Arkadaşlarım üniversite sonrası buluşma düzenledi. aralarında en ezik kalan benim yine de gitmeli miyim?

Naptın nettin diye sorarlar diye korkuyorum, bi b. k yapmadım kaldım işte böyle
Güncellemeler
+1 yıl
İntihar edicektim ben. Aileme ve çevreme olacak şoku yeni idrak ediyorum. Önce akıl sağlığı gerçekten
Arkadaşlarım üniversite sonrası buluşma düzenledi. aralarında en ezik kalan benim yine de gitmeli miyim?
Cevapla