorarsan hiç bir şey yapmadığım insanları ilgilendirmez? insanlar sana güldü ve ezik dedi diye ezik mi oluyorsun? sanmıyorum :D
Eşim de yanımda olcak. Ondan da biraz utanıyorum aslında özledim okulumu
Empati yapıyorum ve senin durumunda olsam gerçekten hiç utanmazdım veya takıntı yapmazdım. "Amaann boş ver be" derdim. Sadece eğlenmene bak kardeşim ya cidden hiç umursama. Hep böyle mi yaşayacaksın? terler içinde, soluk soluğa, "acaba biri benim hakkımda kötü düşünüyor mu, ya ezik gibi görülürsem".. cidden biraz sakin ol ve o gün eğlenmene bak. Gül, eğlen, gez, toz, ye, iç, arkadaşlarınla iyi vakit geçir. Eşini de tak koluna ve git. Bu kadar basit. Sosyal anksiyete içinde boğulma ve hayatını yaşa :D
İnşallah
sana iyi eğlenceler ❤😽 bu söylediklerimi de unutma
e kendi ayarında biriyle sevgili olsun madem
Alakası yok?
alakası yok derken? açık açık snei kendinden aşağı görüyor
ayy pardon yine yanlış yere yorumym düşmüş ☹️
Kimse yok. Üniversiteden 10 sene sonra buluşma grubu kurulmuş. Ben katılmaya çekiniyorum kimse bana bişey demiyo
koy popo gitsin ya bunu mu takıyon
Çok takıyorum hem de.
Gereksiz bir takıntı
Nasıl gereksiz. Herkes yardırmış. Ben daha kötü durumdaydım düşünemiyorum o zaman bu planı yapsalardı nolurdu. ya da anmamı falan yapsalardı. Çok kötü
Senin de yakalanmanı istediğim bir hastalık var
Ne hastalığı? Neden beddua ediyosun zaten belli ki hayatın sillesini yemişim
Olması gereken şey ne ise o şey hakkında insanların ne düşündüğünü silklememe hastalığı..
Nasıl ezik sen sin
Anlamadım
Neden kendini ezik hissediyor sun
İyi bir işim yok ve onlardan az kazanıyorum. İşim bana uygun değil o yüzden de şüphe uyandırıyo görüşmediğimiz zamanla ilgili
Herkes iyi bir iş bulacak diye Bi kaide yok şartlar belli
Bulan bulmuş. Ben işsizdim zaten. Öyle olsa daha da feci strese girerdim, iyi kötü girdim yine bi işe
Kaç yasin dasin