Ailesinden dolayı biraz morali bozuktu sonradan uyumak istediğini söyledi ben biliyorum yalnız kalmak istedi sizce kapatmam iyi mi?

Morali bozuk olduğu için uyuyalım mı dedi bende olur uyuyalım dedim ama biliyorum ki üzgün bu kişi erkek arkadaşım sizce kapatmakla doğru yapmış mıyım? Üzerine gitmek istemedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Hadiiiii
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfennn biri bisey desin.
Ailesinden dolayı biraz morali bozuktu sonradan uyumak istediğini söyledi ben biliyorum yalnız kalmak istedi sizce kapatmam iyi mi?
Cevapla