Ona dair en çok özlediğin şey neydi, insan en çok neyi özler?

...
...
Özledim kelimesinin her bir harfini
iliklerime kadar yaşadım ben..
Ö harfi mesela öpmesini çok özledim beni
her öptüğünde ruhumu teslim eder gibi hissediyordum..
E harfi mesela elimi her tuttuğunda huzur buluyordum...
Z harfi mesela zekası ile kendine her zaman hayran bırakıyordu beni..
Ama artık yok belki hiç olmayacak..
Özlemek işte zor.. çok zor..

Özlemek gerçekten hem güzel hem kötü bir duygu eğer kavuşabileceksen güzel duygu çünkü kavuştuktan sonra hasret gidermek paha biçilemez bir mutluluk demek..

Ama eğer kavuşmak imkansızsa artık hayatına girmesi imkansızsa anılarında kalan birisiyse onu özlemek işte hiçbir ihtimal umut yokken birisini özlemek.. gerçekten acı verici

Yine de insan en çok neyi özler sözleri mi davranışları mı yoksa hissettirdiğini mi?
#DengesizBirAdam
Ona dair en çok özlediğin şey neydi, insan en çok neyi özler?
Cevapla