
iliklerime kadar yaşadım ben..
Ö harfi mesela öpmesini çok özledim beni
her öptüğünde ruhumu teslim eder gibi hissediyordum..
E harfi mesela elimi her tuttuğunda huzur buluyordum...
Z harfi mesela zekası ile kendine her zaman hayran bırakıyordu beni..
Ama artık yok belki hiç olmayacak..
Özlemek işte zor.. çok zor..
Özlemek gerçekten hem güzel hem kötü bir duygu eğer kavuşabileceksen güzel duygu çünkü kavuştuktan sonra hasret gidermek paha biçilemez bir mutluluk demek..
Ama eğer kavuşmak imkansızsa artık hayatına girmesi imkansızsa anılarında kalan birisiyse onu özlemek işte hiçbir ihtimal umut yokken birisini özlemek.. gerçekten acı verici
Yine de insan en çok neyi özler sözleri mi davranışları mı yoksa hissettirdiğini mi?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer