Güncellemeler
+1 yıl
Hadiiiii
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfennn biri bisey desin.
Bazen insan biraz yalnız kalmak ister. Ona biraz zaman ver, seninle ilgili bir şey değilse kendisini toparladığında iletişiminiz devam edecektir. Eğer bu olay seninle ilgiliyse veya seni başından savmak içinse bunu 2-3 defa daha yakın zamanda tekrarlar. Her akşam başka bir bahane öne sürer. Biraz zaman verip hareketlerini incelemeni öneririm.
Cevap
4Cevap
Çok doğru bir davranış, cidden olarak tebrik ediyorum 👏🏼
En mantıklısı bir iki gün içinde kendine gelir
Neyi kapatmaktan bahsediyorsun?
İyi yapmışsın
Aklim onda kaldı
Bence kapatman iyi
Yani ben yanlış bir sey yapmamisim dimi
Hayır tatlım doğruyu yapmıssın
İyi yapmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?